ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Porsche παρουσίασε την πιο ισχυρή Cayenne όλων των εποχών

i-porsche-parousiase-tin-pio-ischyri-cayenne-olon-ton-epochon-682960

Η θέση της Porsche Cayenne Turbo έχει σφετεριστεί από το plug-in υβριδικό Turbo E-Hybrid του 2024, το οποίο θα έχει περισσότερη ισχύ από ποτέ.

Ενώ το Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid του 2023 απέδιδε 679 ίππους, το Cayenne Turbo E-Hybrid του 2024 ενισχύεται σχεδόν κατά 10%, αποδίδοντας 739 ίππους και 949 Nm ροπής. Αυτή η αύξηση προέρχεται  εξαιτίας ενός αναθεωρημένου κινητήρα V8 4,0 λίτρων με διπλό στροβιλοσυμπιεστή που αποδίδει από μόνος του 599 ίππους. Συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 176 hp που τροφοδοτείται από μια νέα μπαταρία 25,9 kWh που βρίσκεται κάτω από το πορτμπαγκάζ.

Χάρη στην εντυπωσιακή του ισχύ, το SUV μπορεί να επιταχύνει από 0 στα 96 χλμ./ώρα σε μόλις 3,5 δευτερόλεπτα και μπορεί να συνεχίσει μέχρι την τελική ταχύτητα των 295 χλμ/ώρα.

Για να διατηρηθεί αυτή η ισχύς υπό έλεγχο, το Cayenne Turbo E-Hybrid διατίθεται στάνταρ με μια νέα αερανάρτηση δύο θαλάμων, δύο βαλβίδων. Η τεχνολογία επιτρέπει στο όχημα να προσαρμόζει τις ρυθμίσεις συμπίεσης και ανάκαμψης ξεχωριστά, πράγμα που σημαίνει περισσότερος έλεγχος στην ποιότητα της διαδρομής.

Η Porsche υποστηρίζει ότι αυτή η τεχνολογία της επιτρέπει να έχει ένα SUV που να είναι άνετο στην καθημερινή οδήγηση και ταυτόχρονα σπορ όταν βρίσκεται εντός πίστας. Σε συνδυασμό με το στάνταρ Porsche Torque Vectoring Plus και το προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης στον πίσω άξονα, το Cayenne μεταμορφώνεται σε ένα καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο που δεν φοβάται να κινηθεί σβέλτα.

Για να σηματοδοτήσει την διαφοροποίηση της από τα υπόλοιπα μοντέλα, η Porsche εξόπλισε το Cayenne Turbo E-Hybrid με μια μπροστινή μάσκα ειδική για το Turbo που περιλαμβάνει μεγάλες εισαγωγές αέρα και λεπίδες αέρα σε γυαλιστερό μαύρο. Από την άλλη πλευρά, οι θόλοι των τροχών και η κάτω πίσω όψη διατηρούνται στο χρώμα του αμαξώματος, για να του προσδίδουν μια σπορ εμφάνιση. Τέλος, οι διπλές εξατμίσεις είναι από βουρτσισμένο αλουμίνιο και οι δαγκάνες των φρένων είναι βαμμένες κόκκινες.

Στο εσωτερικό, οι ιδιοκτήτες θα καλωσοριστούν από αλουμινένια επένδυση στο ταμπλό και στις πόρτες, ενώ η επένδυση οροφής Race-Tex θα δώσει μια σπορ αίσθηση. Ένα τιμόνι GT Sport διατίθεται στάνταρ και είναι εξοπλισμένο με ένα ειδικό κουμπί λειτουργίας οδήγησης. Οι επιβάτες των μπροστινών καθισμάτων θα κρατηθούν στη θέση τους χάρη στα δερμάτινα «Sports»  ρυθμιζόμενα καθίσματα 18 κατευθύνσεων, αλλά μπορούν επίσης να επιλεχθούν δερμάτινα καθίσματα «Comfort» ρυθμιζόμενα 14 κατευθύνσεων.

Η νέα Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid θα προσφέρεται τόσο σε στάνταρ αμάξωμα (από 137.000 ευρώ) όσο και σε κουπέ (από 141.000) και αναμένεται να φτάσει στις αντιπροσωπείες την επόμενη άνοιξη.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο