Η Maserati MC20 Notte παραμένει αμετάβλητη όσον αφορά τις επιδόσεις και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο.
Η Maserati παρουσίασε μια ειδική έκδοση του MC20, που ονομάζεται «Notte», δηλαδή «νύχτα» στα ιταλικά. Αυτό το περιορισμένης έκδοσης υπεραυτοκίνητο θα παραχθεί σε περιορισμένη ποσότητα 50 μονάδων παγκοσμίως, και θα είναι εμπνευσμένο από τη «μυστική και έντονη δύναμη του σκότους».
Η πρώτη περιορισμένη έκδοση του MC20 αναπτύχθηκε από το τμήμα Fuoriserie της Maserati σε συνεργασία με τον Andrea Bertolini, επαγγελματίας οδηγός αγώνων της αυτοκινητοβιομηχανίας και πρώην παγκόσμιο πρωταθλητή GT1 με το MC12 Corsa . Για αυτό το μοντέλο, ο Bertolini δεν επικεντρώθηκε στη ρύθμιση του πλαισίου του supercar, αλλά αντ’ αυτού συνεργάστηκε με τους σχεδιαστές της Maserati για να δημιουργήσουν ένα ξεχωριστό σύνολο τόσο για το εξωτερικό, όσο και για το εσωτερικό.
Το ξεχωριστό χαρακτηριστικό αυτής της ειδικής έκδοσης έγκειται στο εξωτερικό ματ φινίρισμα «nero essenza», το οποίο είναι τόσο σκοτεινό όσο και η νύχτα. Αυτή η μαύρη απόχρωση συμπληρώνεται από ένα φινίρισμα από “ματ λευκόχρυσο” που κοσμεί το έμβλημα της Τρίαινας, τα πλαϊνά λογότυπα και τα γράμματα της Maserati . Η ίδια χρωματική λεπτομέρεια επεκτείνεται και στις πινελιές των 20 ιντσών μαύρων ματ ζαντών, που ξεχωρίζουν με τη τριάκτινη σχεδίαση τους. Προσοχή έχει δοθεί μέχρι και στις δαγκάνες των φρένων, οι οποίες είναι επίσης φινιρισμένες σε μαύρο χρώμα. Φυσικά δεν λείπουν οι αεροδυναμικές λεπτομέρειες από ανθρακονήματα, που προσθέτουν στη συνολική αισθητική.
Προχωρώντας στο εσωτερικό, τα σπορ καθίσματα είναι επενδυμένα σε μαύρο και γκρι Alcantara με κίτρινες ραφές και κίτρινα εμβλήματα της μάρκας στα προσκέφαλα που φέρνουν μια πολύχρωμη νότα. Το τιμόνι που είναι επίσης τυλιγμένο από Alcantara διαθέτει ένθετα από ανθρακονήματα, ενώ η αποκλειστική μεταλλική πλάκα που φέρει την ένδειξη «Una Di 50» (ένα από τα 50) θα βεβαιωσεί ότι ο επιβάτης γνωρίζει ότι πρόκειται για περιορισμένη έκδοση.
Η Maserati MC20 Notte παραμένει αμετάβλητη όσον αφορά τις επιδόσεις και τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά σε σύγκριση με το στάνταρ μοντέλο. Διατηρεί τον ίδιο V6 3,0 λίτρων κινητήρα Nettuno με δυο τούρμπο , αποδίδοντας 630 ίππους και 730 Nm ροπής.