Q-ELECTRIC

Nissan Hyper Force: 1360 ηλεκτρικοί ίπποι για το (όχι) νέο GT-R

nissan-hyper-force-1360-ilektrikoi-ippoi-gia-to-ochi-neo-gt-r-688983

Μπορεί το νέο Nissan Hyper Force να αποτελεί μια ηλεκτρική εξέλιξη των κουπέ υψηλών επιδόσεων της μάρκας, αλλά μη το αποκαλείτε GT-R!

Το νέο Hyper Force παρουσιάστηκε από τη Nissan στο Japan Mobility Show και αποτελεί μια ηλεκτρική εξέλιξη των κουπέ υψηλών επιδόσεων της ιαπωνικής μάρκας, ωστόσο, παρά τις ομοιότητές του με το R35 GT-R, η Nissan δε αναφέρει πουθενά πως αποτελεί τον συνεχιστή της θρυλικής σειράς. Αντίθετα, το Hyper Force επιλέχθηκε για να παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να χαρακτηρίσουν τα supercars του μέλλοντος.

Το Nissan Hyper Force βασίζεται σε μια δομή κατασκευασμένη εξ ολοκλήρου από ανθρακονήματα και διαθέτει ένα πρώτο παράδειγμα των μπαταριών στερεάς κατάστασης που θα εισαγάγει η Nissan στην αγορά τα επόμενα χρόνια . Τα πρώτα πιλοτικά έργα για αυτόν τον τύπο τεχνολογίας θα ξεκινήσουν σε μοντέλα έτοιμα για παραγωγή από το 2024, με τις μπαταρίες στερεάς κατάστασης να κάνουν το ντεμπούτο τους σε μοντέλο παραγωγής από το 2028.

Το Nissan Hyper Force χρησιμοποιεί το ηλεκτρικό σύστημα τετρακίνησης e -4orce σε μια έκδοση που έχει φτάσει στα άκρα. Η Nissan δεν έδωσε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, αλλά δήλωσε ότι η μέγιστη ισχύς είναι 1.000 kW, που ισοδυναμεί με 1.360 ίππους, δηλαδή υπερδιπλάσια ισχύ σε σχέση με το R35 GT-R. Η Nissan, ωστόσο, δεν έχει κάνει συγκεκριμένες αναφορές στο GT-R, αλλά αρκεί να κοιτάξεις μόνο το αυτοκίνητο για να καταλάβεις ότι πρόκειται για εξέλιξη του σημερινού R35. Αν οι λεπτομέρειες του “Godzilla” δεν ήταν αρκετές, συμπεριλαμβανομένων των στρογγυλών πίσω φώτων και των αυστηρών γραμμών, η εταιρεία επέλεξε να ονομάσει τα δύο προγράμματα οδήγησης “GT” και “R”.

Στο πρώτο, σχεδιασμένο για οδήγηση στο δρόμο, το πιλοτήριο γίνεται μπλε, οι οθόνες τριγύρω το τιμόνι ενώνονται μεταξύ τους και η ανάρτηση γίνεται πιο απαλή. Στο R, ωστόσο, τα εσωτερικά φώτα γίνονται κόκκινα, τα πάνελ του ταμπλό εκτείνονται προς τα καθίσματα και οι τέσσερις οθόνες μπροστά από τον οδηγό υποδεικνύουν θεμελιώδεις παραμέτρους για πιο επιθετική οδήγηση, από τη θερμοκρασία των ελαστικών έως τη θερμοκρασία των φρένων, έως κατανομή της δύναμης.

Το εσωτερικό του νέου πρωτότυπου αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Polyphony Digital, εταιρείας υπεύθυνης για τη δημιουργία του βιντεοπαιχνιδιού Gran Turismo, και υπόσχεται μια ιδιαίτερα καθηλωτική εμπειρία οδήγησης. Στον τομέα του gamification, το Hyper Force παρουσιάζει ένα σύστημα εικονικής πραγματικότητας που έχει σχεδιαστεί για να εγγυάται τέλεια ενοποίηση μεταξύ πραγματικής και εικονικής οδήγησης.

Χρησιμοποιώντας ένα ειδικό κράνος, ο οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί την επαυξημένη πραγματικότητα για να βελτιώσει τις επιδόσεις του στην πίστα ή να πάρει μέρος σε διαδικτυακούς αγώνες simracing όταν το αυτοκίνητο είναι σταθμευμένο. Επιπλέον, το πρωτότυπο χρησιμοποιεί ένα Lidar και πολλούς αισθητήρες για να εγγυηθεί τη μέγιστη ασφάλεια οδήγησης, τόσο στο δρόμο όσο και στην πίστα, δεδομένου ότι η υποβοηθούμενη οδήγηση έχει σχεδιαστεί ειδικά για σπορ εφαρμογή.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο