Η Alfa Romeo γιορτάζει την 100η επέτειο ενός από τα πιο γνωστά αθλητικά σύμβολά της, το Quadrifoglio Verde, με μια περιορισμένη σειρά: την Alfa Romeo Giulia και την Stelvio Quadrifoglio 100° Anniversario, που θα παραχθούν σε 100 μονάδες η καθεμία.
Αυτή η ειδική σειρά είναι ιδιαίτερα σημαντική γιατί σηματοδοτεί επίσης το ντεμπούτο της ανανέωσης των σπορ επιπέδων εξοπλισμού, τα οποία είναι έτσι σύμφωνα με τις άλλες εκδόσεις που μόλις παρουσιάστηκαν στην αγορά. Βρίσκουμε λοιπόν το μπροστινό μέρος με επανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα Matrix Led και τα νέα ψηφιακά όργανα 12,3 ιντσών, ενσωματωμένα στο κλασικό «τηλεσκόπιο» της Alfa Romeo, εδώ με τη συγκεκριμένη οθόνη Race ως εναλλακτική στις εκδόσεις Evolved Relax και Heritage.
Ο 2.9 V6 biturbo προσφέρει τώρα μια άνευ προηγουμένου παραλλαγή 520 ίππων, σε συνδυασμό με το σύστημα εξάτμισης Akrapovic και το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων με το νέο μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, που προέρχεται από την εμπειρία του GTA.
Εορταστικά λογότυπα και χρυσές ραφές για την περιορισμένη σειρά
Η επετειακή έκδοση ξεκινά με τα σήματα στα πλαϊνά, που δείχνουν το τετράφυλλο τριφύλλι σε λευκό φόντο με τριγωνικό χρυσό περίγραμμα σχεδιασμένο από τον Centro Stile της Alfa Romeo. Το χρυσό χρώμα πήραν επίσης οι δαγκάνες των φρένων (κρυμμένες από ζάντες 19" στη Giulia και 21" στη Stelvio), από τις εμφανείς ραφές και από το κέντημα του εσωτερικού.
Το ανθρακονήματα με τρισδιάστατο εφέ διακοσμούν τη μάσκα, τα καπάκια των καθρεπτών, το τιμόνι, το ταμπλό και την κεντρική κονσόλα. Τρία διαθέσιμα εξωτερικά χρώματα είναι τα Rosso Etna, Verde Montreal και Nero Vulcano, όλα σε συνδυασμό με το μαύρο δέρμα και το εσωτερικό Alcantara.
Στις 15 Απριλίου 1923 το ντεμπούτο στο Targa Florio
Το σύμβολο Quadrifoglio έκανε το ντεμπούτο του στην Alfa Romeo RL στις 15 Απριλίου 1923, στη δέκατη τέταρτη έκδοση της Targa Florio, που κέρδισε ο Ιταλός κατασκευαστής με τον Ugo Sivocci. Ο θρίαμβος δημιούργησε έναν ισχυρό δεσμό μεταξύ του Casa del Biscione και των αγώνων, με το Quadrifoglio το οποίο στη συνέχεια εισήχθη και σε αυτοκίνητα παραγωγής: έκανε το ντεμπούτο του στη Giulia Sprint GT Veloce και έχει επιβιώσει μέχρι σήμερα στη Giulia και στη Stelvio, καθώς και σε το μονοθέσιο C43 που συμμετείχε στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της Formula 1.