Με μήκος 4,41 μέτρα, το Renault Symbioz είναι το πιο συμπαγές C-SUV στην παρούσα γκάμα της γαλλικής μάρκας.
του Marco Rocca, απόδοση: Autotypos Team
Το νέο Renault Symbioz βρίσκεται «στα μισά του δρόμου» μεταξύ του μικρότερου Captur και του μεγαλύτερου Austral, προσφέροντας ένα πορτμπαγκάζ χωρητικότητας 624 λίτρων (σύμφωνα με ότι δηλώνει η εταιρεία). Προς πώληση από τον Σεπτέμβριο του 2024, διατίθεται σε 3 εκδόσεις με αρχική τιμή 30.500 ευρώ.
Ένα μεγαλύτερο Captur
Αν αντικρίζοντας το νέο Renault Symbioz παρατηρείτε μια πολύ στενή ομοιότητα με το Captur, δεν έχετε παραισθήσεις. Το Symbioz είναι πανομοιότυπο με το Captur και στην πραγματικότητα η πλατφόρμα CMF-B γεννήθηκε από την ίδια βάση, κατά συνέπεια το μεταξόνιο και το εσωτερικό, όσον αφορά τους χώρους, είναι τα ίδια.
140 λίτρα παραπάνω
Η καινοτομία βρίσκεται εξ ολοκλήρου στο πίσω μέρος, όπου οι σχεδιαστές της Renault έδωσαν στο Symbioz ένα πιο προεξέχον πορτμπαγκάζ που εγγυάται έως και 624 λίτρα αποθηκευτικού χώρου, ή 140 επιπλέον λίτρα σε σύγκριση με το Captur. Απαραίτητη προϋπόθεση, αφού το Symbioz πωλείται μόνο με τον full hybrid E-Tech κινητήρα των 143 ίππων και κοστίζει περίπου 4 χιλιάδες ευρώ περισσότερο από το Captur του ισοδύναμου κινητήρα (που ξεκινά από τα 29.650 ευρώ).
Η συνήθεια που έγινε λατρεία
Από τον μικρότερό του αδερφό, το Captur, το Symbioz δανείζεται επίσης τους εσωτερικούς χώρους, που για άλλη μια φορά είναι πρακτικοί και άνετοι. Μου αρέσει η αναρτημένη κονσόλα που δημιουργεί ένα ωραίο αποθηκευτικό χώρο από κάτω και η κάθετη οθόνη αφής 10,4 ιντσών με εύκολη, διαισθητική και γρήγορη λειτουργία.
Λατρεύει την πόλη
Χάρη στο πλήρες υβριδικό σύστημα, ξεκινάμε πάντα αθόρυβα, με τη συμβολή μόνο του ηλεκτροκινητήρα. Μετά τα πρώτα μέτρα, η μετάδοση της ισχύος γίνεται όλο και πιο ισορροπημένη. Η αίσθηση είναι ότι το Renault Symbioz προτιμά να κινείται πιο χαλαρά στην πόλη, όπου ο συνδυασμός απόδοσης, άνεσης και κατανάλωσης φτάνει σε έναν εξαιρετικό συμβιβασμό. Η απόδειξη των όσων ειπώθηκαν προέρχονται και από αναρτήσεις που έχουν την τάση να είναι μαλακές. Στις μανούβρες, λοιπόν, εκτιμάς το πολύ ελαφρύ του τιμόνι.
Εξοικονομήστε ενέργεια
Σε κάθε περίπτωση, δεν λείπει η ζωηρότητα, με το 0-100 χλμ./ώρα να έρχεται σε περίπου 10,5 δευτερόλεπτα. Χρήσιμο, λοιπόν, το κουμπί Save στα αριστερά του τιμονιού, που σας επιτρέπει να εξοικονομείτε ενέργεια για να εκμεταλλευτείτε τις δυνατότητες του ηλεκτροκινητήρα όταν υπάρχει απόλυτη ανάγκη, ίσως σε έναν ορεινό δρόμο.
Κατανάλωση που… αρέσει
Και, μιλώντας για δίψα για καύσιμο, τα δεδομένα που διάβασα στα όργανα είναι ευχάριστα ενθαρρυντικά, με τα κολακευτικά 23 χλμ. ανά λίτρο εντός της πόλης και μέσο όρο κατανάλωσης πάντα πάνω από 20, επιβεβαιώνοντας την καλή απόδοση αυτού του υβριδικού συστήματος.
Τιμές και εκδόσεις
Κλείνοντας, ανακεφαλαιώνουμε με τις τιμές και τις εκδόσεις. Αυτές ξεκινούν με το Renault Symbioz Techno, ακολουθεί η έκδοση Esprit Alpine (αυτή που βλέπουμε στις φωτογραφίες) και τέλος την έκδοση Iconic. Οι τιμές ξεκινούν από τα 30.500 ευρώ και φτάνουν έως και τα 36.500. Όλες οι εκδόσεις προσφέρονται με τον ίδιο κινητήρα κάτω από το καπό: έναν υβριδικό κινητήρα 1,6 λίτρων με απόδοση 143 ίππων.
Πηγή: Quattroruote.it
Όλες οι ειδήσεις
Νέα BMW M2 CS: Το τελευταίο «σκαλοπάτι» πριν τους αγώνες