ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέο Volkswagen Tiguan: Όλο και πιο φιλόδοξο!

neo-volkswagen-tiguan-olo-kai-pio-filodoxo-685496

Η Volkswagen παρουσιάζει την 3η γενιά του Tiguan, ένα κρίσιμο μοντέλο για τις πωλήσεις της, ειδικά στην ευρωπαϊκή αγορά.

Εξελιγμένο σχεδιαστικά, αλλά κυρίως σε τεχνολογία και συνδεσιμότητα, το SUV μεσαίου μεγέθους θα λανσαριστεί στην αγορά στις αρχές του 2024. Το νέο Volkswagen Tiguan θα προσφέρεται σε εκδόσεις βενζίνης, ντίζελ, ήπιες και plug-in υβριδικές, με πλήρες ADAS και το νέο σύστημα Infotainment στην πλατφόρμα MIB4.

Το νέο SUV της Volkswagen έχει μήκος 4,54 μέτρα (+30 χλστ. σε σύγκριση με το απερχόμενο μοντέλο) και 1,64 μέτρα ύψος (+4 χλστ.) ενώ το μεταξόνιο (2,68 μέτρα) και το πλάτος (1,84 μέτρα) παρέμειναν αμετάβλητα. Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει αυξηθεί κατά 37 λίτρα στα 652 (εξαιρουμένων των εκδόσεων Phev) και οι επιβάτες μπορούν επίσης να υπολογίζουν σε μεγαλύτερο εσωτερικό χώρο.

Η σχεδίαση παραμένει πιστή στο στυλ του Tiguan, αλλά εισάγει σύγχρονα στιλιστικά χαρακτηριστικά που θυμίζουν τα πιο πρόσφατα μοντέλα. Στο μπροστινό μέρος, όπου ένα προαιρετικό γυάλινο στοιχείο με ενσωματωμένη λυχνία LED αντικαθιστά την κλασική μάσκα, ξεχωρίζουν τα λεπτότερα φωτεινά σήματα σε σύγκριση με τις άλλες σειρές, που προσφέρονται επίσης με τεχνολογία HD Matrix IQ Light LED.

Οι μυώδεις θόλοι των τροχών ενισχύουν τα πλαϊνά και μπορούν να φιλοξενήσουν τροχούς έως και 20″, ενώ στο πίσω μέρος συναντάμε μια φωτεινή ταινία πλήρους πλάτους που εκτείνεται κατά μήκος του πλάι και ενσωματώνει το λογότυπο της Volkswagen στο κέντρο.

Οι εσωτερικοί χώροι ακολουθούν την πιο πρόσφατη τάση της εταιρείας από το Βόλσμπουργκ και δίνουν άπλετο χώρο στις οθόνες που είναι αφιερωμένες στα όργανα και το Infotainment. Για το τελευταίο, το Tiguan υιοθετεί την πλατφόρμα MIB4, η οποία διαχειρίζεται τόσο το ψηφιακό πιλοτήριο 10,25″ και το κεντρικό tablet (12,9″ ή 15″ ανάλογα με την έκδοση). Το σύστημα προσφέρει μια σειρά από συνδεδεμένες υπηρεσίες και τον εικονικό βοηθό IDA διαχείριση μέσω φωνητικών εντολών. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει επίσης ένα χειριστήριο πολλαπλών λειτουργιών εξοπλισμένο με οθόνη Oled. Η θέση του είναι ιδιαίτερα πρακτική αφού τα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων έχουν μεταφερθεί στην κολόνα του τιμονιού.

Ανάλογα με τις ανάγκες, το χειριστήριο μπορεί να διαχειριστεί την ένταση του ηχοσυστήματος, τις λειτουργίες πρόσφυσης, τα προφίλ οδήγησης και το νέο σύστημα Atmosphere, το οποίο συνδυάζει εσωτερικό φωτισμό και μουσική που μεταδίδεται από το ηχοσύστημα στις λειτουργίες Lounge, Energetic, Joy, Minimal και Me. Ο επιπλέον ελεύθερος χώρος στην κεντρική κονσόλα έχει χρησιμοποιηθεί για να φιλοξενήσει δύο πλατφόρμες ασύρματης φόρτισης.

Για να κάνει το Tiguan ακόμα πιο άνετο και να ανεβάσει το επίπεδο της αντιληπτής ποιότητας, η Volkswagen παρενέβη σε διάφορα επίπεδα. Εκτός από τη σχεδίαση ενός πιο ελκυστικού ταμπλό, επιλέχθηκαν νέα υλικά και συνδυασμοί χρωμάτων. Επιπλέον, έχουν παρουσιαστεί πολύτιμα αξεσουάρ, όπως τα καθίσματα ErgoActive Plus με μασάζ, ηλεκτρικές ρυθμίσεις, θέρμανση και εξαερισμό.

Η γκάμα κινητήρων για το νέο Tiguan είναι ιδιαίτερα μεγάλη και προσφέρει τέσσερις διαφορετικές λύσεις: τους παραδοσιακούς βενζινοκινητήρες 2.0 TSI 4Motion με 204 και 265 ίππων, τους ντίζελ 150 ίππων 2.0 TDI και 193 ίππων 2.0 TDI 4Motion, το βενζινοκίνητο Mild Hybrid 48V 1.5 eTSI με 130 και 150 ίππους και τις εκδόσεις eHybrid Phev με 204 και 272 ίππους. Όλοι οι κινητήρες συνδυάζονται με αυτόματα κιβώτια DSG, διαθέσιμα σε εκδόσεις 6 σχέσεων στα plug-in υβριδικά και σε εκδόσεις 7 ταχυτήτων σε όλες τις άλλες. Τα μοντέλα Phev συνδυάζουν τον 1.5 TSI των 150 και 177 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 115 ίππων και 330 Nm ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων και τη νέα μπαταρία 19,7 kWh, επαναφορτιζόμενη από το wallbox στα 11 kW (2 ώρες για πλήρη φόρτιση) ή από στήλη στα 50 kW (10-80% σε 25 λεπτά).

Η αυτονομία στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία αγγίζει τα 100 χλμ., ενώ η συνολική αυτονομία, λαμβάνοντας υπόψη και ένα γεμάτο ρεζερβουάρ βενζίνης, φτάνει τα 1.000 χλμ. Τέλος, οι εκδόσεις 4Motion διαθέτουν ένα βελτιωμένο σύστημα τετρακίνησης που εξουδετερώνει τους κραδασμούς: λύση αφιερωμένη και σε όσους θέλουν να ρυμουλκούν τρέιλερ, δεδομένου ότι ανεβάζουν την ικανότητα ρυμούλκησης του Tiguan στα 2.300 κιλά.

Η πλατφόρμα Mqb Evo επέτρεψε επίσης την υιοθέτηση του προσαρμοζόμενου πλαισίου DCC Pro. Αυτή η επιλογή συνδυάζεται με το Vehicle Dynamics Manager και αλληλεπιδρά με το ηλεκτρονικό διαφορικό XDS για να ρυθμίζει τα αμορτισέρ σύμφωνα με την καλύτερη λογική λειτουργίας με βάση τη διαδρομή και το στυλ οδήγησης. Με αυτόν τον τρόπο, το Tiguan στοχεύει να είναι πιο ουδέτερο και ακριβές, χωρίς συμβιβασμούς στην άνεση.

Η Volkswagen επιβεβαίωσε ότι το Tiguan θα προσφέρεται στις βασικές εκδόσεις Life, Elegance και R-Line. Ήδη από το βασικό μοντέλο, ζάντες αλουμινίου 17″, προβολείς LED, Digital Cockpit, infotainment 12,9″, σύστημα Car2X, Climatronic και ένα πλήρες πακέτο Adas που περιλαμβάνει επίσης Side Assist, Front Assist, Lane Assist και αναγνώριση οδικών πινακίδων θα διατίθενται στάνταρ. Η έκδοση Life προσθέτει έλεγχο κλιματισμού τριών ζωνών, καθίσματα Comfort, Park Assist, προσαρμοζόμενο Cruise Control, Light Assist, App Connect και ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέφτες.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκουμε τις εκδόσεις Elegance και R-Line, με διαφορετικούς χαρακτήρες αλλά εξίσου εξοπλισμένα χαρακτηριστικά. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν οι προβολείς LED Plus, τα φιμέ τζάμια, ο εσωτερικός φωτισμός LED με 30 χρώματα και τα θερμαινόμενα καθίσματα ergoActive με λειτουργία μασάζ. Οι ζάντες αλουμινίου, ωστόσο, είναι συγκεκριμένες: 18″ για την Elegance και 19″ για την πιο σπορ R-Line, η οποία υιοθετεί και καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο