600 ίπποι, 850 Nm ροπής, βελτιωμένη αεροδυναμική και ένα εξελιγμένο σύστημα τετρακίνησης κάνουν την GT63 Pro ένα πραγματικό «όπλο» για την πίστα.
Η Mercedes-AMG GT63 Pro διαθέτει 26 ίππους και 50 Νm ροπής περισσότερα από το βασικό μοντέλο, ενώ το βελτιωμένο σύστημα ψύξης επιτρέπει στον twin-turbo V8 κινητήρα 4,0 λίτρων να αποδίδει τα μέγιστα. Το 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε περίπου 3 δευτερόλεπτα, το 0-200 έρχεται σε 10,9 και η τελική της ταχύτητα ακουμπά τα 320 χλμ./ώρα.
Ωστόσο, η πραγματικές διαφορές της GT62 Pro σε σχέση με το βασικό μοντέλο βρίσκονται στην αεροδυναμική και την ψύξη του κινητήρα. Ο V8 κινητήρας ψύχεται από 2 νέα ψυγεία τοποθετημένα στους θόλους των μπροστά τροχών, ενώ τα διαφορικά έχουν τα δικά τους ψυγεία, επιτρέποντας στο σύστημα τετρακίνησης να αποδίδει απροβλημάτιστα στην πίστα.
Οι μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα του μπροστά προφυλακτήρα επιτρέπουν την καλύτερη κυκλοφορία του αέρα, ενώ το μεγάλο σταθερό πίσω φτερό συνεισφέρει στα 33 επιπλέον κιλά κάθετης δύναμης στον πίσω άξονα. Παράλληλα, οι τεράστιοι κεραμικοί δίσκοι 16,5 ιντσών των φρένων στο μπροστά μέρος διατίθενται ως στάνταρ στην GT63 Pro και είναι οι μεγαλύτεροι στην τρέχουσα γκάμα της Mercedes-AMG. Αντίθετα, οι δίσκοι των πίσω φρένων είναι κατασκευασμένοι από τιτάνιο και καλύπτονται, επίσης, από τις ελαφριές ζάντες 21 ιντσών με ελαστικά Michelin Pilot Sport 5, με τα πιο ακραία Michelin Pilot Sport Cup 2 R να είναι στον προαιρετικό εξοπλισμό χωρίς επιπλέον κόστος.
Επίσης στάνταρ είναι το υδραυλικό σύστημα ανάρτησης της AMG, ενώ η GT63 Pro διαθέτει και σύστημα τετραδιεύθυνσης, καθίσματα bucket της AMG Performance και λεπτομέρειες από ανθρακονήματα τόσο στο εξωτερικό, όσο και στο εσωτερικό.
Η νέα Mercedes-AMG GT63 Pro του 2025 έκανε την πρώτη της εμφάνιση στο Goodwood Festival of Speed, με τον απεσταλμένο μας, Θέμη Θεοδωρόπουλο, να έχει την ευκαιρία να τη δει από κοντά. Οι πρώτες παραδόσεις αναμένονται μέσα στο επόμενο έτος, ενώ η Mercedes δεν έχει αποκαλύψει ακόμη την τιμή της. Ωστόσο, το νέο -εστιασμένο στην πίστα- μοντέλο, ωστόσο, η τιμή της θα είναι σίγουρα μεγαλύτερη από αυτή της «βασικής» GT63.
Πηγή: Motor1
Όλες οι ειδήσεις
Σε λίγο καιρό το σήμα της Ford ίσως να κοστίζει… μαλλιοκέφαλα
Το λάθος στη χρήση του κλιματισμού που πρέπει να αλλάξεις άμεσα!