Η Nio γιορτάζει τη 10η επέτειό της με το λανσάρισμα της ET9, μιας ηλεκτρικής ναυαρχίδας που ενσωματώνει τις πιο προηγμένες τεχνολογίες της μάρκας.
Το Nio ET9 παρουσιάστηκε πέρυσι ως πρωτότυπο και τώρα είναι έτοιμο να μπει στην παραγωγή με τιμή λίγο πάνω από 103.000 ευρώ. Παρουσιάστηκε στην τελική του εκδοχή στη Nio Day 2024, και αποτελεί την αιχμή του δόρατος της προσφοράς του Κινέζου κατασκευαστή και αντιπροσωπεύει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της εταιρείας, η οποία σύντομα θα προσγειωθεί στην Ευρώπη με νέες μάρκες, τα χαμηλού κόστους Firefly και Onvo.
1.000 χιλιόμετρα αυτονομίας
Με μήκος 5,33 μέτρα (3250 mm μεταξόνιο και 0,203 Cx), αυτή η ναυαρχίδα με τροχούς 23 ιντσών (και αυτοεπιπεδούμενες τάπες, καθώς και πίσω πόρτες που κλείνουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού) έχει ως ένα από τα δυνατά της σημεία την αυτονομία: στον κύκλο Cltc, καλύπτει 650 km με πλήρη μπαταρία 100 kWh με τεχνολογία 900 volt, αλλά έχει ήδη ανακοινωθεί μια έκδοση 1.000 km με συσσωρευτές 150 kWh. Αυτή η τεχνολογία όχι μόνο αυξάνει την απόδοση, αλλά και μειώνει τους χρόνους φόρτισης, καθιστώντας το αυτοκίνητο ιδανικό για μακρινά ταξίδια. Το σύστημα κίνησης με τους δύο κινητήρες αποδίδει 1.054 ίππους, για 0-100 σε 2,99 δευτερόλεπτα.
Χαρακτηριστικά
Η ET9 ενσωματώνει 12 ιδιόκτητες τεχνολογίες που αναπτύχθηκαν από τη Nio τα τελευταία δέκα χρόνια, αποτέλεσμα επενδύσεων άνω των 53 δισεκατομμυρίων γιουάν (7 δισεκατομμυρίων ευρώ) σε έρευνα και ανάπτυξη. Υπάρχουν πολλά τεχνολογικά τεχνάσματα που έχουν σχεδιαστεί για να δώσουν στο sedan μια μοναδική σκηνική παρουσία, όπως το «φωτεινό χαλί» 2 τετραγωνικών μέτρων που προβάλλουν τα πλευρικά φώτα στο έδαφος για να καλωσορίσουν τον ιδιοκτήτη όταν πλησιάζει το αυτοκίνητο. Αλλά πέρα από τις γραφικές λύσεις, το ET9 προσφέρει εκλεπτυσμένες τεχνικές λύσεις, με αποκορύφωμα την παρουσία του πρώτου επίσημα εγκεκριμένου στην Κίνα συστήματος διεύθυνσης μέσω καλωδίου για μαζική παραγωγή (θυμηθείτε ότι το σύστημα διεύθυνσης χωρίς φυσική σύνδεση με τους τροχούς είναι μια κρίσιμη τεχνολογία για την εξέλιξη των συστημάτων υποβοηθούμενης οδήγησης πέραν του επιπέδου 3). Ο πίσω άξονας είναι επίσης διευθυνσιοδοτούμενος (8,3°, για διάμετρο διεύθυνσης 10,3 μέτρων και χειρισμό σε χαμηλές ταχύτητες που, σύμφωνα με την εταιρεία, είναι ανώτερος από αυτόν ενός Mini), ενώ η ρύθμιση SkyRide με ενεργή υδραυλική ανάρτηση (η εταιρεία κάνει λόγο για την πρώτη εφαρμογή αυτού του συστήματος στον κόσμο, χωρίς να διευκρινίζει πώς λειτουργεί) υπόσχεται ταξίδια με απόλυτη άνεση, με ρυθμίσεις ανά χιλιοστό του δευτερολέπτου.
Τεχνολογία
Βασισμένο σε αυτό που ο κατασκευαστής περιγράφει ως την πρώτη τεχνολογική πλατφόρμα που αναπτύχθηκε πλήρως στην Κίνα, το ET9 προσφέρει ένα ψηφιακό οικοσύστημα που βασίζεται στο νέο λειτουργικό σύστημα SkyOs, το οποίο εκτός από την ψυχαγωγία επί του οχήματος διαχειρίζεται επίσης όλες τις λειτουργίες του οχήματος και λειτουργεί μέσω μιας οθόνης αφής 15,6 ιντσών Tandem Amoled 5k (καθώς και των δύο πίσω οθονών). Βασισμένη σε τέσσερις θεμελιώδεις πυλώνες – υπερυψηλή υπολογιστική ισχύς, επικοινωνία δεδομένων υψηλής απόδοσης, διαχείριση ενέργειας και πλεονασμός ασφαλείας – αυτή η νέα τεχνολογική αρχιτεκτονική υπόσχεται να ξαναγράψει την εμπειρία χρήσης των μοντέλων Nio. Και να οδηγήσει τη μάρκα προς μια ακόμα πιο προηγμένη υποβοηθούμενη οδήγηση: εκτός από το Lidar που είναι τοποθετημένο στην οροφή, υπάρχουν δύο πλευρικά, ενσωματωμένα στους θόλους των εμπρός τροχών.
Εσωτερικό
Το εσωτερικό, που χωρίζεται σε τέσσερις αποκλειστικούς χώρους με ένα συνδυασμό του «Sky Island» και της «Executive Bridge», έχει σχεδιαστεί για να προσφέρει στους επιβάτες άνεση και ιδιωτικότητα. Τα τέσσερα μεμονωμένα καθίσματα, τα οποία είναι ιδιαίτερα φαρδιά (582 mm), ενσωματώνουν σύστημα θέρμανσης σε όλη τους την επιφάνεια, καθώς και σύστημα μασάζ 16 σημείων. Το ET9 διαθέτει επίσης ένα ρυθμιζόμενο κατά 360° τραπέζι κατεύθυνσης, ένα ενσωματωμένο ηλεκτρικό ψυγείο, έναν πίσω αποθηκευτικό χώρο και έναν αναδιπλούμενο πίσω πίνακα ελέγχου.
Όλες οι ειδήσεις
ΔΟΚΙΜΗ AUDI A1 Allstreet 1.0 TFSI S tronic 116ps: Πάνω απ’ όλα στιλ…
Aποκλειστικό: Συνέντευξη με τον διευθυντή στις τεχνολογίες υδρογόνoυ της BMW
Μέχρι 31 Δεκεμβρίου η πληρωμή για τα τέλη κυκλοφορίας – Δεν θα δοθεί παράταση – Tα πρόστιμα