Πιθανότατα σε δύο εκδόσεις με την μια να έχει μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία για αύξηση της αυτονομίας
Toυ Claudio Todeschini
Η αποκάλυψη για το νέο μοντέλο της MG, έγινε μέσα από την ιστοσελίδα του κινεζικού υπουργείου βιομηχανίας, πληροφορικής και τεχνολογίας, όπου και αναρτώνται τα οχήματα που έχουν λάβει έγκριση τύπου για κυκλοφορία. Το καλό είναι επίσης, ότι δημοσιεύονται και κάποια τεχνικά χαρακτηριστικά.
Τo ΜG S5 έχει μήκος 4,47 μέτρα, πλάτος 1,84 μέτρα και ύψος 1,62 μέτρα με το μεταξόνιο να ανέρχεται στα 2,73 μέτρα. Σύμφωνα με το κινεζικό υπουργείο, θα υπάρξουν δύο εκδόσεις, οι οποίες αποδίδουν την ίδια ισχύ (170 ίπποι) και επιτυγχάνουν την ίδια τελική ταχύτητα (170 χλμ./ώρα) με την διαφορά να εντοπίζεται στο βάρος τους.
Συγκεκριμένα, οι τιμές που δόθηκαν στην δημοσιότητα είναι 1.685 και 1.740 κιλά για τις δύο αυτές εκδόσεις, καταδεικνύοντας ότι μάλλον πρόκειται για μεγαλύτερης χωρητικότητας μπαταρία στην μια εξ αυτών, προκειμένου να επιτυγχάνεται μεγαλύτερη αυτονομία. Ουσιαστικά δηλαδή, έχουμε μια «βασική» έκδοση και την «extended range».
Πάντως και στις δύο περιπτώσεις, οι μπαταρίες είναι λιθίου και κατασκευάζονται από την CATL, με την οποία ο όμιλος SAIC, έχει στρατηγική συνεργασία.
Σε ότι αφορά στην σχεδίαση, αυτή αποτελεί μια… μίξη από αισθητικά στοιχεία που συναντώνται σε άλλα μοντέλα της MG. Τα φωτιστικά σώματα θυμίζουν αυτά του MG 4, όπως επίσης και οι αεραγωγοί, κάτω από αυτά. Ο κεντρικός και χωρισμένος σε δύο τμήματα αεραγωγός στο κάτω μέρος της μάσκας, μάλλον έχει «δανειστεί» ως σχεδίαση από το προσφάτως παρουσιασμένο Cyberster.
Στο πίσω μέρος, τα φώτα συνδέονται μεταξύ τους μέσα μιας «ρίγας» από LED και αυτό είναι ένα στοιχείο που είδαμε στο HS μοντέλο που παρουσιάστηκε επίσης πρόσφατα στο Goodwood. Με βάση τις φωτογραφίες, το νέο SUV της MG, θα διατίθεται με ζάντες είτε 17, είτε 18 ιντσών, αναλόγως της έκδοσης. Άλλα εξοπλιστικά στοιχεία, περιλαμβάνουν ηλιοροφή και ράγες οροφής.
Το μεγάλο ερώτημα φυσικά είναι αν θα το δούμε στην Ευρώπη και μέχρι στιγμής, δεν υπάρχουν επίσημες πληροφορίες σχετικά με το λανσάρισμα του. Δεδομένης όμως της δημοφιλίας των οχημάτων B-SUV στην γηραιά ήπειρο, κάτι τέτοιο θα ήταν πολύ πιθανό ως μια εναλλακτική, «συγκρατημένη» σχεδιαστικά και εικάζουμε πιο προσιτή πρόταση, απέναντι στο Mulan.
Πηγή: Quattroruote
Όλες οι ειδήσεις
Η Γερμανία δαγκωτό «απούσα» στην ψηφοφορία της ΕΕ για τους δασμούς στην Κίνα
Πως προφυλάσσονται Μπάιντεν και Τραμπ καθ οδόν: Η προεδρική λιμουζίνα – φρούριο των ΗΠΑ
RB17: Αυτό είναι το επιβλητικό hypercar της Red Bull