Η Nissan επέλεξε την τρίτη γενιά του Leaf για να μας συστήσει την νέα της σχεδιαστική -και όχι μόνο- ταυτότηταΤου Mirco Magni
Το SUV θα παρουσιαστεί στους επόμενους μήνες και στη συνέχεια θα κάνει ντεμπούτο στην αγορά το 2025. Μια πρόγευση για αυτό είχαμε πάρει από το 2021 και το Chill-Out concept, με το οποίο το νέο μοντέλο θα μοιράζεται πολλά στιλιστικά χαρακτηριστικά, πιστοποιώντας την αρχή μιας γενικότερης σχεδιαστικής μεταμόρφωση για τα αυτοκίνητα της εταιρείας.
Το νέο Leaf θα μοιάζει με concept… παραγωγής. Ήδη από τη μετάβαση στη δεύτερη σειρά, το αυτοκίνητο είχε εξελιχθεί σε μεγάλο βαθμό, τόσο αισθητικά όσο και μηχανικά αλλά αυτό που επιχειρείται με την «τρίτη πράξη» χαρακτηρίζεται ως το μεγαλύτερο άλμα ιστορία του μοντέλου. Πρόκειται για ένα ριζικά βελτιωμένο όχημα το οποίο συνδυάζει στοιχεία από τις κατηγορίες crossover και SUV-coupé, και θα παράγεται στην Αγγλία, στο εργοστάσιο του Sunderland.
Το μπροστινό μέρος του νέου Leaf θα θυμίζει τις γραμμές του Chill-Out concept, με κεκλιμένα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα, που ενσωματώνονται οπτικά στη μάσκα. Ως βάση θα χρησιμοποιηθεί η πλατφόρμα CΜF-EV της Renault – Nissan, που έχουμε δει ως υλοποίηση στο Ariya. Ωστόσο θα υπάρξουν διαφοροποιήσεις, προκειμένου το νέο Leaf να προσαρμοστεί καλύτερα στις ανάγκες της C-Crossover της κατηγορίας, που θέλει πιο συμπαγείς διαστάσεις και, πιθανώς, όχι τόσο «πληθωρική» ισχύ. Το Ariya, φτάνει έως 394 ίππους (430 για το Nismo, το οποίο δεν είναι ακόμη διαθέσιμο στην Ευρώπη), με μπαταρίες 65 ή 90 kWh. Για το Leaf, η ισχύς ενδέχεται να είναι μικρότερη, ωστόσο οι συστοιχίες μπορούν κάλλιστα να διατηρήσουν την ίδια χωρητικότητα, με άμεσο όφελος στην αυτονομία, η οποία εικάζεται ότι θα είναι μεταξύ 400 και 550 χιλιομέτρων.
Μεγάλη προσοχή θα δοθεί επίσης στην αεροδυναμική και αναμένονται υψηλά επίπεδα τεχνολογίας και την ασφάλεια. Ειδικά για την ασφάλεια, στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου θα περιλαμβάνεται ένα προηγμένο σύστημα οδήγησης επιπέδου 2 και πολλά νέας γενιάς ΑDAS συστήματα. Παρά τις δραστικές αλλαγές και την εξέλιξη, η Nissan θα παραμείνει πιστή στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν το Leaf από την πρώτη στιγμή της παρουσίασης του, δηλαδή «φιλικό προς το περιβάλλον, προσιτό, οικογενειακό αυτοκίνητο». Μακάρι το «προσιτό» να μετουσιωθεί και σε μια όσο το δυνατόν «συμπιεσμένη» τιμή.
Πηγή: Quattroruote
Όλες οι ειδήσεις
«Κουτσουλιές» στο αυτοκίνητο: Πως καθαρίζονται – Γιατί καταστρέφουν το χρώμα
Ποιο αυτοκίνητο αξίας 200.000€ οδηγεί ο αστέρας του NBA, Νίκολα Γιόκιτς;