Τα πάτρια εδάφη επέλεξε η Mazda για να παρουσιάσει το νέο MX-5, με το ιαπωνικό σπορ αυτοκίνητο να έχει ενημερωθεί αισθητικά και τεχνικά.
Η πιο εμφανής αισθητική αλλαγή που παρατηρούμε στο νέο Mazda MX-5 είναι η εισαγωγή νέων μονάδων φωτισμού, οι οποίες, αν και δεν αλλάζουν σχήμα, τώρα έχουν ενσωματωμένα φώτα ημέρας LED, που έχουν αφαιρεθεί από τον μπροστά προφυλακτήρα. Ο τελευταίος έχει διατηρήσει την ίδια σχεδίαση, αλλά τώρα διαθέτει έναν πρόσθετο αισθητήρα για το Adas τοποθετημένο στη μάσκα.
Φωτεινές πινελιές και στο πίσω μέρος του νέου Mazda MX-5, στο επίπεδο των φωτιστικών μονάδων που αποτελούνται εξ ολοκλήρου από LED. Ένα σημαντικό νέο στοιχείο είναι η εισαγωγή του cruise control με αυτόματο έλεγχο απόστασης ασφαλείας, που χρησιμοποιεί το νέο ραντάρ που έχει τοποθετηθεί μπροστά, καθώς και το αυτόματο φρενάρισμα στην όπισθεν.
Περνώντας στο εσωτερικό, η τελευταία γενιά infotainment κάνει το ντεμπούτο της στον χώρο επιβατών του Mazda MX-5 με οθόνη 8,8 ιντσών και συνδεδεμένες υπηρεσίες. Ο επανασχεδιασμός ολοκληρώνεται με τις επανασχεδιασμένες ζάντες αλουμινίου και τους νέους χρωματικούς συνδυασμούς για το αμάξωμα και το εσωτερικό, που θα αλλάξουν ανάλογα με τη χώρα προορισμού.
Οι τεχνικοί της Mazda επέλεξαν επίσης να εισαγάγουν ένα νέο ασύμμετρο σύστημα αυτόματου κλειδώματος για τις εκδόσεις του MX-5 με χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Κατά συνέπεια, αναπτύχθηκε μια νέα βαθμονόμηση του υδραυλικού τιμονιού. Υπάρχει επίσης μια λειτουργία DSC Track που σας επιτρέπει να αυξήσετε τα όρια των ηλεκτρονικών υποβοηθήσεων για σπορ οδήγηση, χωρίς να χρειάζεται να τα απενεργοποιήσετε εντελώς.
Από την πλευρά της Mazda έχει επιβεβαιωθεί η χρήση ατμοσφαιρικών βενζινοκινητήρων 1,5 και 2,0 λίτρων, αλλά και οι δύο έχουν λάβει ενημερώσεις. Ο πρώτος απέκτησε 4 επιπλέον ίππους, ενώ ο δεύτερος προσφέρει ταχύτερη απόκριση κατά την επιτάχυνση και την επιβράδυνση.