Η Toyota UK θα ξεκινήσει τις πωλήσεις του Hilux GR Sport II στις αρχές του επόμενου έτους και θα ξεκινήσει τις παραδόσεις αργότερα το 2024.
Το τρέχον Toyota Hilux μπορεί να έκανε το ντεμπούτο του στα μέσα του 2015, αλλά το μοντέλο όγδοης γενιάς εξακολουθεί να είναι ακόμα φρέσκο. Το φορτηγό “go-anywhere, do-anything” λαμβάνει το κιτ της έκδοσης GR Sport για δεύτερη φορά στο Ηνωμένο Βασίλειο, μετά την αρχική έκδοση που κυκλοφόρησε στις αρχές του 2022. Δεδομένου όμως ότι πρόκειται για μια κατώτερης βαθμίδας έκδοση GR Sport αντί για μια πικάντικη έκδοση GR ή ακόμα πιο καυτή έκδοση GRMN, δυστυχώς δεν έχει επιπλέον ισχύ.
Όπως και ο προκάτοχός του, το Hilux GR Sport II διατίθεται αποκλειστικά ως μοντέλο διπλής καμπίνας. Η ανύψωση της ανάρτησης έχει αυξήσει το ύψος οδήγησης του pickup κατά 20 χιλιοστά ενώ τα εμπρός και πίσω μετατρόχια είναι πλέον 140 mm και 150 mm φαρδύτερα αντίστοιχα. Κάθεται σε νέους τροχούς 17 ιντσών με ελαστικά παντός εδάφους. Το αναθεωρημένο φορτηγάκι θα πρέπει να είναι λίγο καλύτερα από την προκαθορισμένη διαδρομή καθώς η γωνία προσέγγισης έχει αυξηθεί από 29 σε 30 μοίρες.
Υπάρχουν πρόσθετες αλλαγές σε βάθος, καθώς η Toyota εγκαθιστά νέα αμορτισέρ μονού σωλήνα για ταχύτερη απόκριση σε ανώμαλο έδαφος. Το Hilux GR Sport II επωφελείται επίσης από την ανώτερη ισχύ ακινητοποίησης χάρη στα διευρυμένα μπροστινά δισκόφρενα, ενώ τα παλιάς σχολής πίσω τύμπανα έχουν ανοίξει τη θέση τους για δίσκους. Μικρές αεροδυναμικές βελτιώσεις έχουν εφαρμοστεί χάρη στις νέες αεροκουρτίνες μπροστά, ενώ πίσω έχει μια πιο κομψή σπορ μπάρα και κάλυμμα κρεβατιού.
Για να το ξεχωρίσει από τις κανονικές εκδόσεις Hilux , η Toyota έδωσε στο GR Sport II διχτυωτή μάσκα, κόκκινες δαγκάνες φρένων και πολλές σκούρες λεπτομέρειες. Το κόκκινο και μαύρο θέμα συνεχίζεται στο εσωτερικό όπου τα λογότυπα GR κοσμούν τα μπροστινά προσκέφαλα ενώ οι ζώνες ασφαλείας έχουν φινίρισμα σε κόκκινο χρώμα. Ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας οκτώ ιντσών είναι στάνταρ, πλήρες με ενσωματωμένη πλοήγηση, καθώς και ενσύρματη και ασύρματη υποστήριξη για το Apple CarPlay ενώ το Android Auto είναι ενσύρματο.
Όπως αναφέρθηκε στην αρχή, δεν υπάρχουν αλλαγές κάτω από το καπό, όπου ο κινητήρας turbodiesel 2,8 λίτρων συνεχίζει να παράγει 201 ίππους και 369 λίβρες πόδια (500 Nm) ροπής που παρέχεται μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου έξι σχέσεων. Σε ορισμένες αγορές, η Toyota πουλά ένα πιο ισχυρό Hilux GR Sport με 221 ίππους και 406 lb-ft (550 Nm).