ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Oι νέες Porsche 911 GT3 και 911 GT3 Touring: «Επετειακή» ανανέωση

oi-nees-porsche-911-gt3-kai-911-gt3-touring-epeteiaki-ananeosi-735578

Για τον εορτασμό της 25ης επετείου της, η 911 GT3  θα κυκλοφορήσει  για πρώτη φορά ταυτόχρονα, σε δύο εκδόσεις

Η Porsche προχώρησε στην ανανέωση της 911 GT3, με το προσανατολισμένο στην πίστα αυτοκίνητο, να παρουσιάζεται στην επετειακή του χρονιά εστιάζοντας στο μικρό βάρος και στην ισχύ, με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα boxer 4,0 λίτρων να αποδίδει 510 ίππους και 450 Nm ροπής.

Με την παρούσα ανανέωση, η Porsche ορίζει ξεκάθαρα τις δύο παραλλαγές της 911 GT3. Για πρώτη φορά, το δημοφιλές πακέτο Touring θα είναι διαθέσιμο άμεσα, συνιστώντας ουσιαστικά μια δεύτερη έκδοση του αυτοκινήτου. Η Porsche 911 GT3 Touring  δεν διαθέτει αεροτομή και διατηρεί τη διαχρονικά κομψή και χαρακτηριστική γραμμή της 911, αναλλοίωτη, ενώ υπάρχουν διακριτικά (κατ΄αναλογία…) στοιχεία που παρέχουν αεροδυναμική ισορροπία.

Για πρώτη φορά επίσης, διατίθεται προαιρετικά η επιλογή για την τοποθέτηση πίσω καθισμάτων στην 911 GT3 Touring, διευρύνοντας ακόμα περισσότερο τον χρηστικό της χαρακτήρα, χωρίς παραχωρήσεις σε θέματα οδηγικής συμπεριφοράς.  Το χαμηλό συνολικό βάρος συμβάλλει στην ευελιξία και στην και αμεσότητα  χειρισμού της νέας 911 GT3, με τη στρατηγική μείωσης βάρους της Porsche, να «κρατά» τη ζυγαριά στα 1.420 κιλά.

Ο ατμοσφαιρικός κινητήρας 4,0 λίτρων της νέας 911 GT3 έχει σχεδιαστεί με βάση τις τρέχουσες προδιαγραφές περί εκπομπής ρύπων, φέροντας δύο φίλτρα σωματιδίων και τέσσερις καταλυτικούς μετατροπείς, καταφέρνοντας ωστόσο να διατηρήσει όσο το δυνατόν περισσότερο από τον χαρακτηριστικό του ήχο. Η ισχύς του εξακύλινδρου boxer κινητήρα επιτεύχθηκε μέσω μιας σειράς βελτιώσεων όπως την επανασχεδίαση των κυλινδροκεφαλών και την αλλαγή στο προφίλ των εκκεντροφόρων.

Η ονομαστική απόδοση των 510 ίππων σε συνδυασμό με το μικρό βάρος, έχουν ως αποτέλεσμα μια αναλογία 2,8 κιλών ανά ίππο. Επιπλέον, τόσο το 7-τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη (PDK) όσο και το 6-τάχυτο μηχανικό κιβώτιο GT, που διατίθενται ως επιλογές τόσο για την  911 GT3 όσο και για την 911 GT3 Touring ,  έχουν τελική σχέση μετάδοσης κίνησης που είναι οκτώ τοις εκατό «κοντύτερη» σε σχέση με την προηγουμένη έκδοση της 911 GT3.  Η νέα 911 GT3 επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα με τη χρήση  PDK κιβωτίου, ενώ η τελική της ταχύτητα, ανέρχεται στα 311 km/h. Για το χειροκίνητο κιβώτιο, οι τιμές αυτές είναι 3,9 s και 313 km/h αντιστοίχως.

Το σαλόνι της νέας 911 GT3, βασίζεται στη σχεδίαση των μοντέλων της σειράς 911, ωστόσο σε αντίθεση με τα μοντέλα Carrera, η εκκίνηση δεν γίνεται με κουμπί, αλλά με περιστροφικό διακόπτη ανάφλεξης. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, χάρη στον συνδυασμό χρωμάτων υψηλής αντίθεσης, προσφέρει στον οδηγό άμεση και ευανάγνωστη πληροφόρηση ενώ προσφέρεται η δυνατότητα διαμόρφωσης στη διάταξη των προβαλλόμενων στοιχειών, διατηρώντας τα απολύτως απαραίτητα οδηγοκεντρικής φύσης.

Η νέα Porsche 911 GT3 και η νέα Porsche 911 GT3 με πακέτο Touring, θα είναι διαθέσιμες στο τέλος του 2024.

Όλες οι ειδήσεις

Η Lynk & Co παρουσιάζει το αμιγώς ηλεκτρικό 02

Οι τιμές των Leapmoptor στην Eλλάδα: από 15.844 € με επιδότηση!

Δοκιμή Vespa Primavera Elettrica 45: Κλασικό… micro mobility

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο