Τo best seller SUV της Mercedes-Benz σε ηλεκτρική έκδοση, δοκιμάζεται σκληρά στις αντίξοες συνθήκες του αρκτικού κύκλου
H GLC αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο SUV της Mercedes-Benz και το 2024, ήταν η σειρά με τις μεγαλύτερες πωλήσεις της εταιρείας, δεν προκαλεί εντύπωση λοιπόν ότι η γκάμα επεκτείνεται με μια νέα προσθήκη: την πλήρως ηλεκτρική έκδοση.
Η αμιγώς ηλεκτρική GLC αποτελεί ορόσημο για τη Mercedes-Benz, ενσωματώνοντας την πιο πρόσφατη τεχνολογία των BEV οχημάτων της εταιρείας σε ότι αφορά τις επιδόσεις, την εμβέλεια, την απόδοση και την ταχύτητα φόρτισης. Ταυτόχρονα, θα προσφέρει εξαιρετικά επίπεδα ευελιξίας και πρακτικότητας όπως και τα υπόλοιπα ηλεκτρικά της γερμανικής μάρκας.
Καμουφλαρισμένα πρωτότυπα του ηλεκτρικού GLC ξεκίνησαν πρόσφατα αυστηρές χειμερινές δοκιμές στις πολικές περιοχές της Σουηδίας. Αντιμετωπίζοντας θερμοκρασίες πολύ κάτω από το μηδέν και με πεδίο τους χιονισμένους δρόμους, τα οχήματα αυτά ανταπεξήλθαν σε πολύ δύσκολες συνθήκες με επιδεικνύοντας αντοχή.
Hη έα Mercedes-Benz GLC παρουσίασε εξαιρετικές ικανότητες χειρισμού και υψηλή πρόσφυση στους χειμερινούς δρόμους χάρη στo σύστημα τετρακίνησης 4MATIC.
Για να διασφαλιστεί η βέλτιστη πρόσφυση και η ευστάθεια στο χιόνι και στον πάγο, οι αισθητήρες καταγράφουν την περιστροφή των τροχών και κατανέμουν τη ροπή σύμφωνα με το επιλεγμένο πρόγραμμα. Δεδομένου ότι και οι δύο ηλεκτροκινητήρες που φέρει η GLC ελέγχονται ανεξάρτητα, η ισχύς κατανέμεται με τον βέλτιστα τρόπο.
Με τις προηγμένες τεχνολογίες μπαταρίας και μετάδοσης κίνησης, η πλήρως ηλεκτρική GLC επιτυγχάνει εντυπωσιακή αυτονομία ακόμη και σε πολύ κρύες συνθήκες. Με αρχιτεκτονική 800 volt, οι εξελιγμένες μονάδες μετάδοσης κίνησης διαθέτουν κιβώτιο δύο ταχυτήτων κίνησης προς τον πίσω άξονα.
Η ηλεκτρική GLC θα διατίθεται σε διάφορες εκδόσεις σε ότι αφορά στις μπαταρίες. Η κορυφαία έκδοση θα υποστηρίζει φόρτιση DC με σταθερούς ρυθμούς άνω των 320 kW, με την μπαταρία να χρησιμοποιεί ανόδους από οξείδια του πυριτίου αναμεμειγμένο σε γραφίτη, επιτυγχάνοντας μέγιστη ενεργειακή πυκνότητα.
Για δεκαετίες, η Mercedes-Benz υποβάλει κάθε νέο μοντέλο σε δοκιμές στις πιο ακραίες συνθήκες κοντά στον Αρκτικό Κύκλο και η ηλεκτρική GLC δεν αποτελεί εξαίρεση. Πέραν από τι δοκιμές στο κρύο του βορρά, η GLC δοκιμάζεται σε αναρριχήσεις με κλίσεις έως και 20%, καθώς και εδάφη με ποικίλους συντελεστές τριβής, ενώ πραγματοποιούνται επίσης δοκιμές σε θερμοκρασίες έως 50 βαθμούς Κελσίου, στην Αριζόνα και στη Νότια Αφρική.
Όλες οι ειδήσεις
Νέο Aprilia Tuono 457 για Α2 κατηγορία διπλώματος
Οδηγούμε το νέο Citroen C3 Aircross στη Βαρκελώνη
Bάζουν σήματα άλλων εταιρειών στα Tesla τους, ποιος είναι ο λόγος