Η ανανεωμένη έκδοση του πολυαγαπημένου χάτσμπακ του Βόλφσμπουργκ αναμένεται να κυκλοφορήσει εντός του 2024.
Οι εποχές που το Volkswagen Golf κυριαρχούσε στα τσαρτ πωλήσεων στην Ευρώπη στο τέλος κάθε χρόνου, έχουν περάσει. Το συμπαγές αυτοκίνητο της Volkswagen δεν βρίσκεται πλέον ούτε στο top 5, καθώς η Dataforce το κατατάσσει στην έβδομη θέση έως τον Νοέμβριο του 2023. Παρόλα αυτά, παραμένει δημοφιλές αυτοκίνητο λαμβάνοντας υπόψη ότι 166.304 μονάδες έχουν πουληθεί στη Γηραιά Ήπειρο τους πρώτους έντεκα μήνες του έτους. To 2024 έρχεται, μια ενημέρωση στα μέσα του κύκλου.
Σε ένα επίσημο βίντεο που υπογραμμίζει τον τρόπο με τον οποίο η VW ήταν απασχολημένη φέτος, ο Διευθύνων Σύμβουλος Thomas Schäfer ανασκόπησε τις σημαντικές παρουσιάσεις προϊόντων. Η λίστα των νέων οχημάτων περιελάμβανε τα Tiguan και Passat επόμενης γενιάς , μαζί με το ID.7 και ένα ενημερωμένο ID.3. Στο τέλος του βίντεο, ο επικεφαλής της εταιρείας ανακοίνωσε ότι το λίφτινγκ του Golf θα κυκλοφορήσει κάποια στιγμή το 2024.
Κρίνοντας από τις ράγες οροφής, εξετάζουμε τη στέισον βάγκον εκδοχή του Golf. Φέρει τους νέους προβολείς που εντοπίστηκαν σε πρωτότυπα τους τελευταίους μήνες που υποβάλλονται σε δοκιμές. Η μπάρα LED “unibrow” παραμένει, διχοτομημένη από ένα φωτισμένο σήμα VW. Όταν το Touareg facelift παρουσιάστηκε νωρίτερα φέτος στην Ευρώπη, είχε επίσης ένα φωτιζόμενο σήμα, αλλά στο πίσω μέρος.
Για το Volkswagen Golf έχει ήδη ανακοινωθεί οτι δεν θα υπάρχει διάδοχος πριν καν παρουσιαστεί η ανανέωση της όγδοης γενιάς, η οποία υποτίθεται ότι θα γίνει στις αρχές του επόμενου έτους. Η VW ανακοίνωσε ότι το μόνο ηλεκτρικό Golf της επόμενης γενιάς θα κυκλοφορήσει το 2028 στη νέα πλατφόρμα SSP του Ομίλου. Εκτός και αν τα δύο συνυπάρχουν ειρηνικά για λίγο, το Golf με κινητήρα βενζίνης/ντίζελ πρόκειται να αποσυρθεί σε περίπου τέσσερα χρόνια. Να αναφέρουμε επίσης ότι η VW ανακοίνωσε ότι θα παράγει μόνο EV στην Ευρώπη από το 2033.
Εν τω μεταξύ, φαίνεται απίθανο το ανανεωμένο μοντέλο να επαναφέρει το Golf στην κορυφή των διαγραμμάτων πωλήσεων. Τα οχήματα δοκιμής που καταγράφηκαν φέτος πρότειναν ήπιες αλλαγές σε ένα σχέδιο που πολλοί δικαιωματικά έχουν χαρακτηρίσει ως “θαμπό”. Στο εσωτερικό, η VW τοποθετεί μια τεράστια οθόνη αφής γιατί αυτό φαίνεται να είναι ο κανόνας στις μέρες μας. Τα Tiguan , Passat και ID.7 έχουν επίσης γιγάντια tablet και το Golf θα ακολουθήσει το παράδειγμά τους.
Το Volkswagen Golf GTI μπορεί να διατηρήσει το χειροκίνητο κιβώτιο τελικά παρά τις φήμες που υποστηρίζουν ότι θα κυκλοφορούσε μόνο με DSG και θα μπορούσε να υπάρχει περισσότερη ισχύς για το hot hatch. Η VW θα ενημερώσει επίσης το κορυφαίο R, το οποίο προσφέρεται επίσης σε ορισμένα μέρη του κόσμου και ως στέισον βάγκον.
Όλες οι ειδήσεις
Φόρμουλα 1: Κατά 95% καινούριο το νέο μονοθέσιο της Ferrari
McLaren GTS: Αυτό θα είναι το πιο πρακτικό supercar της αγοράς
Τέλη κυκλοφορίας 2024: Ολική ανατροπή – Δίμηνη παράταση για την πληρωμή τους