Η παρουσία της Mercedes στην διεθνή εβδομάδα αυτοκινήτου του Μονάχου, είναι από τις πιο πολυσυζητημένες στην εκδήλωση.
Η εταιρεία παρουσίασε την Concept CLA Class και τη νέα E-Class Estate. Εκτός όμως από αυτές εξέθεσε και ένα πρωτότυπο της αμιγώς ηλεκτρικής G-Class που έρχεται το επόμενο έτος, μαζί με τη νέα E-Class All-Terrain και τα ενημερωμένα μοντέλα EQA, EQB και EQV. Εκτός όμως από αυτά όμως, υπάρχουν σχέδια και για ακόμα ένα μοντέλο.
Μόλις τέσσερεις εβδομάδες απ’ την επίσημη παρουσίαση της Mercedes AMG GT, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε τη Mercedes-AMG GT Concept E Performance. Εμφανισιακά δεν πρέπει να παρασυρόμαστε από την ομοιότητα με τις εκδόσεις «55» και «63». Αντίθετα πρέπει να επικεντρωθούμε στον τροποποιημένο εμπρός προφυλακτήρα που θα φιλοξενήσει την θύρα φόρτισης.
Ουσιαστικά αυτό το πρωτότυπο είναι ένα plug-in υβριδικό μοντέλο που διαθέτει έναν ηλεκτροκινητήρα που κινεί τον πίσω άξονα. Ο V8 θα παραμείνει κάτω από το καπό, και το αποτέλεσμα θα είναι μια συνδυασμένη ισχύς άνω των 800 ίππων. Σε σύγκριση με τους 577 ίππους της GT 63, παρατηρούμε μια μεγάλη αύξηση τόσο από πλευράς ιπποδύναμης, όσο και από πλευράς ροπής, που αδιαμφισβήτητα θα έχει μεγάλη διαφορά στις επιδόσεις του αυτοκινήτου. Ωστόσο ανάλογα αυξημένη θα είναι και η τιμή του αυτοκινήτου, πράγμα αναμενόμενο, μιας και γίνεται λόγος για ένα πολύ ξεχωριστό αυτοκίνητο από την γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία, που δεν έχει συνηθίσει να μας απογοητεύει.
Η αύξηση του μήκους προκειμένου να δημιουργηθεί επιπλέον χώρος για την 2+2 διάταξη θέσεων, επιτρέπει στην εταιρεία να τοποθετήσει ένα υβριδικό σύστημα. Στην GT 63 S E Performance, το μοτέρ αποδίδει 831 ίππους και 1.400 Nm ροπής.
Ωστόσο δεν πρέπει να εντυπωσιαζόμαστε από τις προδιαγραφές αυτές, καθώς δεν πρέπει να αμελούμε πως το νέο GT ζυγίζει σχεδόν δύο τόνους (1.970 κιλά). Είναι αυτονόητο πως στην PHEV έκδοση, μετά την προσθήκη του ηλεκτροκινητήρα, της μπαταρίας και οτιδήποτε άλλου, το βάρος θα αυξηθεί σημαντικά.