Αργότερα μέσα στο 2025, η Toyota αναμένεται να παρουσιάσει μια ήπια υβριδική έκδοση του Land Cruiser στην Ευρώπη.
Το ολοκαίνουργιο Toyota Land Cruiser 250 είναι η τελευταία γενιά ενός μοντέλου που για περισσότερα από 70 χρόνια έχει δημιουργήσει μια ασυναγώνιστη φήμη για τη δύναμη, την αξιοπιστία και την ικανότητα να ανταπεξέρχεται στις πιο σκληρές συνθήκες, σε όλα τα μέρη του πλανήτη.
Σήμερα περισσότερο από ποτέ, το Land Cruiser έχει σχεδιαστεί για να είναι ένα όχημα στο οποίο μπορείτε να βασιστείτε για να σας μεταφέρει οπουδήποτε και παντού και να σας φέρει πίσω σώους και αβλαβείς.
Η οικογένεια Land Cruiser έχει εξελιχθεί με τα χρόνια σε τρεις παράλληλες σειρές:
- Station Wagon: αντιπροσωπεύεται από τη σημερινή σειρά 300, η οποία είναι διαθέσιμη σε περιοχές του κόσμου, όπως η Αφρική, η Μέση Ανατολή, η Ασία και ο Ειρηνικός.
- Heavy Duty: η παγκοσμίως γνωστή σειρά 70 που γιορτάζει την 40η επέτειό της , διαθέσιμη στις αγορές της Αφρικής, της Μέσης Ανατολής και του Ειρηνικού.
- Light Duty: η γκάμα που περιλαμβάνει την ολοκαίνουργια σειρά 250, το κύριο μοντέλο για την Ευρώπη.
Το πρώτο μοντέλο Light Duty (επίσης γνωστό ως “Prado” σε ορισμένες περιοχές) εντάχθηκε στην παγκόσμια γκάμα Land Cruiser το 1985. Από τότε, η εξέλιξή του το είδε να πλησιάζει ως προς το πιο πολυτελές και μεγαλύτερο Land Cruiser 300. Ανάπτυξη του μοντέλου της σειράς 2024 250 έχει δει μια συνειδητή απόφαση να επαναφέρει το Land Cruiser στις απαρχές του, εστιάζοντας στη θεμελιώδη ποιότητά του ως πρακτικό και προσιτό όχημα.
Ο επικεφαλής μηχανικός Keita Moritsu εξηγεί: «Έχουμε αλλάξει την αντίληψή μας και πιστεύουμε ότι αυτό το μοντέλο Land Cruiser θα πρέπει να προσφέρεται ως ένα πρακτικό και προσιτό off-roader. Αποφασίσαμε ότι η επιστροφή στις ρίζες μας θα ήταν ο πυρήνας της επωνυμίας Land Cruiser στο μέλλον».
Το αποτέλεσμα είναι ένα ολοκαίνουργιο μοντέλο που προσφέρει ισχυρές, αυθεντικές επιδόσεις εκτός δρόμου, που υποστηρίζονται από τη νέα πλατφόρμα και πλαίσιο GA-F. εξαιρετική λειτουργικότητα για τη μεταφορά επιβατών και φορτίου. Βελτιωμένη ορατότητα για τον οδηγό. και απλότητα, με εξαρτήματα σχεδιασμένα ώστε να επισκευάζονται ή να αντικαθίστανται εύκολα με προσαρμοσμένα αντικείμενα.
Η ποιότητα “επιστροφή στην αρχή” είναι επίσης εμφανής στη σχεδίαση του οχήματος, που συνδυάζει την κληρονομιά του Land Cruiser με τη νεωτερικότητα. Το στιβαρό στυλ προβάλλει την αξιοπιστία, τη διαχρονική εμφάνιση και το είδος της λειτουργικής σταθερής ποιότητας που σχετίζεται με τα καλύτερα επαγγελματικά εργαλεία.
«Αυτό δεν είναι απλώς ένας φόρος τιμής», λέει ο επικεφαλής σχεδιαστής Yoshito Watanabe. «Ερμηνεύει αυτά τα στοιχεία σε ένα μοντέρνο σχέδιο που θυμίζει την ουσία του Land Cruiser».
Η κληρονομιά του Land Cruiser
Το Land Cruiser γεννήθηκε πριν από 72 χρόνια ως «Toyota BJ», την 1η Αυγούστου 1951. Λίγο αργότερα έδειξε τη δύναμη και τις δυνατότητές του, όντας το πρώτο όχημα που ανέβηκε με επιτυχία στον έκτο σταθμό στις πλαγιές του όρους Fuji.
Από τότε, η αποστολή της Toyota για το Land Cruiser ήταν να παρέχει στους ανθρώπους ένα όχημα που θα τους μεταφέρει στον προορισμό τους με ασφάλεια και ασφάλεια, ακόμη και στα πιο σκληρά περιβάλλοντα. Οι διαφορετικές εμπειρίες των πελατών σε όλο τον κόσμο έχουν αποδειχθεί ανεκτίμητες για την εξέλιξη των βασικών δυνατοτήτων του Land Cruiser, της αξιοπιστίας, της ανθεκτικότητας και της ικανότητας αντιμετώπισης των δύσκολων οδικών συνθηκών.
Ίσως δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι η διαρκής παγκόσμια φήμη του το έχει καταστήσει ένα από τα μοντέλα με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της Toyota, με 11,3 εκατομμύρια πωλήσεις μέχρι σήμερα*, σε περισσότερες από 170 χώρες και περιοχές.
Σχεδίαση: Όταν το παρελθόν συναντάει το παρόν
- Ο σχεδιασμός εκφράζει αυθεντικές επιδόσεις εκτός δρόμου σε έναν συνδυασμό κληρονομιάς και νεωτερικότητας
- Η σιλουέτα και οι αναλογίες του οχήματος αναφέρονται στη σχεδιαστική κληρονομιά της Land Cruiser
- Μέτρα που υιοθετήθηκαν για την εξασφάλιση εξαιρετικής ορατότητας για τον οδηγό, συμπεριλαμβανομένου ενός καπό με ανυψωμένες γωνίες και χαμηλωμένο κεντρικό τμήμα
- Ισχυρή μπροστινή σχεδίαση με κλασικό έμβλημα TOYOTA
- Σώμα σε σχήμα σώματος που βοηθά στην αποφυγή ζημιών σε δύσκολες συνθήκες. εξαρτήματα σχεδιασμένα να αντικαθίστανται εύκολα
- Το εσωτερικό παρουσιάζει ένα λειτουργικό αλλά υψηλής ποιότητας σχεδιασμό με προσαρμόσιμη ψηφιακή οθόνη οργάνων και το τελευταίο πακέτο πολυμέσων της Toyota
- Καθίσματα για έως και επτά στο πλοίο, με γενναιόδωρη παροχή χώρου φόρτωσης
Εξωτερικό
Η σχεδίαση του νέου Land Cruiser είναι μια σαφής έκφραση της θέσης του οχήματος ως ενός πλήρως εξελιγμένου off-roader που είναι εγγενώς ισχυρό και σταθερό.
Η βασική του αξιοπιστία αντικατοπτρίζεται στο σχήμα και τη σύνθεση των εξαρτημάτων που έχουν σχεδιαστεί για να ανταπεξέρχονται σε δύσκολες συνθήκες και να αντικαθίστανται εύκολα σε περίπτωση βλάβης. Υπάρχει επίσης μια διαχρονικότητα στην απλότητα του σχεδιασμού που εκφράζει την ποιότητα και δεν φαίνεται ξεπερασμένη, και μια αίσθηση επαγγελματισμού στη σχεδίαση φόρμας-ακολουθεί-λειτουργίας του είδους που συναντάμε σε επαγγελματικά εργαλεία κορυφαίας ποιότητας.
Συγκεντρωμένα, αυτά τα στοιχεία δημιουργούν ένα συνδυασμό κληρονομιάς και νεωτερικότητας: αυτό είναι ένα Land Cruiser που έχει τις ρίζες του στην προέλευσή του, αλλά πληροί τα υψηλότερα σύγχρονα πρότυπα.
Η κλασική σιλουέτα Land Cruiser παραπέμπει στις καθοριστικές γραμμές των πρώιμων μοντέλων Land Cruiser (τα Land Cruiser της Σειράς 40 και 70 είναι σαφείς επιρροές) με ισχυρό οριζόντιο άξονα, μακρύ καπό, όρθιο παρμπρίζ, κοντό μπροστινό προεξοχή και διακριτικούς τραπεζοειδείς θόλους τροχών. Οι αναλογίες είναι επίσης αληθινές με τη σχεδιαστική κληρονομιά του Land Cruiser, με μια σφιχτή καμπίνα σε σχήμα κουτιού που βρίσκεται πίσω από τον κάθετο άξονα του αυτοκινήτου για να κερδίσει τόσο εσωτερικό χώρο όσο και άνεση. Το συνολικό μήκος του αυτοκινήτου είναι 4.925 mm, πλάτος 1.980 mm και ύψος 1.935 mm. το μεταξόνιο είναι 2.850 χλστ.
Η διαμόρφωση και οι αναλογίες των μετωπικών στοιχείων δημιουργούν μια κλασική εμφάνιση Land Cruiser. Τα λειτουργικά μέρη ομαδοποιούνται προς το κέντρο με προβολείς υψηλής ρύθμισης για αποφυγή ζημιών σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης. Η αίσθηση του σκοπού τονίζεται περαιτέρω από την αποκατάσταση του κλασικού λογότυπου TOYOTA στο μπροστινό κέντρο και στο πίσω μέρος πάνω από τη γαρνιτούρα της πινακίδας κυκλοφορίας. Η πρακτικότητα έχει σχεδιαστεί με γωνίες προφυλακτήρα που αντικαθίστανται εύκολα εάν καταστραφούν.
Οι στάνταρ επιλογές προβολέων είναι μια λεπτή επιμήκης διάταξη LED τριών ματιών ή ένας κλασικός προβολέας με στρογγυλά μάτια bi-LED μαζί με κάθετα διατεταγμένο φλας και φώτα ημέρας. Και πάλι, για την αποφυγή ζημιών, τα μπροστινά φώτα ομίχλης έχουν βαθιά εσοχή στις γωνίες του προφυλακτήρα. Οι μπροστινές και πίσω γωνίες είναι λοξότμητες (κάτι που βοηθά επίσης στην ευελιξία). και τα κάτω τμήματα της πόρτας έχουν μια αποξεσμένη, κοίλη επιφάνεια.
Το να δώσει στον οδηγό την καλύτερη θέα μπροστά και στο πλάι ήταν σχεδιαστική προτεραιότητα. Αυτό δημιούργησε ένα σχήμα καπό με ανυψωμένες πλευρές που διευκολύνουν τον εντοπισμό των γωνιών του οχήματος και ένα χαμηλωμένο κεντρικό τμήμα που βελτιώνει την όψη προς τα εμπρός, μειώνοντας το τυφλό σημείο ακριβώς μπροστά από το όχημα. Για να βελτιωθεί η θέα στο πλάι, η κολόνα A είναι τοποθετημένη σε πιο όρθια γωνία, οι καθρέφτες είναι στερεωμένοι στις πόρτες και η γραμμή της ζώνης έχει υποχωρήσει – αναφορά στο κλασικό Toyota BJ70 – κατά περίπου 30 mm σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο.
Το αμάξωμα εμφανίζει αντίθετες αιχμηρές σκληρές και γυαλιστερές καμπύλες επιφάνειες για απλή, μοντέρνα εμφάνιση με αίσθηση έντασης και υψηλή ακρίβεια. Το συνολικό αποτέλεσμα είναι ότι το Land Cruiser έχει σκαλιστεί από ένα μόνο κομμάτι καθαρού μετάλλου. Η φαρδιά στάση του αυτοκινήτου, τα φουσκωμένα μπροστινά και πίσω φτερά και το σφιχτό σχήμα του αμαξώματος συνδυάζονται για να τονίσουν τη σταθερή απόδοση.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα είναι και πάλι σφιχτά ομαδοποιημένα σε κάθετα στοιβαγμένες σύνθετες μονάδες.
Σύμφωνα με την κατηγορία μοντέλου, το νέο Land Cruiser θα διαθέτει ζάντες αλουμινίου 18 ή 20 ιντσών με νέα σχέδια. Οι πολυάριθμες χρωματικές επιλογές θα περιλαμβάνουν κληρονομικές αποχρώσεις Smoky Blue και Sand σε συνδυασμό με ανοιχτό γκρι οροφή. Μια μεγάλη γκάμα αξεσουάρ αμαξώματος θα δώσει στους πελάτες την ευκαιρία να προσαρμόσουν το όχημά τους σύμφωνα με τις απαιτήσεις τους, όπως ράγες οροφής, πλαϊνά σκαλοπάτια και ανοιγόμενη πίσω καταπακτή.
Αεροδυναμικές λεπτομέρειες
Η χαρακτηριστική εξωτερική σχεδίαση ενσωματώνει μια σειρά από λεπτομέρειες για τη βελτίωση της αεροδυναμικής απόδοσης του οχήματος.
Τα χαρακτηριστικά που βοηθούν στη μείωση της αντίστασης του αέρα περιλαμβάνουν ένα κλείστρο στην επάνω γρίλια που κλείνει σε υψηλές ταχύτητες για να εμποδίσει τη ροή του αέρα στο χώρο του κινητήρα, μειώνοντας την αντίσταση του αέρα και τη δύναμη ανύψωσης. Οι αυλακώσεις τοποθετούνται μπροστά από τους μπροστινούς τροχούς, μειώνοντας τη ροή αέρα που χτυπά τα ελαστικά και κατευθύνοντας τον αέρα για να βοηθήσει στην ψύξη των δίσκων των φρένων. Οι ράβδοι είναι παραμορφώσιμες, επομένως αντέχουν στην ανώμαλη οδήγηση.
Άλλα μέτρα περιλαμβάνουν τη μείωση της διαφοράς μεταξύ των επιπέδων των μπροστινών στύλων και των υδρορροών βροχής και τον ακριβή υπολογισμό της γωνίας σάρωσης του καθρέφτη πόρτας και του προφίλ περιβλήματος για την καταστολή των αναταράξεων. Έχουν προστεθεί καλούπια στις πλαϊνές πόρτες για να διορθώσουν τη ροή αέρα κατά μήκος της πλευράς του οχήματος και μια πίσω αεροτομή βοηθά στη διαχείριση της ροής του αέρα μακριά από το πίσω μέρος του οχήματος και στη μείωση της δύναμης ανύψωσης.
Εσωτερική διακόσμηση
Η εσωτερική σχεδίαση εκφράζει μια ασφαλή, λειτουργική εμφάνιση κατάλληλη για οδήγηση εκτός δρόμου με έμφαση στην ανθεκτικότητα, την υψηλή ποιότητα και τα μέτρα μείωσης της κόπωσης.
Το ταμπλό οργάνων και τα καλούπια της επάνω πόρτας έχουν έντονες οριζόντιες γραμμές που διευκολύνουν την κατανόηση του προσανατολισμού του οχήματος σε δύσκολες συνθήκες και δημιουργούν ένα ανοιχτό περιβάλλον καμπίνας με εξαιρετική θέα προς τα έξω για όλους τους επιβαίνοντες. Η διατομή του πάνελ είναι χαμηλωμένη μπροστά από τον συνοδηγό, ενισχύοντας την αίσθηση του ανοιχτού.
Πηγές πληροφοριών – το κομβίμετρο οργάνων του οδηγού και η οθόνη πολυμέσων είναι ρυθμισμένα ψηλά για εύκολη ορατότητα και υπάρχει μια μεγάλη περιοχή κονσόλας – χαρακτηριστικό Land Cruiser – που κρατά τα χειριστήρια οδήγησης κοντά για γρήγορο και διαισθητικό χειρισμό. Η ψηφιακή οθόνη οργάνων (9 ή 12,3 ιντσών ανάλογα με την κατηγορία εξοπλισμού) παρουσιάζει μετρητές και δεδομένα με ευκρινή γραφικά που είναι ευδιάκριτα σε όλες τις συνθήκες φωτισμού. Η πρόσβαση στο σύστημα πολυμέσων γίνεται μέσω οθόνης αφής υψηλής ευκρίνειας (οκτώ ή 12,3 ιντσών). Το πακέτο περιλαμβάνει πλοήγηση που βασίζεται σε σύννεφο που επωφελείται από τις τρέχουσες πληροφορίες κυκλοφορίας και τον βοηθό «Hey Toyota» για έλεγχο φωνητικών εντολών πολλαπλών λειτουργιών και συστημάτων.
Το φυσικό σχήμα των διακοπτών και οι μέθοδοι λειτουργίας τους έχουν ενοποιηθεί – απλά χειριστήρια εναλλαγής ή ώθησης – έτσι ώστε ο οδηγός να μπορεί να τους χειρίζεται εύκολα χωρίς να χρειάζεται να κοιτάξει μακριά από τον τροχό ή να αλλάξει τη στάση του σώματος. Ζητήθηκε η γνώμη των επαγγελματιών οδηγών ράλι σχετικά με τη σχεδίαση του συνδυασμού επιλογέα επιλογέα και διακόπτη ώθησης που χρησιμοποιούνται για λειτουργίες του συστήματος οχημάτων, όπως το Multi-Terrain Select.
Τα μαξιλαράκια γονάτων και οι επενδυμένοι ώμοι της πόρτας παρέχουν προστασία όταν τα πράγματα δυσκολεύουν και το πάνω μέρος του πλαισίου της πόρτας έχει ένα προφίλ με σάρωση, ώστε ο οδηγός να έχει χώρο για ελεύθερη κίνηση του αγκώνα. Η νέα σχεδίαση του τιμονιού αντικατοπτρίζει το συμπαγές, σταθερό εξωτερικό στυλ, με φαρδιά ανοίγματα ακτίνων που βοηθούν στην αποφυγή τραυματισμού των δακτύλων σε περίπτωση ανάκρουσης του τιμονιού. Το κεντρικό μαξιλαράκι εμφανίζει το κλασικό λογότυπο της TOYOTA, με διακόπτες λειτουργίας ορθολογικά οργανωμένους στο αριστερό και το δεξί τμήμα των κεντρικών ακτίνων.
Μια αίσθηση ακρίβειας και ποιότητας εκφράζεται στον συντονισμένο σχεδιασμό των διακοπτών ελέγχου και στις λεπτομέρειες, όπως τα οδοντωτά σχέδια γύρω από τους αεραγωγούς και τον επιλογέα λειτουργίας, το ταίριασμα των χοντρού υλικών ταπετσαρίας με σωληνώσεις που μοιάζουν με σχοινί και τα διακοσμητικά μέρη που έχουν την εμφάνιση από κατεργασμένο μέταλλο.
Καθ’ όλη τη διάρκεια, υπάρχει μια ενιαία εμφάνιση στο εσωτερικό, με σταθερή ποιότητα υλικού, αίσθηση και εμφάνιση, επικοινωνώντας έναν ισχυρό χαρακτήρα. Οι λειτουργικές περιοχές είναι επίπεδες και σκληρές. Τα σημεία επαφής είναι απαλά και πυκνά καλυμμένα με αίσθηση όγκου. Χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές ψηφιακής σχεδίασης για τον συνδυασμό διαφορετικών εξαρτημάτων σε μια ενιαία μονάδα, για παράδειγμα ενσωματώνοντας το κομπιόμετρο και την κεντρική οθόνη μέσα στον μεγάλο πίνακα οργάνων, ώστε να υπάρχει λιγότερη κατάτμηση.
Ένα νέο, απλοποιημένο σχήμα επικεφαλίδας αυξάνει την αίσθηση του χώρου, με επιλογές για ανοιγόμενη ηλιοροφή ή μεγάλη, σταθερή πανοραμική οροφή που εκτείνεται πάνω από τα καθίσματα της δεύτερης σειράς.
Καθίσματα και ταπετσαρίες
Η νέα σειρά Land Cruiser προσφέρει εσωτερικούς χώρους τόσο πέντε όσο και επταθέσιων. Τα μπροστινά καθίσματα έχουν νέο σχεδιασμό για να παρέχουν ισχυρή υποστήριξη κατά την οδήγηση εκτός δρόμου και είναι διαθέσιμα με ρύθμιση ισχύος. Το ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού οκτώ κατευθύνσεων διατίθεται με ένα (χειροκίνητα) εκτεινόμενο μαξιλάρι που παρέχει επιπλέον στήριξη των μηρών 50 mm. Ο σχεδιασμός του αποφεύγει το άνοιγμα μιας αυλάκωσης μεταξύ της προέκτασης και του κύριου μαξιλαριού για απρόσκοπτη στήριξη.
Τα νέα μπροστινά καθίσματα έχουν πιο λεπτές πλάτες καθισμάτων, βελτιώνοντας τον χώρο για τα πόδια και τα γόνατα για τους πίσω επιβάτες και είναι διαθέσιμα με ενσωματωμένη θέρμανση και εξαερισμό. Τα πιο παχιά μαξιλάρια ουρεθάνης διαχέουν την πίεση σε μια ευρύτερη περιοχή του σώματος του επιβάτη και έχουν σχήμα ώστε να προάγουν τη βέλτιστη γωνία της λεκάνης, μειώνοντας το φορτίο στη μέση και στους μύες. Το μαξιλάρι κάθεται σε ένα σκληρό κάτω στρώμα, μια κατασκευή που βοηθά στην αποτροπή της κατάρρευσης της στάσης του επιβάτη όταν στρίβει ή αλλάζει λωρίδα. Τα πλαϊνά στηρίγματα προβάλλουν περαιτέρω, βοηθώντας να διατηρείται το αμάξωμα στη θέση του όταν ασκούνται οριζόντιες δυνάμεις, όπως όταν οδηγείτε πάνω από τραχιές επιφάνειες.
Τα καθίσματα της δεύτερης σειράς προσφέρονται σε διάταξη πάγκου που χωρίζει 60:40 και στο επταθέσιο μοντέλο η τρίτη σειρά περιλαμβάνει δύο καθίσματα που μπορούν να αναδιπλωθούν με το χέρι ή με έλεγχο ισχύος.
Οι επιλογές ταπετσαρίας περιλαμβάνουν γνήσια και συνθετικά δέρματα και την πρώτη χρήση του SUMITEX, ενός νέου, ανθεκτικού υφάσματος κατασκευασμένο με ισχυρό νήμα που παράγεται από ανακυκλωμένο πλαστικό PET από τις εγκαταστάσεις της Toyota στην Ιαπωνία.
Χώρος φόρτωσης
Στο νέο πενταθέσιο Land Cruiser ο χώρος φόρτωσης σε επίπεδο δάπεδο είναι μεγαλύτερος και ευρύτερος από ό,τι στο τρέχον μοντέλο. στην επταθέσια έκδοση το πλάτος είναι μεγαλύτερο, αλλά το μήκος παραμένει αμετάβλητο όταν χρησιμοποιούνται τα καθίσματα της τρίτης σειράς.
Στο επταθέσιο υπάρχει χώρος πίσω από τα καθίσματα της τρίτης σειράς για δύο βαλίτσες 55 cm. Με την τρίτη σειρά διπλωμένη, υπάρχει αρκετός χώρος για τρεις θήκες 86 cm συν μία 81 cm και μία 69 cm. Στο πενταθέσιο μοντέλο ο χώρος είναι ελαφρώς μεγαλύτερος, χωρώντας μια θήκη 75 cm στη θέση της τσάντας 69 cm.
Το νέο Land Cruiser διαθέτει επίσης μια οπίσθια πόρτα που κρέμεται στάνταρ, βελτιώνοντας την ευκολία πρόσβασης με τη διαθεσιμότητα της ηλεκτρικής πίσω πόρτας και μια ανεξάρτητα ανοιγόμενη γυάλινη καταπακτή.
Κινητήρας
- Κινητήρας turbodiesel 2,8 λίτρων με 204 DIN hp/ 150 kW, επανασχεδιασμένος για οδηγική συμπεριφορά και απόδοση
- Νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
- Ήπια υβριδικό ηλεκτρικό μοντέλο 48 V θα ενταχθεί στη σειρά Land Cruiser 250 το 2025
- Μόνιμη τετρακίνηση
Οδηγικές ικανότητες
Στη Δυτική Ευρώπη, το νέο Land Cruiser παρουσιάζεται με έναν κινητήρα turbodiesel 2,8 λίτρων που έχει ανασχεδιαστεί για βελτιωμένη οδηγική ικανότητα και ισχυρότερη ισορροπία απόδοσης καυσίμου και απόδοσης.
Η εν σειρά τετρακύλινδρος πολυβάλβιδος DOHC άμεσου ψεκασμού 2.755 cc παράγει μέγιστη ισχύ 204 DIN hp/150 kW στις 3.000 rpm και συνδυάζεται με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο Direct Shift οκτώ σχέσεων. Με μέγιστη ροπή 500 Nm που παράγεται μεταξύ 1.600 και 2.800 σ.α.λ., έχει τη δύναμη να ρυμουλκεί φορτία έως και 3.500 κιλά.
Η ανάπτυξη της νέας μονάδας έκανε τον έλεγχο της επιτάχυνσης ως προτεραιότητα, με επιδόσεις πιστές στις προθέσεις του οδηγού, είτε στο δρόμο είτε εκτός, στους δρόμους της πόλης ή στον ανοιχτό αυτοκινητόδρομο. Η πρόθεση ήταν η αίσθηση οδήγησης να είναι άμεση, όπως αυτή που παρουσιάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Για να βοηθήσει στην εστίαση της δουλειάς της, η ομάδα μηχανικών συγκέντρωσε γνώσεις από την ανάπτυξη του Land Cruiser 300 και ευφυΐα ποιότητας, ανθεκτικότητας και αξιοπιστίας από το τρέχον Land Cruiser Prado. Αναλύθηκαν επίσης τα σχόλια των πελατών σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο χρησιμοποιείται το όχημα καθημερινά.
Αυτό βοήθησε στην επίτευξη προόδου στην απόδοση της επιτάχυνσης και στην οδηγική ικανότητα. βελτιώσεις στα επίπεδα θορύβου και κραδασμών. και βελτιωμένο χειρισμό σε δύσκολες συνθήκες. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης έχει σχεδιαστεί για να παρέχει γραμμική επιτάχυνση με ισχυρή αρχική απόκριση, ενώ η λειτουργία κλειδώματος στο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων καταστέλλει τις αυξήσεις στις στροφές του κινητήρα.
Ένας επανασχεδιασμένος και πιο αποτελεσματικός στροβιλοσυμπιεστής είναι το κλειδί για την βελτιωμένη απόκριση ροπής, με την εισαγωγή πτερωτής με συμπαγή πτερύγια και μείωση της διαμέτρου της μονάδας, Μια νέα διάταξη ιμάντα κάνει χώρο για το νέο ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (βλ. παρακάτω) και την υιοθέτηση ενός εναλλάκτη υψηλότερης απόδοσης (200A) για την ικανή υποστήριξη των απαιτήσεων βοηθητικής ισχύος του πελάτη.
Τα μέτρα για την αντιμετώπιση των περιβαλλοντικών επιδόσεων περιλαμβάνουν αύξηση της απόδοσης του καταλύτη SCR και ένα διευρυμένο δοχείο ουρίας 17 λίτρων.
Νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων
Το σύστημα μετάδοσης κίνησης διαθέτει ένα νέο αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων σχεδιασμένο να βελτιώνει την οδηγική απόδοση και την οικονομία καυσίμου και να προσφέρει αθόρυβη απόδοση. Με πιο κοντινές σχέσεις μετάδοσης, έναν νέο, συμπαγή μετατροπέα ροπής και βελτιστοποιημένα εξαρτήματα, το κιβώτιο ταχυτήτων προσφέρει ακριβή έλεγχο κλειδώματος, ρυθμικές αλλαγές και ομαλή αίσθηση επιτάχυνσης.
Ο μετατροπέας ροπής διαθέτει συμπλέκτη κλειδώματος πολλαπλών δίσκων με διευρυμένη αυτονομία, συμβάλλοντας στην αίσθηση άμεσης μετάδοσης κίνησης και στη συνολική οικονομία καυσίμου. Ο έλεγχος κλειδώματος μπορεί να εφαρμοστεί από χαμηλές ταχύτητες, προσθέτοντας στην ποιότητα της αίσθησης της κίνησης.
Η μονάδα επωφελείται επίσης από μια νέα δυναμική δομή αποσβεστήρα που βοηθά στη μείωση των διακυμάνσεων της ροπής στον κινητήριο άξονα. Τόσο ο μετατροπέας ροπής όσο και η δομή του αποσβεστήρα έχουν αναθεωρηθεί για να μειωθεί το μέγεθος και να εξοικονομηθεί βάρος.
Το συμπαγές και ελαφρύ κιβώτιο ταχυτήτων παρέχει τόσο αποτελεσματικότητα όσο και ανθεκτικότητα. Οι στενές σχέσεις μετάδοσης χρησιμοποιούνται σε υψηλότερες ταχύτητες του οχήματος με σταθερές, μικρές αλλαγές στις στροφές του κινητήρα όταν αλλάζετε ταχύτητα στο υψηλό εύρος για να δημιουργήσετε μια ρυθμική αίσθηση. Η πρώτη σχέση μετάδοσης μειώθηκε για να βελτιωθεί η επιτάχυνση εκκίνησης και οι επιδόσεις εκτός δρόμου, ενώ η όγδοη σχέση έχει αυξημένη σχέση για πιο αθόρυβη ταχύτητα πλεύσης σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα, με βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
Η απόκριση αλλαγής ταχυτήτων ενισχύεται κατά 25% με την υιοθέτηση μιας νέας γραμμικής ηλεκτρομαγνητικής βαλβίδας που είναι 29% ελαφρύτερη από την προηγούμενη μονάδα, σε σύγκριση με το τρέχον αυτόματο εξατάχυτο αυτόματο. Η πιο αθόρυβη απόδοση και η οικονομία καυσίμου υποστηρίζονται από μια αντλία λαδιού μικρότερης διαμέτρου.
Μελλοντικό ήπια υβριδικό ηλεκτρικό σύστημα 48V
Η Toyota θα παρουσιάσει μια ήπια υβριδική ηλεκτρική έκδοση του Land Cruiser στην Ευρώπη το 2025, συνδυάζοντας τον πετρελαιοκινητήρα 2,8 λίτρων με μια ηλεκτρική γεννήτρια 48 V, μια συμπαγή μπαταρία ιόντων λιθίου 48 V και ένα σύστημα stop-start. Αυτό θα βελτιώσει την ικανότητα οδήγησης, δίνοντας μια πιο ομαλή και αθόρυβη απόδοση, αλλά με μεγαλύτερη απόκριση, διατηρώντας παράλληλα την ικανότητά του να αντέχει σε δύσκολες συνθήκες οδήγησης.
Μόνιμη τετρακίνηση
Η γραμμή μετάδοσης κίνησης για τη μόνιμη τετρακίνηση του Land Cruiser διαθέτει μια αναθεωρημένη δομή άξονα προπέλας σχεδιασμένη για ανθεκτικότητα και πιο αθόρυβη απόδοση. Αλλαγές έγιναν επίσης στα διαφορικά: η κεντρική μονάδα έχει αναθεωρηθεί για βελτιωμένη απόδοση και απόδοση καυσίμου. το πίσω διαφορικό έχει ενισχυθεί για πρόσθετη αξιοπιστία. Και τα δύο είναι γυρισμένα για να επιτύχουν την καλύτερη ισορροπία πρόσφυσης εκτός δρόμου και σταθερότητας στο δρόμο.
Το σύστημα κλειδώματος διαφορικού έχει αλλάξει από κινητήρα σε ηλεκτρομαγνητικό τύπο, παρέχοντας 85% ταχύτερη απόκριση (περίπου 0,15 sec) σε περίπτωση που το όχημα κολλήσει.
Η μονάδα μεταφοράς έχει επίσης ενημερωθεί για βελτιωμένη αντοχή, αύξηση της ροπής του κινητήρα του ενεργοποιητή και αντιδιαβρωτική απόδοση. Ένας νέος διακόπτης εναλλαγής για την επιλογή των περιοχών H4 ή L4 και νέοι διακόπτες κλειδώματος διαφορικού βρίσκονται στην κεντρική κονσόλα, δίπλα στο μοχλό αλλαγής ταχυτήτων.
Σταθερό εντός και εκτός δρόμου
- Δυνατότητες χειρισμού σχεδιασμένες για να διασφαλίζουν υψηλότερα επίπεδα απόδοσης εκτός δρόμου
- Κομμένο, άνετο και εύκολο στους ελιγμούς στο δρόμο
- Το νέο σώμα GA-F-on-σκελετό παρέχει ουσιαστική αντοχή και ακαμψία
- Το πρώτο Land Cruiser που υιοθέτησε ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι
- Ο πρώτος παγκοσμίως Μηχανισμός Αποσύνδεσης Σταθεροποιητή για ξεκλείδωμα της μπροστινής αντιστρεπτικής ράβδου και αύξηση της άρθρωσης του τροχού
- Το Multi-Terrain Select και το Multi-Terrain Monitor βοηθούν τον οδηγό να διαπραγματευτεί δύσκολες συνθήκες
Η βασική ποιότητα του Land Cruiser ως οχήματος που «μπορεί να σας μεταφέρει οπουδήποτε και παντού και να σας φέρει πίσω ασφαλείς και αβλαβείς» περιλαμβάνει την ικανότητα να αντιμετωπίζετε δύσκολες συνθήκες εκτός δρόμου. Επιστρέφοντας το μοντέλο στις απαρχές του, η Toyota έχει διασφαλίσει ότι το όχημα έχει τη θεμελιώδη, ενσωματωμένη δύναμη για να εκπληρώσει αυτήν την υπόσχεση, αντί να βασίζεται σε εξελιγμένες τεχνολογίες.
Ταυτόχρονα, ο εύκολος ελιγμός ήταν βασικός παράγοντας: πέρα από τις δυνάμεις του εκτός δρόμου, αυτό είναι ένα όχημα που είναι απλό στη σύλληψη και σύνθεση και άνετο στην οδήγηση για όλους στην καθημερινή χρήση. Η ορατότητα είναι καλή, ο διακόπτης είναι απλός στην κατανόηση και εύχρηστος και οι απαντήσεις του οχήματος είναι άμεσες και πιστές στις προθέσεις του οδηγού.
Ακραίες δοκιμές
Το πρόγραμμα ανάπτυξης δοκίμασε το νέο μοντέλο στα όρια της αντοχής του. Η Toyota κατασκεύασε μια νέα πίστα δοκιμών εκτός δρόμου – το τρομακτικό Course F στο γήπεδο δοκιμών Shibetsu στην Ιαπωνία – αναπαράγοντας πιστά μια σειρά από τις πιο δύσκολες συνθήκες οδήγησης από όλο τον κόσμο.
Ο σχεδιασμός του μαθήματος περιλαμβάνει πλαγιές, λασπώδεις διαδρομές, βραχώδεις δρόμους και τοπία μεγιστάνες, καθένα από τα οποία θέτει διαφορετικές απαιτήσεις στο όχημα. Η χρήση αυτής της δυνατότητας όχι μόνο βοήθησε στην επιβεβαίωση και βελτίωση της απόδοσης εκτός δρόμου του νέου Land Cruiser, «ένα βήμα πάνω» από το τρέχον μοντέλο, αλλά βοήθησε επίσης να βελτιώσει την καταλληλότητά του για καθημερινή χρήση και τη λειτουργικότητά του.
Εκτεταμένες δοκιμές πραγματοποιήθηκαν επίσης στη Μέση Ανατολή και την Αυστραλία.
Δυνατότητα που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα και πλαίσιο GA-F
Ο αυθεντικός χαρακτήρας εκτός δρόμου του Land Cruiser αντανακλάται στη διατήρηση της κατασκευής του αμαξώματος στο πλαίσιο, αλλά η ικανότητά του κινείται ένα βήμα πάνω από το τρέχον μοντέλο. Το θεμέλιο για την απόδοσή του είναι η νέα πλατφόρμα και πλαίσιο GA-F, όπως επίσης εμφανίζεται στο νέο Land Cruiser 300.
Αυτό δίνει στη δομή του οχήματος σημαντικά μεγαλύτερη αντοχή και ακαμψία, που επιτυγχάνονται μέσω ενός συνδυασμού εστιασμένων τεχνικών κατασκευής. Το νέο μοντέλο έχει 84 επιπλέον σημεία συγκόλλησης μικρού βήματος γύρω από τις πλαϊνές πόρτες και τις κάτω άκρες του κουνιστή και, για πρώτη φορά, χρησιμοποιεί δομική κόλλα (συνολικά 11,9 m) για να ενισχύσει την ακαμψία εκεί όπου συναντώνται μεταλλικά μέρη. Στις πλαϊνές ράγες και στο εγκάρσιο μέλος έχουν εισαχθεί ειδικά συγκολλημένα κενά στη θέση των ενισχύσεων, διατηρώντας την ακαμψία ενώ εξοικονομούν βάρος. Παχύ φύλλο χάλυβα και υλικά υψηλής εφελκυσμού χρησιμοποιούνται σε στρατηγικές τοποθεσίες σε όλο το πλαίσιο για να εξασφαλίσουν στιβαρή αντοχή.
Συνολικά η στρεπτική ακαμψία του πλαισίου έχει αυξηθεί κατά 50%, ενώ αυτή του πλαισίου και του αμαξώματος μαζί έχει αυξηθεί κατά 30%. Το αποτέλεσμα είναι ένα όχημα που ανταποκρίνεται και κινείται όπως ακριβώς σκοπεύει ο οδηγός.
Το πρώτο Land Cruiser με ηλεκτρικό υδραυλικό τιμόνι
Το νέο Land Cruiser είναι το πρώτο μοντέλο Land Cruiser που εφοδιάζεται με ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης (EPS).
Σε σύγκριση με ένα υδραυλικό σύστημα, αυτό μειώνει την ποσότητα του κλωτσήματος που μπορεί να συμβεί κατά την οδήγηση σε ανώμαλες επιφάνειες και παρέχει πιο ομαλό, πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης και ευκολότερο ελιγμό σε όλες τις ταχύτητες. Η χρήση EPS επιτρέπει επίσης στο νέο Land Cruiser να διαθέτει Lane Tracing Assist ως μέρος του πακέτου ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης του οδηγού Toyota Safety Sense.
Το σύστημα rack-and-pinion εξοικονομεί επίσης ενέργεια, με την ηλεκτρική ενέργεια να χρησιμοποιείται μόνο όταν απαιτείται – δηλαδή όχι στο ρελαντί ή στην οδήγηση σε ευθεία γραμμή.
Για να επικοινωνήσει καλά ο οδηγός, η ακαμψία της κολόνας τιμονιού έχει βελτιωθεί και ο άξονας και ο σωλήνας του τιμονιού έχουν μεγεθυνθεί.
Νέο σύστημα πέδησης
Το νέο ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης έχει σχεδιαστεί για βελτιωμένη αίσθηση και απόδοση που ταιριάζει με τις προθέσεις του οδηγού. Ο έλεγχος, η απόδοση και η ακαμψία έχουν βελτιστοποιηθεί για να παράγουν μια φυσική και γραμμική αίσθηση πέδησης.
Ένα σύστημα πίεσης κατ’ απαίτηση που παρέχεται από μια μονάδα VSC γενικής χρήσης λειτουργεί επιπρόσθετα με ένα συμβατικό σύστημα πίεσης, βελτιώνοντας την αίσθηση πέδησης. Ο συνεργατικός έλεγχος πέδησης συνδυάζει την υδραυλική δύναμη πέδησης με την αναγεννητική δύναμη πέδησης από τον κινητήρα. Η μεγιστοποίηση της χρήσης αναγεννητικής δύναμης πέδησης συμβάλλει στην οικονομία καυσίμου.
Χρησιμοποιούνται δισκόφρενα: 340 mm διάμετρος μπροστά. 335 χλστ στο πίσω μέρος. Ένα ηλεκτρονικό χειρόφρενο λειτουργεί στους πίσω τροχούς.
Το Downhill Assist Control (DAC) μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να παρέχει αυτόματα σταθερό φρενάρισμα χωρίς μπλοκάρισμα των τροχών, διατηρώντας παράλληλα χαμηλή ταχύτητα του οχήματος κατά τη διαπραγμάτευση απότομων κατηφοριών. Το σύστημα έχει αναπτυχθεί έτσι ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως λειτουργία cruise control σε ταχύτητες μεταξύ 4 και 30 km/h στην περιοχή H4 και L4 του οχήματος.
Έλεγχος ανίχνευσης οδοστρώματος
Το Crawl Control του Land Cruiser μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη διατήρηση χαμηλής ταχύτητας σε οδήγηση εκτός δρόμου/καθόδου. Ελέγχει τη ροπή του κινητήρα και την πίεση του φρένου, αποφεύγοντας το σπινάρισμα και το μπλοκάρισμα των τροχών και επιτρέποντας στον οδηγό να εστιάσει στο τιμόνι.
Το Crawl Control λειτουργεί στη λειτουργία μεταφοράς L4. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει την κατάλληλη ταχύτητα χρησιμοποιώντας τον επιλογέα επιλογέα στην κονσόλα. Υπάρχουν πέντε διαφορετικές ρυθμίσεις ταχύτητας κατάλληλες για ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών επιφανειών οδήγησης και κλίσεων.
Αναρτήσεις
Η μπροστινή ανάρτηση διαθέτει ένα νέο ανεξάρτητο σύστημα διπλών ψαλιδιών με εκτεταμένη διαδρομή για να αποκτήσει υψηλές επιδόσεις συγκράτησης στο δρόμο και ικανότητα εκτός δρόμου. Είναι κατασκευασμένο από υψηλής αντοχής, ελαφριά εξαρτήματα για ανθεκτική, αξιόπιστη απόδοση.
Η σταθερή κίνηση υποστηρίζεται από ένα αυξημένο ίχνος τροχίσκου, ενώ η ευστάθεια στο φρενάρισμα ενισχύεται από τη μείωση της γωνίας μετατόπισης του βασιλιά και την αύξηση της γωνίας κατά της κατάδυσης.
Στο πίσω μέρος, ο άκαμπτος άξονας τεσσάρων συνδέσμων επωφελείται από λεπτομερείς αναθεωρήσεις για την επίτευξη ομαλότερης, πιο γραμμικής απόδοσης, εξοικονομώντας βάρος και ενισχύοντας την αξιοπιστία. Η αντιστρεπτική ράβδος είναι κατασκευασμένη από ένα νέο υλικό που είναι και ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο, ενώ εξοικονομείται επιπλέον βάρος με λεπτότερη διατομή άξονα και βελτιστοποιημένο πάχος τοιχώματος στηρίγματος – ένα σχέδιο που ενισχύει επίσης την αξιοπιστία. Η αύξηση της γωνίας κατά της ανύψωσης βοηθά στην αποτροπή της ανύψωσης του πίσω τροχού. Ολόκληρη η γεωμετρία έχει βελτιστοποιηθεί έτσι ώστε η κίνηση κάθε συνδέσμου να είναι ομαλή και γραμμική, διασφαλίζοντας μια άνετη οδήγηση.
Μηχανισμός Αποσύνδεσης Σταθεροποιητή
Το νέο Land Cruiser είναι η πρώτη Toyota που χρησιμοποιεί Μηχανισμό Αποσύνδεσης Σταθεροποίησης (SDM), ο οποίος έχει τα διπλά πλεονεκτήματα της βελτίωσης της απόδοσης εκτός δρόμου και της πιο άνετης οδήγησης σε στάνταρ δρόμους.
Χρησιμοποιώντας έναν διακόπτη στην κεντρική κονσόλα, ο οδηγός μπορεί να ξεκλειδώσει την μπροστινή αντιστρεπτική ράβδο (σταθεροποιητής), αυξάνοντας τη διαδρομή της ανάρτησης. Ταξιδεύοντας με χαμηλές ταχύτητες σε ανώμαλες, βραχώδεις επιφάνειες, η εκτεταμένη άρθρωση του τροχού βοηθά να διατηρούνται και οι τέσσερις τροχοί σε επαφή με το έδαφος, κάνοντας το όχημα ευκολότερο στους ελιγμούς. Σε τυπική μορφή, το νέο Land Cruiser έχει 10% μεγαλύτερη άρθρωση τροχού σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο. όταν η SDM είναι ενεργοποιημένη, αυτό αυξάνεται κατά 10% επιπλέον.
Με την ανάρτηση να μπορεί να επιμηκύνεται και να συστέλλεται ελεύθερα, η ακαμψία κύλισης μειώνεται και η κίνηση του αμαξώματος προς όλες τις κατευθύνσεις καταστέλλεται, καθιστώντας μια πιο άνετη οδήγηση για όλους τους επιβάτες σε πολύ ανώμαλο έδαφος. Όταν αυξηθεί η ταχύτητα του οχήματος, η μπάρα αντιστροφής θα κλειδώσει ξανά αυτόματα.
Επιλογή πολλαπλών εδαφών
Το Multi-Terrain Select (MTS) προσαρμόζει το τιμόνι, τη δύναμη μετάδοσης και τον υδραυλικό έλεγχο πέδησης του οχήματος για να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις διαφορετικών σεναρίων οδήγησης εκτός δρόμου. Το σύστημα παρέχει τώρα μια πρόσθετη λειτουργία Auto, ώστε ο οδηγός να μην χρειάζεται να αλλάξει τη ρύθμιση καθώς αλλάζουν οι συνθήκες και μπορεί επίσης να χρησιμοποιηθεί όταν το αυτοκίνητο βρίσκεται σε λειτουργία υψηλής μεταφοράς καθώς και σε χαμηλή λειτουργία.
Το MTS είναι απλό στην ενεργοποίηση, χρησιμοποιώντας τον διακόπτη ελέγχου του συστήματος μετάδοσης κίνησης και τον επιλογέα επιλογέα πολλαπλών λειτουργιών στην κεντρική κονσόλα. Στη λειτουργία χαμηλής μεταφοράς οι επιλογές είναι Mud, Sand, Rock και Auto. σε high mode η επιλογή είναι Mud, Sand, Dirt, Deep Snow και Auto.
Οθόνη πανοραμικής προβολής
Το Panoramic View Monitor (PVM) του Land Cruiser παρέχει μια πλήρη εικόνα της περιοχής που βρίσκεται ακριβώς γύρω και, χρησιμοποιώντας μια λειτουργία Multi-Terrain Monitor (MTM), κάτω από το όχημα για ακριβείς ελιγμούς σε δύσκολα εδάφη. Ο οδηγός μπορεί να κάνει εναλλαγή μεταξύ τεσσάρων καμερών για να ελέγξει τα τυφλά σημεία. Οι τροφοδοσίες της κάμερας μπορούν επίσης να συνδυαστούν για να δημιουργήσουν μια σύνθετη εικόνα. Το Under Vehicle Terrain View δείχνει τη θέση των πίσω τροχών και την επιφάνεια οδήγησης. Οι νέες επιλογές MTM περιλαμβάνουν την πίσω υποδαπέδια όψη με οδηγίες που δείχνουν τη θέση του οχήματος και των ελαστικών. Οι εικόνες στην οθόνη προβολής μπορούν να επεκταθούν χρησιμοποιώντας χειριστήρια αφής για να αποκτήσετε μια ακόμη πιο λεπτομερή προβολή.
Το PVM μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε ταχύτητες έως και 12 km/h και, για πρώτη φορά σε Land Cruiser, μπορεί να ενεργοποιηθεί χρησιμοποιώντας φωνητικές εντολές καθώς και διακόπτη κονσόλας. Ένα πλυντήριο πίσω κάμερας είναι διαθέσιμο για να σας βοηθήσει να διατηρήσετε μια καθαρή εικόνα.
Η άνεση στο προσκήνιο
- Εκτεταμένα αντίμετρα θορύβου και κραδασμών μέσω του οχήματος
- Εστιάστε στην άνεση με τον έλεγχο του βήματος, τη νέα σχεδίαση βάσης κινητήρα και τις βάσεις μαξιλαριών μεταξύ του αμαξώματος και του πλαισίου
- Ολοκληρωμένες λειτουργίες ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού της Toyota Teammate, συμπεριλαμβανομένης της τελευταίας γενιάς Toyota Safety Sense
Το νέο Land Cruiser μπορεί να έχει κατασκευαστεί για να ανταποκρίνεται στις ακραίες συνθήκες, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η ησυχία και η άνεση του σκάφους έχουν θυσιαστεί. Έχουν ληφθεί εκτεταμένα μέτρα για την αποφυγή και την αντιμετώπιση του θορύβου και των κραδασμών.
Η ανάπτυξη του οχήματος ελαχιστοποίησε τον αριθμό των σημείων όπου ο ήχος μπορεί να εισέλθει στην καμπίνα και παρήγαγε ένα αμάξωμα με σχεδιασμό πλαισίου που είναι λιγότερο επιρρεπές στη δημιουργία θορύβου. Ομοίως, εντοπίστηκαν και μειώθηκαν οι πηγές θορύβου.
Τα αντίμετρα περιλαμβάνουν βελτιωμένη στεγανοποίηση του αμαξώματος, για παράδειγμα στη βάση των μπροστινών και κεντρικών πυλώνων, και σφράγιση κενού γύρω από τα ανοίγματα της πόρτας. Ηχοαπορροφητικό υλικό έχει προστεθεί στο σύστημα εισαγωγής αέρα και οι επενδύσεις του θόλου των τροχών και ακόμη και τα σχέδια του πέλματος των ελαστικών έχουν υπολογιστεί για τη μείωση της δημιουργίας θορύβου.
Σε σύγκριση με το τρέχον μοντέλο, υπάρχει ένα παχύτερο σιγαστήρα ταμπλό με ενδιάμεσο στρώμα, που καλύπτει μεγαλύτερη επιφάνεια. Υλικό απόσβεσης έχει επίσης προστεθεί στο δάπεδο του οχήματος. Η υψηλότερη ακαμψία του νέου σώματος και πλαισίου GA-F είναι επίσης αποτελεσματική στη διασπορά του συντονισμού κάθε τμήματος, μειώνοντας τους κραδασμούς.
Περαιτέρω μέτρα συμβάλλουν στην εξασφάλιση μιας άνετης οδήγησης, συμπεριλαμβανομένης της αύξησης της ακαμψίας στη νέα πλατφόρμα και πλαίσιο GA-F. Περαιτέρω κέρδη έχουν γίνει με τη χρήση ενός συστήματος ελέγχου βήματος για τη διατήρηση μιας ομαλής διαδρομής. ένα νέο σχέδιο βάσης κινητήρα. βάσεις μαξιλαριών μεταξύ του σώματος και του πλαισίου. και απευθείας σύνδεση των πλαισίων των καθισμάτων με το αμάξωμα του οχήματος και όχι με έναν ενδιάμεσο βραχίονα.
Ολοκληρωμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας
Η στιβαρή κατασκευή του νέου Land Cruiser 250 παρέχει ουσιαστικά ισχυρή προστασία σε περίπτωση πρόσκρουσης. Πέρα όμως από τη βασική του δύναμη, επωφελείται από τις ολοκληρωμένες διατάξεις της Toyota Teammate που βοηθούν στην αποφυγή ατυχημάτων και παρέχουν προστασία σε όλους τους επιβαίνοντες σε περίπτωση που μια πρόσκρουση είναι αναπόφευκτη.
Το πακέτο περιλαμβάνει την τελευταία γενιά Toyota Safety Sense, με βελτιωμένο υλικό που αυξάνει το εύρος ανίχνευσης κινδύνου ατυχήματος. Τα νέα στοιχεία για το Land Cruiser περιλαμβάνουν την επέκταση του συστήματος Pre-Collision ώστε να περιλαμβάνει Υποστήριξη Αποφυγής Σύγκρουσης Διασταυρώσεων. Καταστολή επιτάχυνσης, η οποία αντιδρά στην ξαφνική χρήση του γκαζιού σε οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα. και βοηθητικό σύστημα διεύθυνσης έκτακτης ανάγκης. Το Proactive Driving Assist παρέχει περαιτέρω υποστήριξη σε χαμηλές ταχύτητες, ανιχνεύοντας κινδύνους όπως σταθμευμένα οχήματα και πεζούς στο οδόστρωμα και υποστηρίζοντας την ομαλή οδήγηση και επιβράδυνση όταν πλησιάζετε ένα προηγούμενο όχημα ή οδηγείτε σε στροφή.
Άλλα νέα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα σύστημα έκτακτης διακοπής οδήγησης. Όταν είναι ενεργοποιημένο το Lane Tracing Assist, αυτό ανιχνεύει πότε ο οδηγός έχει σταματήσει να κάνει είσοδο στο τιμόνι, το φρενάρισμα και το γκάζι για κάποιο χρονικό διάστημα και εκδίδει ειδοποίηση. Εάν εξακολουθεί να μην υπάρχει απόκριση, φέρνει το όχημα σε ομαλή στάση και ενεργοποιεί τα φώτα αλάρμ. Το Safe Exit Assist προειδοποιεί εάν υπάρχει κίνδυνος να ανοίξει μια πόρτα στη διαδρομή ενός οχήματος ή ενός ποδηλάτου που πλησιάζει από πίσω.
Τα συστήματα Toyota Safety Sense μπορούν να διατηρούνται ενημερωμένα με αναβαθμίσεις λογισμικού που παρέχονται over-the-air, αποφεύγοντας την ανάγκη μεταφοράς του οχήματος σε κέντρο σέρβις.
Όλες οι ειδήσεις
Hyundai Ioniq 5 N eN1: Ηλεκτρική βόμβα με αγωνιστική περιβολή
Abarth 600e: Αποκαλύπτεται ο ηλεκτρικός σκορπιός των 240 ίππων
Νέος ΚΟΚ: Έρχονται αυστηρότερες ποινές και ακόμα πιο τσουχτερά πρόστιμα