Το Audi S3 θα είναι διαθέσιμο στις αντιπροσωπείες από το δεύτερο τρίμηνο του 2024, με τις τιμές για τη χώρα μας να μην έχουν ανακοινωθεί.
Με πλήθος νέων χαρακτηριστικών, το Audi S3 είναι κάτι περισσότερο από μια αναβάθμιση: Η αυξημένη απόδοση, το Torque Splitter και άλλα τεχνολογικά χαρακτηριστικά εξασφαλίζουν ισχυρή απόδοση και ευέλικτο χειρισμό. Οπτικά, το μοντέλο αντικατοπτρίζει την αυξημένη δυναμική του με μια εκφραστική εμπρός σχεδίαση, έναν σπορ διαχύτη και ένα σπορ σύστημα εξατμίσεων τιτανίου τεσσάρων -πραγματικών- απολήξεων.
Κινητήρας
Όπως ανακαλύψαμε, το νέο Audi S3 έγινε ακόμα πιο λαμπερό χάρη στις αλλαγές που έγιναν στον 2.0 TFSI. Ο τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας μάλιστα φτάνει τους 333 ίππους και τα 420 Nm ροπής (+23 ίππους και +20 Nm ροπής σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο) και συνδυάζεται αποκλειστικά με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο S Tronic και την τετρακίνηση quattro. Η τελική ταχύτητα αυτοπεριορίζεται στα 250χλμ./ώρα και τα 100 χλμ./ώρα από στάση επιτυγχάνονται σε 4,7 δευτερόλεπτα, μειώνοντας έτσι κατά 1/10 του χρόνου σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση. Τέλος, μια νέα σπορ εξάτμιση τιτανίου με πιο επιθετικό ήχο είναι αφιερωμένη στους πιο απαιτητικούς πελάτες.
Torque Splitter
Από το Audi RS3, το νέο S3 κληρονομεί το Torque Splitter στον πίσω άξονα. Αυτό το σύστημα βελτιώνει την ευελιξία του αυτοκινήτου στις στροφές περιορίζοντας την υποστροφή χάρη στη δυνατότητα κατανομής της ροπής μεταξύ του δεξιού και του αριστερού τροχού. Η συμπεριφορά του Torque Splitter, μαζί με άλλες παραμέτρους που συνδέονται με την κατανομή της ροπής μεταξύ των αξόνων και τη συμπεριφορά του πλαισίου και του συστήματος μετάδοσης κίνησης ρυθμίζονται από το Audi Drive Select, το οποίο προσφέρει πλέον έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Auto, Comfort, Dynamic, Efficiency, Individual, και η νέα ρύθμιση Dynamic Plus, η οποία ευνοεί την κατανομή της ροπής προς τον πίσω άξονα και προς τον εξωτερικό της στροφής τροχό, μειώνει την επέμβαση του ESC, ενεργοποιεί την πιο επιθετική ρύθμιση του κινητήρα και του κιβωτίου ταχυτήτων και ανεβάζει τις στροφές στο ρελαντί στις 1.300 σ.α.λ. για διευκόλυνση των απότομων εκκινήσεων.
Αναβαθμίσεις
Εκτός από τις βελτιώσεις στον κινητήρα, το νέο S3, διαθέτει πιο άκαμπτες βάσεις αμορτισέρ και νέες γωνίες για την επίτευξη πιο έντονου αρνητικού κάμπερ (-1,5 μοίρες μπροστά). Επιπλέον, το μεταβλητό σε αίσθηση τιμόνι έχει βελτιωθεί περαιτέρω. Η ανάρτηση είναι κατά 15 mm χαμηλότερη σε σύγκριση με το Audi A3, ενώ διατίθενται και ηλεκτρονικά ελεγχόμενες προσαρμοζόμενες αναρτήσεις και τροχοί 19 ιντσών με ελαστικά 235/35 από την Falken. Τέλος, αναβαθμίστηκε και το σύστημα πέδησης, με μπροστινούς δίσκους “ταψιά” διαμέτρου 357 mm και πάχους 34 mm και νέες δαγκάνες δύο εμβόλων.
Σχεδίαση
Το Audi S3 έχει έναν μοναδικό σπορ χαρακτήρα, που επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση αποκλειστικών προφυλακτήρων, ενός επανασχεδιασμένου διαχύτη και των τεσσάρων απολήξεων της εξάτμισης. Η σχεδίαση των μπροστινών γρίλιων, τόσο για το Single Frame όσο και για τις πλευρικές εισαγωγές αέρα, κάνουν την εμφάνιση του S3 ακόμα πιο έντονη. Εκτός από αυτά, η έκδοση προσφέρει και τη δυνατότητα επιλογής του σχεδιασμού των φώτων ημέρας LED από το infotainment με τέσσερις διαφορετικές διαμορφώσεις. Το ανανεωμένο μοντέλο διατίθεται επίσης σε τέσσερα νέα χρώματα: District Green, Ascari Blue, Progressive Red και ματ Daytona Grey.
Εσωτερικό
Οι εσωτερικοί χώροι, αναθεωρημένοι στη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας και στις λύσεις συνδεσιμότητας, διαθέτουν σκούρες αποχρώσεις με ασημί στοιχεία σε αντίθεση και προσφέρουν σπορ καθίσματα με ενσωματωμένα προσκέφαλα και τιμόνι με επίπεδο κάτω τμήμα. Το πακέτο Ambient Light Package Plus είναι επίσης στάνταρ, με νέα φωτεινά στοιχεία ενσωματωμένα στην κεντρική κονσόλα και τα πάνελ των θυρών. Εκτός από τις μικροΐνες Dinamica, η Audi έχει επίσης αναπτύξει ένα νέο προαιρετικό τεχνικό ύφασμα και φινιρίσματα αλουμινίου και άνθρακα διαθέσιμα για το ταμπλό.
Όλες οι ειδήσεις
Αποκαλύφθηκαν οι πρώτες εικόνες του νέου Opel Frontera