ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Έφτασε το νέο Fiat 600 Hybrid

eftase-to-neo-fiat-600-hybrid-685657

Το Fiat 600 Hybrid θα διατεθεί στην Ιταλία και σε άλλες αγορές όπου η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση γίνεται με πιο αργά βήματα.

Μετά την αποκάλυψη του πλήρως ηλεκτρικού 600e, η Fiat αποκάλυψε τώρα το 600 Hybrid, μια πολύ λιγότερο «ηλεκτρισμένη» παραλλαγή του συμπαγούς crossover της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας. Παρά το γεγονός ότι τόσο η μπαταρία όσο και ο κινητήρας του μοντέλου είναι αρκετά μικρές, το μοντέλο έχει αξιοπρεπείς επιδόσεις σε όλους τους τομείς χωρίς να υστερεί κάπου, ενώ ακόμη και ο εξοπλισμός που διαθέτει είναι σίγουρα αρκετά ικανοποιητικός.

Η νέα υβριδική έκδοση, η οποία προσφέρεται ως εναλλακτική στο αμιγώς ηλεκτρικό Fiat 600e, συνδυάζει έναν τρικύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρων 100 ίππων με έναν ηλεκτροκινητήρα 29 ίππων.

Ο ηλεκτροκινητήρας είναι ενσωματωμένος στο εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη και επιτρέπει στο Fiat 600 Hybrid να κινείται  με ταχύτητες έως και 30 km/h χρησιμοποιώντας μόνο ηλεκτρική ενέργεια. Ωστόσο, με αυτή την ταχύτητα, η μπαταρία ιόντων λιθίου 48 volt θα εξαντληθεί σε μόλις  1 χιλιόμετρο.

Η Fiat ανέφερε πως  ο ηλεκτροκινητήρας και η μπαταρία συμβάλουν έμπρακτα στην εξάλειψη της υστέρησης του τούρμπο.  Το 600 Hybrid επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 11 δευτερόλεπτα. Ο ηλεκτροκινητήρας μπορεί να λειτουργεί ενώ το όχημα βρίσκεται ακινητοποιημένο, προκειμένου να μην καίει άσκοπα καύσιμο ο κινητήρας.

Η Fiat ισχυρίζεται ότι η μετάβαση από τον ηλεκτροκινητήρα σε αυτόν της εσωτερικής καύσης γίνεται αθόρυβα, εξαιτίας ενός συνεκτικού ιμάντα που διασφαλίζει την απρόσκοπτη αλλαγή. Μάλιστα ο ηλεκτροκινητήρας βοηθά το 600 Hybrid να μειώσει την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 έως και 15%.

Ακολουθώντας τον δρόμο που χάραξε το Fiat 600e, το 600 Hybrid έχει μήκος 4,17 μέτρα, δημιουργώντας αρκετό χώρο για να φιλοξενηθούν στο εσωτερικό του πέντε επιβάτες. Ταυτόχρονα οι χώροι αποθήκευσης στο εσωτερικό ανέρχονται στα 15 λίτρα, ενώ το πορτμπαγκάζ στα 385 λίτρα. Μεγάλη μέριμνα δόθηκε και στα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν στην καμπίνα. Η ταπετσαρία είναι από ανακυκλωμένο ύφασμα, ενώ το ταμπλό έχει κατασκευαστεί από υλικά φιλικά προς το περιβάλλον.

Στο εσωτερικό, εκτός από τα συνηθισμένα όργανα μέτρησης, θα βρίσκεται και ένα όργανο που θα δείχνει τη ροή της ενέργειας όσο το αυτοκίνητο βρίσκεται εν κινήσει. Στην έκδοση La Prima το μοντέλο θα εφοδιάζεται με τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2.

Το Fiat 600 Hybrid θα διατεθεί στην Ιταλία και σε άλλες αγορές όπου η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση γίνεται με πιο αργά βήματα, έτσι ώστε να αποτελέσει μια εναλλακτική λύση στο Fiat 600e. Το μοντέλο αναμένεται να κοστίσει 24.950 € στην αγορά της Ιταλίας.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο