«Don’t call me baby» συνεχίζει να είναι η φιλοσοφία της BMW M2, του αυτοκινήτου που θέλει να βρυχάται όπως τα μεγαλύτερα αδέρφια του.
Δεν πήρε και πολύ καιρό στην BMW για να προχωρήσει την ανανέωση της M2, με τις αλλαγές να μην χαρακτηρίζονται μεγάλης έκτασης αλλά να είναι ουσιαστικές. Η νέα BMW M2, που σε καμία περίπτωση δεν θέλει να την αποκαλούν «μικρή» ή «baby», συνεχίζει να φέρει όπως η προηγούμενη έκδοση, τον εξακύλινδρο σε σειρά 3λιτρο κινητήρα με διπλό turbo, των μεγαλύτερων (δεν μπορέσαμε να το αποφύγουμε…) ομόσταυλων μοντέλων της σειράς.
Σε ότι αφορά στους αριθμούς, υπάρχει μια αύξηση της ισχύος κατά 20 ίππους, ενώ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο η ροπή αυξάνεται επίσης κατά 50 Nm. Συνδυαστικά, αυτές οι δυο τιμές έχουν ως αποτέλεσμα μια απόδοση της τάξεως των 473 ίππων και 600 Νm ροπής, γεγονός που τοποθετεί το αυτοκίνητο στην κορυφή της κατηγορίας του, υπολειπόμενο ελάχιστα της Porsche GT4RS.
Στην standard έκδοση της, η BMW M2 εξοπλίζεται με ένα 8τάχυτο M Steptronic αυτόματο κιβώτιο, ωστόσο για όσους το επιθυμούν, διαθέσιμη θα είναι και μια έκδοση με μηχανικό, 6τάχυτο κιβώτιο, η οποία όπως προαναφέρθηκε, δεν θα επωφελείται από την αύξηση της ροπής που ανακοινώθηκε για το αυτόματο.
Αμφότερες οι εκδόσεις, εμφανίζονται ελάχιστα βελτιωμένες στην επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα, με ένα δέκατο του δευτερολέπτου πιο γρήγορους χρόνους, κάτι που μεταφράζεται σε 4,2 και 4,0 sec για την αυτόματη και την μηχανικού κιβωτίου έκδοση αντιστοίχως. Η δε τελική ταχύτητα, ανέρχεται στα 250 χλμ./ώρα ή στα 285 χλμ./ώρα με το προαιρετικό «πακέτο» υψηλής απόδοσης, M Driver’s Package.
Σύμφωνα με την BMW, η μέγιστη τιμής της ισχύος της M2, δεν είναι απλά υψηλότερη αλλά έχει και μεγαλύτερη διάρκεια, με τους 473 ίππους να διατηρούνται σε μεγαλύτερο εύρος στροφών, από τις 6.250 έως τις 7.200 σ.α.λ. Αναβάθμιση έχει δεχτεί και η χαρτογράφηση τροφοδοσίας του κινητήρα, με αποτέλεσμα καλύτερη απόκριση στο γκάζι, ενώ μικρές αλλαγές στο «στήσιμο» του αυτοκινήτου ραφινάρουν και κάνουν πιο ακριβή τον χειρισμό του.
Σχεδιαστικά, δεν έχουν αλλάξει και πολλά πράγματα, με την BMW M2 να διατηρεί την δυναμική αισθητική της που ορίζεται από την επιβλητική μάσκα με τους μεγάλους αεραγωγούς και από την ανάγλυφη και μυώδη σιλουέτα της. Μικρές αλλαγές παρατηρούνται στην σχεδίαση του πίσω διαχύτη καθώς και στο DRL τμήμα των προβολέων, που πλέον έχει σχήμα «U».
Στο εσωτερικό, ο πίνακας οργάνων και το Inoftainmed αποτελούναι από δύο «curved» ψηφιακές οθόνες, μεγέθους 12,3 και 14,9 ιντσών αντιστοίχως, οι οποίες «τρέχουν» το νέο 8.5 λειτουργικό της BMW. Το τιμόνι αποκτά μια πιο «racing» παρουσία, με το κάτω τμήμα της στεφανής να γίνεται οριζόντιο και να αποκτά ένα κόκκινο, «Μ» σιρίτι, στην κορυφή του. «Ασορτί» στο κόκκινο είναι και οι ραφές των καθισμάτων, παρόμοιων με αυτών που τοποθετούνται στις M3 και M4.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό περιλαμβάνονται στοιχεία όπως η επένδυση alcantara στο εσωτερικό, αντί για το standard δέρμα, η οροφή από ανθρακονήματα και πολλά άλλα στοιχεία που αφορούν την αισθητική και την απόδοση και συμπεριλαμβάνονται στα προαιρετικά πακέτα εξοπλισμού «M».
Όλες οι ειδήσεις
Τέλη Κυκλοφορίας: Ξεχάστε ότι ξέρατε – Τα πρόστιμα και οι αλλαγές
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πλοία: Όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για τις καλοκαιρινές διακοπές