ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ηyundai Inster: Αναλυτική παρουσίαση

iyundai-inster-analytiki-parousiasi-751366

Το INSTER επαναπροσδιορίζει την κατηγορία των μικρών ηλεκτροκινήτων με την φουτουριστική φύση του και τον high tech σχεδιασμό του

Το INSTER είναι η τελευταία προσθήκη στη γκάμα των ηλεκτροκίνητων (EV) οχημάτων της Hyundai. Το μοντέλο είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της εταιρείας στο A-segment που σχεδιάστηκε για την ευρωπαϊκή αγορά. Η επιλογή του ονόματος «INSTER», που σημαίνει «οικείο» και «καινοτόμο», τονίζει  συνδεσιμότητα, ευθυγραμμιζόμενο απόλυτα με έναν γρήγορα εξελισσόμενο, ψηφιακό τρόπο ζωής και αντικατοπτρίζοντας τον καινοτόμο, τεχνολογικά ενημερωμένο και ευέλικτο χαρακτήρα του.

Χαρακτηρίζεται από μια μοναδική σχεδίαση και διαθέτει μεγάλο μεταξόνιο, καινοτόμες εσωτερικές δυνατότητες και καινούργιες αναλογίες που το διαφοροποιούν από τους ανταγωνιστές του. Διαθέτει στάνταρ χαρακτηριστικά που είναι πιο συνηθισμένα σε ηλεκτρικά μοντέλα μεγαλύτερων κατηγοριών, καθώς επιτρέπει τη φόρτιση από 10% σε 80% σε περίπου 30 λεπτά. Το INSTER φέρνει κορυφαία τεχνολογία από τη γκάμα των EVs της Hyundai στην κατηγορία A των ηλεκτρικών μοντέλων.

Διαθέτοντας αυξημένη ευρυχωρία σε σύγκριση με άλλα αυτοκίνητα στην κατηγορία A-EV, παρέχει μεγαλύτερους χώρους και άνεση για τους επιβάτες. Μία από τις αποστολές της Hyundai είναι να παρέχει προσιτές και ευέλικτες λύσεις ηλεκτρικής κινητικότητας σε ένα ευρύ φάσμα πελατών στην Ευρώπη. To Hyundai INSTER είναι ήδη διαθέσιμο στην Ελληνική αγορά με τιμή εκκίνησης 16.973€ (συμπεριλαμβάνεται 2600€ Green Bonus της Hyundai και κρατική επιδότηση)

Το εμπρός μέρος του INSTER εισάγει μια εμβληματική εικόνα EV, που χαρακτηρίζεται από τα LED φλας με pixel-graphic και μια μαύρη μάσκα που ενσωματώνει τους προβολείς, τη θύρα φόρτισης και την εμπρός κάμερα. Τα φώτα pixel αποτελούν διακριτικό στοιχείο της ταυτότητας του μοντέλου, καθιστώντας το εύκολα αναγνωρίσιμο ως ηλεκτρικό Hyundai. Η πίσω σχεδίαση συνεχίζει αυτή τη σύγχρονη σχεδίαση με πίσω LED φώτα με μοτίβο laser pixel που αντικατοπτρίζουν τα pixel-graphic του εμπρός μέρους και στρογγυλά διαφανή φώτα.

Το κάτω μέρος του προφυλακτήρα με τις προστατευτικές ποδιές και τα τονισμένα φτερά αντανακλά τον προσανατολισμό του μοντέλου στον ενεργό τρόπο ζωής, μεταδίδοντας μια αίσθηση προστασίας και ετοιμότητας τόσο για οδήγηση στην πόλη όσο και στην εξοχή. Ακόμη και όταν είναι ακίνητο, η γωνία του πίσω φτερού προσθέτει μια αίσθηση κίνησης και δυναμικής ενέργειας.

Η crossover παραλλαγή, INSTER Cross, προσφέρει μια εικόνα ακόμα πιο έντονα προσανατολισμένη στο outdoor και διαθέτει μεγάλους, ορθογώνιους προφυλακτήρες μπροστά και πίσω που αναδεικνύουν τον περιπετειώδη χαρακτήρα του, καθώς και ανάγλυφα μαύρα προστατευτικά. Οι εμπρός και πίσω προστατευτικές ποδιές, σε συνδυασμό με τα πλευρικά προστατευτικά και τις προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, παρέχουν επιπλέον προστασία κατά την οδήγηση εκτός δρόμου. Οι μπάρες οροφής θα είναι στάνταρ με δυνατότητα προσθήκης σχάρας οροφής για τη μεταφορά όλων όσων χρειάζονται για τις καθημερινές δουλειές, τα υπαίθρια σπορ και τις εξορμήσεις για κάμπινγκ.

Το INSTER διαθέτει μια ποικιλία επιλογών ζαντών προκειμένου να ταιριάζει σε διαφορετικά γούστα: ατσάλινες ζάντες 15 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 15 και 17 ιντσών για πιο premium εμφάνιση. Από το πλάι, το μεγάλο μεταξόνιό του υπογραμμίζει το καθαρό, σύγχρονο προφίλ του, ενώ οι τετράκτινες ζάντες εμπνευσμένες από τα pixel συμβάλλουν στη πιο φουτουριστική αισθητική.

Ανάλογα με την έκδοση, το εξωτερικό του INSTER προσφέρει διάφορα επίπεδα εξατομίκευσης. Το βασικό μοντέλο διαθέτει προβολείς αλογόνου, φώτα ημέρας LED (DRL), πίσω φώτα τύπου λαμπτήρα και χαλύβδινες ζάντες 15 ιντσών, που συμπληρώνονται από εμπρός κολόνες στο χρώμα του αμαξώματος και μια κομψή σχεδίαση. Για ένα πιο εκλεπτυσμένο στυλ, οι πελάτες μπορούν να αναβαθμίσουν την εμφάνιση επιλέγοντας προβολείς LED Projection, ζάντες αλουμινίου σε 17 ιντσών και ματ μαύρο φινίρισμα των κολόνων Α.

Η χωροταξία είναι σχεδιασμένη έτσι ώστε να προσαρμόζεται σε μια ποικιλία καθημερινών καταστάσεων, από οικογενειακά ταξίδια μέχρι αστικές μετακινήσεις. Με μεταξόνιο 2.580 χιλιοστών, το οποίο είναι άμεσα συγκρίσιμο με αυτό ενός αυτοκινήτου της κατηγορίας Β, το INSTER διαθέτει γενναιόδωρο χώρο για τους επιβάτες, ειδικά στη δεύτερη σειρά, εξασφαλίζοντας ότι κάθε ταξίδι θα είναι άνετο και απολαυστικό.

Τα πίσω καθίσματα έχουν δυνατότητα μετατόπισης και ανάκλισης για πρόσθετη άνεση ή αυξημένο χώρο αποσκευών. Όταν αναδιπλώνονται, δημιουργούν μια επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης. Τα εμπρός καθίσματα μπορούν επίσης να αναδιπλωθούν, προσφέροντας πρακτικές λύσεις για τη μεταφορά αντικειμένων μεγάλου μήκους, όπως αθλητικός εξοπλισμός, ή δημιουργώντας χώρο για χαλάρωση μέσα στο αυτοκίνητο.

Σε ότι αφορά το πορτμπαγκάζ, το INSTER διαθέτει εντυπωσιακή ευελιξία. Η στάνταρ χωρητικότητα των 280 λίτρων μπορεί να αυξηθεί στα 351 λίτρα, σύροντας τα πίσω καθίσματα προς τα εμπρός. Με όλα τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, η μέγιστη χωρητικότητα φτάνει τα 1.059 λίτρα, κάτι που καθιστά το INSTER ιδανικό για τη μεταφορά μεγάλων αντικειμένων. Τόσο τα καθίσματα της πρώτης όσο και της δεύτερης σειράς μπορούν να αναδιπλωθούν για να φιλοξενήσουν αντικείμενα μεγάλου μήκους, αυξάνοντας την πρακτικότητα του αυτοκινήτου για ταξίδια ή μεγαλύτερες ανάγκες μεταφοράς φορτίου.

Το INSTER προσφέρει εντυπωσιακές επιδόσεις, με ανταγωνιστικές δυνατότητες φόρτισης, εξαιρετική αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία και προηγμένα χαρακτηριστικά EV.

Το μοντέλο προσφέρει μια κορυφαία, αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία οδήγησης στο Segment Α, η οποία φτάνει τα 370 χιλιόμετρα με μία φόρτιση, θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς για τα μικρά ηλεκτρικά οχήματα. Αυτή η εξαιρετική αυτονομία βασίζεται στην μπαταρία 49 kWh που είναι εξοπλισμένη με ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών, καθιστώντας το INSTER μια πρακτική επιλογή για όσους αναζητούν εκτεταμένη μετακίνηση στην πόλη και τα προάστια.

Η φόρτιση του INSTER είναι γρήγορη και βολική. Όταν είναι συνδεδεμένο σε σταθμό ταχείας φόρτισης DC ≥120 kW, το αυτοκίνητο μπορεί να φορτίσει από το 10 έως το 80% σε περίπου 30 λεπτά, χάρη στη μέγιστη ισχύ φόρτισης 85,3 kW (μπαταρία 49 kWh). Για τη φόρτιση στο σπίτι, το INSTER είναι εξοπλισμένο με έναν ενσωματωμένο φορτιστή (OBC) 11 kW, που επιτρέπει την απλοποιημένη φόρτιση κατά τη διάρκεια της νύχτας.

Το INSTER προσφέρει επίσης ένα προαιρετικό σύστημα Vehicle-to-Load (V2L), το οποίο επιτρέπει στους πελάτες να τροφοδοτούν εξωτερικές συσκευές χρησιμοποιώντας την μπαταρία του αυτοκινήτου. Η λειτουργία V2L διατίθεται σε δύο εκδοχές. Το V2L καμπίνας παρέχει μια απευθείας πρίζα ρεύματος στο εσωτερικό του οχήματος, που βρίσκεται στο κάτω μέρος της κεντρικής πρόσοψης, με μέγιστη χωρητικότητα ισχύος 36,2 kWh (μπαταρία 49 kWh). Το εξωτερικό V2L επιτρέπει τη σύνδεση μέσω προσαρμογέα στη θύρα φόρτισης του αυτοκινήτου, παρέχοντας την ίδια χωρητικότητα 36,2 kWh, καθιστώντας το ιδανικό για την τροφοδοσία εξοπλισμού ή συσκευών εν κινήσει.

Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις μπαταριών, οι οποίες παρέχουν ισορροπία ισχύος και αποδοτικότητας:

  Standard Long range
Μπαταρία 42 kWh 49 kWh
Έξοδος ισχύος 71.1 kW / 97 PS 84.5 kW / 115 PS
Σύστημα μετάδοσης Κίνηση στον μπροστινό άξονα (2WD)
Ροπή (συνδυασμένη) 147 Nm 147 Nm
0-100 km/h 11.7 seconds 10.6 seconds
Μέγιστη ταχύτητα 140 km/h 150 km/h
Αυτονομία (συνδυασμένη) 327 km (15”)

303 km (17”)

370 km (15”)

360 km (17”)

Κατανάλωση 14.3 kWh/100km (15”)

15.6 kWh/100km (17”)

14.9 kWh/100km (15”)

15.1 kWh/100km (17”)

Το INSTER προσφέρει ένα πρωτοποριακό σύστημα infotainment, σχεδιασμένο να αναβαθμίζει την οδηγική εμπειρία με ένα συνδυασμό προηγμένης τεχνολογίας και φιλικών προς το χρήστη λειτουργιών. Κεντρικό στοιχείο αυτού του συστήματος είναι η οθόνη LCD 10,25 ιντσών, η οποία προβάλλει σε περίοπτη θέση περιεχόμενο ειδικά για το EV, καθιστώντας τις ζωτικής σημασίας πληροφορίες εύκολα προσβάσιμες στον οδηγό. Η μεγάλη οθόνη βελτιώνει τη χρηστικότητα με ένα διαισθητικό γραφικό περιβάλλον χρήστη (GUI), προσφέροντας μια σειρά από τέσσερις θεματικές επιλογές για την εξατομίκευση της οδηγικής εμπειρίας. Η ένδειξη κατάστασης φόρτισης (SOC) είναι επίσης βελτιωμένη, βελτιώνοντας την ευκολία χρήσης για τους ιδιοκτήτες EV.

Το ψηφιακό πάνελ συμπληρώνει το σύστημα πλοήγησης 10,25 ιντσών (AVNT), το οποίο προσφέρει οθόνη υψηλής ανάλυσης για πιο λεπτομερείς πληροφορίες. Αυτή η ευρείας κλίμακας οθόνη βελτιώνει την πλοήγηση και υποστηρίζει ενημερώσεις Over-the-Air (OTA), διασφαλίζοντας ότι το σύστημα είναι πάντα ενημερωμένο χωρίς την ανάγκη χειροκίνητων παρεμβάσεων. Τα εξατομικευμένα προφίλ είναι ένα άλλο σημείο αναφοράς, επιτρέποντας σε διαφορετικούς οδηγούς να αποθηκεύουν τις προτιμήσεις τους, όπως wallpapere και τοποθεσίες πλοήγησης, για μια πιο εξατομικευμένη εμπειρία.

Το ηλεκτρονικό INSTER είναι εξοπλισμένο με την ολοκληρωμένη σουίτα προηγμένων συστημάτων υποβοήθησης οδηγού (ADAS) της Hyundai – Smart Sense, παρέχοντας οδηγική βοήθεια που συχνά προορίζεται για μεγαλύτερα, premium οχήματα.

Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής μετωπικής σύγκρουσης (Forward CollisionAvoidance Assist ή FCA) προειδοποιεί ενεργά τον οδηγό για πιθανές συγκρούσεις με οχήματα, μοτοσικλετιστές, πεζούς ή ποδηλάτες. Μπορεί να ενεργοποιήσει αυτόματα τα φρένα εάν ο οδηγός δεν δράσει εγκαίρως. Το FCA παρέχει επίσης προστασία κατά τη διάρκεια αριστερών στροφών, ανιχνεύοντας την αντίθετη κυκλοφορία και φρενάροντας, εάν χρειάζεται.

Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας (Lane Keeping Assist ή LKA) βοηθά τον οδηγό να αποφύγει την τυχαία απομάκρυνση από τη λωρίδα όταν κινείται με συγκεκριμένες ταχύτητες. Εάν ανιχνεύσει ότι το όχημα παρεκκλίνει χωρίς τη χρήση φλας, θα ειδοποιήσει τον οδηγό και, εάν είναι απαραίτητο, θα κάνει μικρές ρυθμίσεις στο τιμόνι για να διατηρήσει το αυτοκίνητο στη λωρίδα του.

Το Intelligent Speed Limit Assist (ISLA) χρησιμοποιεί τα δεδομένα της κάμερας και της πλοήγησης για να αναγνωρίζει τα όρια ταχύτητας. Εάν το όχημα υπερβεί το όριο, προειδοποιεί τον οδηγό να μειώσει την ταχύτητα. Η λειτουργία έχει βελτιωθεί ώστε να είναι πιο φιλική προς τον χρήστη, επιτρέποντας στον οδηγό να απενεργοποιήσει τον ήχο της προειδοποίησης πατώντας παρατεταμένα το κουμπί σίγασης στο τιμόνι για τρία δευτερόλεπτα.

Η Προειδοποίηση Προσοχής Οδηγού (Driver Attention Warning ή DAW) παρακολουθεί τη συμπεριφορά του οδηγού για σημάδια απροσεξίας ή υπνηλίας. Εκδίδει ειδοποιήσεις όταν εντοπίζονται κενά συγκέντρωσης και μπορεί να συστήσει τη λήψη διαλείμματος, συμβάλλοντας στην πρόληψη ατυχημάτων που σχετίζονται με την κόπωση.

Το σύστημα υποβοήθησης υψηλής δέσμης (High Beam Assist ή HBA) εναλλάσσει αυτόματα μεταξύ υψηλής και χαμηλής δέσμης ανάλογα με τις συνθήκες κυκλοφορίας, εξασφαλίζοντας βέλτιστη ορατότητα για τον οδηγό και τους άλλους χρήστες του δρόμου.

Η κάμερα στην καμπίνα (In-Cabin Camera ή ICC), στην πιο πρόσφατη έκδοσή της, ενισχύει την ασφάλεια παρακολουθώντας τη δραστηριότητα μέσα στο αυτοκίνητο για πιο προσεκτική οδήγηση.

Το σύστημα Rear Occupant Alert (ROA), βασισμένο σε ένα σύστημα door-logic, ανιχνεύει αν μια πίσω πόρτα έχει ανοίξει και κλείσει πριν από την εκκίνηση του αυτοκινήτου και ειδοποιεί τον οδηγό με ένα μήνυμα στο cluster να ελέγξει το πίσω κάθισμα κατά την έξοδο από το όχημα.

 [ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ]Το BlindSpot View Monitor (BVM) εμφανίζει την άποψη της κάμερας πίσω πλευράς στον πίνακα οργάνων όταν ο οδηγός ενεργοποιεί το φλας. Επιτρέπει την ασφαλέστερη αλλαγή λωρίδας, εμφανίζοντας τα τυφλά σημεία σε πραγματικό χρόνο.

 Χαρακτηριστικά ευκολίας οδήγησης:

Το Έξυπνο Cruise Control με Stop & Go (SCC) διατηρεί μια ασφαλή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και μπορεί να σταματήσει το αυτοκίνητο και να συνεχίσει την οδήγηση σε συνθήκες πυκνής κυκλοφορίας, διευκολύνοντας το άγχος της οδήγησης με stop-and-go.

Το Έξυπνο Cruise Control με βάση την πλοήγηση (NSCCC) προσαρμόζει την ταχύτητα του οχήματος με βάση τις επερχόμενες οδικές συνθήκες, όπως οι στροφές, εξασφαλίζοντας μια ασφαλέστερη και πιο άνετη εμπειρία οδήγησης στους αυτοκινητόδρομους.

Η υποβοήθηση παρακολούθησης λωρίδας (LFA) λειτουργεί παράλληλα με το LKA για να διατηρεί το όχημα κεντραρισμένο στη λωρίδα του, ακόμη και σε δρόμους με στροφές. Το LFA προβαίνει συνεχώς σε λεπτές διορθώσεις του τιμονιού για να διατηρεί τη θέση του αυτοκινήτου στη λωρίδα κυκλοφορίας.

Το Highway Driving Assist (HDA) βοηθά στη διατήρηση της ταχύτητας, της απόστασης και της θέσης της λωρίδας σε αυτοκινητόδρομους. Αυτό το σύστημα μειώνει την κούραση σε μεγάλες διαδρομές παρέχοντας ημι-αυτόνομη βοήθεια.

Το σύστημα προειδοποίησης εκτροπής προπορευόμενου οχήματος (LVDA) ειδοποιεί τον οδηγό όταν το προπορευόμενο όχημα αρχίζει να κινείται, αποτρέποντας καθυστερήσεις στη ροή της κυκλοφορίας.

Χαρακτηριστικά ασφαλείας στάθμευσης:

[ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ] Το σύστημα παρακολούθησης οπισθοπορείας (RVM) εμφανίζει την περιοχή πίσω από το όχημα κατά την οπισθοπορεία, ώστε να διασφαλίζεται η καθαρή ορατότητα κατά τη στάθμευση.

Το σύστημα προειδοποίησης απόστασης στάθμευσης με όπισθεν (PDWR) χρησιμοποιεί αισθητήρες για να προειδοποιεί τον οδηγό για τα εμπόδια κατά την οπισθοπορεία, μειώνοντας τον κίνδυνο σύγκρουσης.

[ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ] Το Surround View Monitor προσφέρει μια ολοκληρωμένη εικόνα 360 μοιρών του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος για ασφαλέστερο παρκάρισμα.

[ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ] Το σύστημα υποβοήθησης αποφυγής σύγκρουσης στο παρκάρισμα (PCAR) βοηθά στην αποφυγή συγκρούσεων με πεζούς ή εμπόδια κατά την οπισθοπορεία, εκδίδοντας προειδοποιήσεις και φρενάροντας αυτόματα όταν χρειάζεται.

Μπορείτε να διαβάσετε τις πρώτες εντυπώσεις μας από την οδήγηση του αυτοκινήτου ΕΔΩ

Τις τιμές του INSTER ανά έκδοση, μπορείτε να τις βρείτε ΕΔΩ

Gallery

 

Όλες οι ειδήσεις

Νέο Tesla Model Y: Πόσο κοστίζει στην Ελλάδα;

Oδηγούμε το νέο Hyundai Inster: Πρώτες εντυπώσεις

Dacia: Έτοιμη για «σοκ» στην αγορά με ηλεκτρικό SUV στα 18.000 ευρώ!

 

 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο