ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Νέο Toyota C-HR: Επιθετική σχεδίαση και υβριδικός κινητήρας

neo-toyota-c-hr-epithetiki-schediasi-kai-yvridikos-kinitiras-667157

Η δεύτερη γενιά Toyota C-HR πλησιάζει, με τις πωλήσεις να αναμένεται να ξεκινήσουν πριν το τέλος του τρέχοντος έτους στις ευρωπαϊκές αγορές.

Πέρασαν 7 χρόνια από όταν το SUV της Toyota προκάλεσε αίσθηση για πρώτη φορά. Από τη σχεδίαση μέχρι τη βασική ιδέα, η οποία κρύβεται πίσω από το ακρωνύμιό "C-HR", δηλαδή Coupé High Rider, ή «ανυψωμένο κουπέ». Η νέα γενιά συνεχίζει με την ίδια λογική, τουλάχιστον ως προς το στυλ, αλλά με την άνευ προηγουμένου δυνατότητα επιλογής μεταξύ δύο διαφορετικά επίπεδα ηλεκτροδότησης: πλήρες υβριδικό ή plug-in.

Το νέο Toyota C-HR θα εξακολουθεί να έχει πολλές γωνίες (αν και λίγο λιγότερο από πριν), έντονες γραμμές και ένα πίσω παράθυρο που μοιάζει με ράμπα snowboard. Ούτε το σφηνοειδές μπροστινό μέρος δεν θα εγκαταλειφθεί, εστιάζοντας σε ένα οπτικό αντίκτυπο, ακόμη πιο ξεκάθαρο από αυτό του τρέχοντος μοντέλου, που υπαγορεύεται από λεπτότερα φωτεινά σήματα και ένα πιο τονισμένο αποτύπωμα "Χ" της μάσκας. Η τεχνική βάση εξακολουθεί να είναι η πλατφόρμα Tnga, πάνω στην οποία θα γεννηθεί ένα αυτοκίνητο με διαστάσεις παρόμοιες με αυτές του σημερινού μοντέλου, μήκους 4,39 μέτρων.

Προς το παρόν δεν υπάρχουν εικόνες του εσωτερικού διαθέσιμες, ωστόσο, το γεγονός ότι το νέο C-HR ακολουθεί πιστά το Prius V, πλήρως ανανεωμένο τους τελευταίους μήνες και κατασκευασμένο στην ίδια τεχνική βάση, υποδηλώνει ότι θα υπάρχουν αρκετές ομοιότητες μεταξύ των δύο μοντέλων, όσον αφορά το εσωτερικό της καμπίνας. Ας περιμένουμε λοιπόν ένα ταμπλό με πιο οριζόντια εξέλιξη, με τον (ψηφιακό) πίνακα οργάνων σε ανυψωμένη θέση και, στο κέντρο, μια μεγαλύτερη οθόνη infotainment (12,3").

Το νέο C-HR θα παραχθεί στη Sakarya της Τουρκίας, όπου, για πρώτη φορά στην Ευρώπη, η ιαπωνική εταιρεία θα αφιερώσει μια σειρά στην παραγωγή μπαταριών: αυτές, ακριβώς, για το plug-in του SUV-coupé, που θα μπορούσαν να έχουν την ίδια χωρητικότητα με τις μπαταρίες που τοποθετούνται στο Prius (13,6 kWh). Εάν, όπως είναι πιθανό, βρεθούμε να έχουμε να κάνουμε με το ίδιο σύστημα μετάδοσης κίνησης, η διαμόρφωση θα περιλαμβάνει, σε συνδυασμό με το κιβώτιο e-Cvt, έναν τετρακύλινδρο κύκλο Atkinson 2,0 λίτρων και μια ηλεκτρική μονάδα 163 HP, για ισχύ συστήματος 223 άλογα. Ένα αξιοπρεπές άλμα για το C-HR, το οποίο μέχρι σήμερα φτάνει τα 184 HP.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο