Όπως υποσχέθηκε πριν από λίγους μήνες, η Kimera Automobili παρουσίασε το νέο της έργο, το οποίο ονομάζεται EVO38.
του Claudio Todeschini, απόδοση: Autotypos Team
Αυτό αποτελεί τη φυσική εξέλιξη της EVO37, η οποία είναι εμπνευσμένη από τη Lancia Rally 037 του 1982. Το σπορ αυτοκίνητο, το οποίο θα παραχθεί στον περιορισμένο αριθμό των 38 μονάδων, θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στη Γενεύη.
Μοναδικό στυλ
Η Kimera EVO38 έχει μήκος 4.055, πλάτος 1.905 και ύψος 1.200 χλστ., ενώ ο συντελεστής αεροδυναμικής είναι 0,50. Η έμπνευση για αυτό το αυτοκίνητο προέρχεται από τη Lancia SE038 “Mazinga”, ένα πρωτότυπο διάσημο για τα εντυπωσιακά καλύμματα κινητήρα του, το οποίο έχει παραμείνει ημιτελές και “ξεπερασμένο” από την τετρακίνητη Delta S4. Η Kimera EVO38 αναδεικνύει το στυλ της προκάτοχού της, καθιστώντας το ακόμα πιο ακραίο: μπροστά βρίσκουμε πιο μεγάλες εισαγωγές αέρα στον προφυλακτήρα, φώτα με νέο εσωτερικό σχεδιασμό και μια πιο τετραγωνισμένη μάσκα. Το πιο ενοχλητικό στοιχείο όμως είναι το τεράστιο άνοιγμα στο καπό, το οποίο δεν ήταν απαραίτητο στην 37.
Στο πλάι, κοντά στους πίσω τροχούς, υπάρχει μια λεπτή εισαγωγή αέρα για την ψύξη των φρένων. Πίσω, κάτω από την τεράστια και χαρακτηριστική αεροτομή της Kimera EVO38, ο διαχύτης είναι μεγαλύτερος. Τα φρένα είναι αυτοαεριζόμενα με δαγκάνες τεσσάρων εμβόλων και δίσκους 365 χλστ., μπροστά και πίσω. Τα μπροστινά ελαστικά είναι 245/35 σε τροχούς 18”, τα πίσω 295/30 σε τροχούς 19 ”.
Ο κινητήρας
Όπως και στην 037, ο κινητήρας της Kimera EVO38 είναι τοποθετημένος σε διαμήκη κεντρική θέση. Πρόκειται για έναν biturbo τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 2.150 κυβικών που διαθέτει και έναν ογκομετρικό συμπιεστή. Η ισχύς κυμαίνεται από 505 σε 600 ίππους, ενώ η μέγιστη ροπή φτάνει τα 550 Nm. Υπάρχουν πολλές βελτιώσεις και αλλαγές στη μηχανική, από το μεγαλύτερο μέγεθος των turbo μέχρι την παρουσία μιας βαλβίδας εκτόνωσης που μειώνει το turbo lag. Το σύστημα διανομής είναι επίσης νέο, το οποίο κατέστησε δυνατή την αύξηση της των μέγιστων στροφών του κινητήρα. Το κιβώτιο ταχυτήτων είναι πάντα χειροκίνητο 6 σχέσεων, με κοντύτερες σχέσεις από την EVO37.
Η μηχανική
Ξεφεύγοντας (αλλά μόνο λίγο) από τον κόσμο των rally icons της δεκαετίας του ‘80 και του ‘90, η Kimera EVO38 υιοθετεί μια πιο σύγχρονη λύση, η οποία προβλέπει την κατανομή της πρόσφυσης μέσω του ηλεκτροϋδραυλικού μπλοκ των διαφορικών, την οποία ο οδηγός μπορεί να διαχειριστεί απευθείας από την καμπίνα επιβατών: με αυτόν τον τρόπο ο οδηγός μπορεί να αποκλείσει εντελώς τον μπροστινό άξονα και να στείλει τους 600 ίππους αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Από το κάθισμα του οδηγού μπορείτε επίσης να ρυθμίσετε τις αναρτήσεις και να αλλάξετε το ύψος του αυτοκινήτου από το έδαφος.
Χαμηλό βάρος
Η τετρακίνηση έχει οδηγήσει σε αύξηση του βάρους των εξαρτημάτων του κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά η Kimera Automobili στοχεύει να διατηρήσει το συνολικό βάρος της EVO38 γύρω στα 1.100 κιλά, όπως και στην EVO37. Ένα αποτέλεσμα που αναμένει να επιτύχει χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα και τιτάνιο για την κατασκευή του πλαισίου και του αμαξώματος.
Όλες οι ειδήσεις
Αποστολή στην Πορτογαλία: Πρώτες εντυπώσεις από τη νέα BMW iX2
Έρευνα Autotypos.gr: 10% πιο ακριβή η βενζίνη με τις ίδιες διεθνείς τιμές πετρελαίου!
Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση του νέου Tesla Model 3: Χωρίς ανταγωνισμό