Η 6η γενιά της BMW Σειράς 5 έρχεται επίσης σε station wagon, σε αμιγώς ηλεκτρική μορφή και με ήπιους υβριδικούς κινητήρες ντίζελ.
Η πραγματική καινοτομία της νέας γκάμας της BMW είναι η απουσία αμιγώς θερμικών κινητήρων, ή με υβριδική υποβοήθηση. Η BMW Σειρά 5 Touring κερδίζει 97 εκ. σε μήκος σε σύγκριση με το μοντέλο που κυκλοφορεί σήμερα και οι διαστάσεις του είναι: 5.060 εκ. μήκος, 1.900 πλάτος (έναντι 1.870 του τρέχοντος μοντέλου) και 1.515 εκ. ύψος. Παράλληλα, η πιο σπορ έκδοση, i5 M60, έχει χαμηλώσει κατά 1 εκ.
Καθαρό και μοντέρνο στυλ
Το πλάι διατηρεί την υψηλή γραμμή, η οποία στο τρίτο παράθυρο δείχνει αποφασιστικά προς τη μακριά αεροτομή στην οροφή και το επίπεδο πίσω παράθυρο, που τονίζουν τον δυναμικό χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Οι λεπτοί πίσω προβολείς LED διασχίζονται από μια χρωμιωμένη μπάρα που, σε αντίθεση με το sedan, παίρνει τη μορφή ανεστραμμένου L και συνεχίζει στο πλάι.
Βασικός εξοπλισμός
Η νέα BMW Σειρά 5 Touring προσφέρεται με ζάντες αλουμινίου από 18” (από 19” για ηλεκτρικές εκδόσεις), με δυνατότητα επιλογής έως 21”, με τιμές που κυμαίνονται από 520 έως 4.200 ευρώ. Επίσης, τα πακέτα αισθητικής M Sport Package, M Sport Package Pro και M Carbon Exterior Package (1.000 ευρώ) είναι διαθέσιμα κατόπιν παραγγελίας. Το χρώμα του αμαξώματος σε παστέλ λευκό είναι στάνταρ, ενώ 10 μεταλλικές αποχρώσεις διατίθενται κατόπιν παραγγελίας στα 1.100 ευρώ, ενώ τα μεταλλικά χρώματα Tanzanite Blue, Frozen Pure Grey και Frozen Deep Grey της σειράς BMW Individual κοστίζουν από 2.200 έως 3.900 ευρώ.
Το εσωτερικό
Σε σύγκριση με το μοντέλο που αντικαθιστά, η νέα BMW Σειρά 5 Touring διαθέτει ένα πιο μοντέρνο και τεχνολογικά εξελιγμένο εσωτερικό, όπου κυριαρχεί η BMW Curved Display, η οποία ενσωματώνει τα ψηφιακά όργανα 12,3” και την οθόνη infotainment 14,9” κάτω από ένα μόνο γυάλινο στοιχείο, από που να ελέγχει όλες τις κύριες λειτουργίες του αυτοκινήτου. Το κεντρικό τούνελ διατηρεί το περιστρεφόμενο χειριστήριο και τον μικρό επιλογέα ταχυτήτων, καθώς και το κουμπί για την επιλογή του προγράμματος οδήγησης. Κατόπιν αιτήματος, όπως για το sedan, η μπάρα αλληλεπίδρασης διαθέτει μια λωρίδα που εκτείνεται σε ολόκληρο το ταμπλό και η οποία ενσωματώνει ορισμένα χειριστήρια αφής για καθίσματα και κλιματισμό.
BMW iDrive
Βασισμένο στην πιο πρόσφατη έκδοση του Λειτουργικού Συστήματος BMW, το infotainment της νέας σειράς 5 Touring προσφέρει ασύρματη συνδεσιμότητα για Apple Carplay και Android Auto. Προαιρετικά διατίθενται τα head-up displays και ένα πακέτο υπηρεσιών που συνδέονται με εφαρμογές ψυχαγωγίας, όπως το YouTube και η πλατφόρμα παιχνιδιών AirConsole, η οποία χρησιμοποιεί smartphone ως χειριστήριο.
Δέρμα ή… όχι δέρμα
Τα σπορ καθίσματα και το σπορ τιμόνι είναι στάνταρ σε όλη τη γκάμα. Τα υφάσματα των καλυμμάτων είναι vegan, χωρίς δέρματα ζώων, ενώ κατόπιν παραγγελίας (780 ευρώ) μπορεί να προσφερθεί και στην έκδοση Veganza. Το πακέτο BMW Individual Merino (3.050 ευρώ, 2.300 ευρώ για εκδόσεις M Sport και M60) προσφέρει παραδοσιακά δέρματα σε διχρωμίες. Κατόπιν παραγγελίας διατίθεται, επίσης, η πανοραμική γυάλινη οροφή (1.700 ευρώ) και το ηχοσύστημα Bowers & Wilkins Surround Sound System με 18 ηχεία (1.300 ευρώ, 800 στην M60).
Άπλετος χώρος
Η αύξηση των εξωτερικών διαστάσεων κατέστησε δυνατή την δημιουργία περισσότερου χώρου για τους ώμους, τα πόδια και τους αγκώνες, ειδικά για όσους κάθονται στα πίσω καθίσματα της BMW Σειράς 5 Touring. Σε όλες τις εκδόσεις, ακόμα και τις ηλεκτρικές, το πορτμπαγκάζ έχει χωρητικότητα 570 λίτρων, που γίνονται 1.700 κατεβάζοντας τα καθίσματα.
Ηλεκτροκινητήρες
Η ηλεκτρική BMW i5 Touring διατίθεται σε δύο εκδόσεις: Την πιο ισχυρή i5 M60 xDrive Touring, με δύο ηλεκτροκινητήρες, έναν ανά άξονα, με ισχύ 517 ίππων, που στη λειτουργία Boost ανεβαίνουν στους 601 και ροπή που φτάνει τα 820 Nm. Το 0-100 έρχεται σε 3,9 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 230 χλμ./ώρα. Η έκδοση i5 eDrive40 Single Motor Touring, έχει μέγιστη ισχύ 340 ίππων και 430 Nm ροπή με ενεργοποιημένη τη λειτουργία Boost. Σε άλλα προγράμματα οδήγησης η ισχύς ανέρχεται στους 313 ίππους με 400 Nm ροπής. Το 0-100 έρχεται σε 6,1 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα, η οποία περιορίζεται ηλεκτρονικά, είναι 193 χλμ./ώρα.
Μπαταρία και αυτονομία
Και τα δύο μοντέλα είναι εξοπλισμένα με μια μπαταρία 81,2 kWh, σε συνδυασμό με την τελευταία έκδοση της προσαρμοστικής ανάκτησης ενέργειας και την αντλία θερμότητας (στάνταρ), η οποία επιτρέπει την αυτονομία στον κύκλο WLTP, η οποία κυμαίνεται μεταξύ 445 και 506 χλμ. για την i5 M60 xDrive Touring , και 483-560 χλμ. για την i5 και την Drive40 Touring. Σε συνεχές ρεύμα, η μέγιστη ισχύς φόρτισης είναι 205 kW, κάτι που σας επιτρέπει να φορτίζετε από το 10% στο 80% της μπαταρίας σε μισή ώρα.
Θερμικοί κινητήρες
Για πρώτη φορά, ένας αμιγώς θερμικός κινητήρας ή με τη βοήθεια του ήπιου υβριδικού συστήματος λείπει από τη γκάμα μιας BMW Σειράς 5 Touring. Η νέα Touring είναι διαθέσιμη μόνο με τον τετρακύλινδρο ντίζελ κινητήρα 2,0 λίτρων, 197 ίππων και 400 Nm ροπής, ενώ για όλες τις εκδόσεις προσφέρεται το αυτόματο κιβώτιο Steptronic 8 σχέσεων. Το 0-100 απαιτεί 7,5 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα είναι 220 χλμ./ώρα. Μέσα στο 2024 η γκάμα κινητήρων θα εμπλουτιστεί με έναν εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα diesel και δύο θερμικές plug-in εκδόσεις με κινητήρα βενζίνης.
Οι πρώτες παραδόσεις της νέας BMW Σειράς 5 έχουν προγραμματιστεί για τον Μάιο, με τον επίσημο τιμοκατάλογο να ανακοινώνεται λίγες εβδομάδες πριν.
Όλες οι ειδήσεις
Θα μπορούσε να είναι έτσι το επόμενο Fiat Panda;
Audi RS 6 Avant GT: Για τις πιο γρήγορες οικογένειες!
«Βόμβα» στη Φόρμουλα 1: Στόχος έρευνας για απρεπή συμπεριφορά ο Christian Horner της Red Bull