ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η νέα Porsche 911 είναι υβριδική, με όσο πιο «911» τρόπο γίνεται!

i-nea-porsche-911-einai-yvridiki-me-oso-pio-911-tropo-ginetai-715782

Η Porsche 911 ανανεώνεται και επιβιβάζεται στο τρένο των τεχνολογικών εξελίξεων, μόνο που το κάνει με δικό της τρόπο, που συμπλέει με την «911» φιλοσοφία.

Η Porsche 911, ένα από τα μακροβιότερα sport αυτοκίνητα, αποτελεί το πιο γνωστό μοντέλο της γερμανικής εταιρείας και στην διαδρομή του ιστορικού της νήματος, έχει επαναπροσδιοριστεί και προσαρμοστεί στις τρέχουσες τεχνολογικές εξελίξεις, χωρίς να απολέσει τα χαρακτηριστικά που ορίζουν τον πυρήνα της «911» φιλοσοφίας. Η νέα Porsche 911 κάνει ένα ακόμα σημαντικό βήμα που σίγουρα αποτιμάται ως σημαντικό ορόσημο στην ιστορία της, όντας η πρώτη υβριδική έκδοση του μοντέλου. Η 911 GTS ενσωματώνει ηλεκτρικό μοτέρ που παρεμβάλλεται ανάμεσα στον κινητήρα και στην μετάδοση του αυτοκινήτου, ενώ ένα ακόμα ηλεκτρικό μοτέρ τοποθετείται στον υπερτροφοδότη, ο οποίος πλέον ονομάζεται eTurbo, βελτιώνοντας την λειτουργία του με άμεσο αντίκρισμα στις επιδόσεις.

Porsche 911

Το πρόσφατα αναπτυγμένο, καινοτόμο υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης της, με κυβισμό 3,6 λίτρων, προσφέρει σημαντικά βελτιωμένες επιδόσεις. Η 911 Carrera GTS Coupé κάνει το 0-100 σε 3 δευτερόλεπτα και μπορεί να φτάσει τα 312 χλμ./ώρα. Η 911 Carrera θα είναι επίσης διαθέσιμη αμέσως μετά την κυκλοφορία του νέου μοντέλου και τροφοδοτείται από έναν ελαφρώς τροποποιημένο κινητήρα twin-turbo boxer 3,0 λίτρων σε ελαφρώς πιο ισχυρή μορφή από αυτή της προκατόχου της. Η νέα 911 διαθέτει επίσης ανανεωμένη σχεδίαση, καλύτερη αεροδυναμική, ανανεωμένο εσωτερικό, αναβαθμισμένο στάνταρ εξοπλισμό και διευρυμένη συνδεσιμότητα.

Το ελαφρύ αλλά ισχυρό υβριδικό σύστημα T-Hybrid διαθέτει έναν πρόσφατα αναπτυγμένο turbo, για την άμεση απόκριση του οποίου φροντίζει ένας ενσωματωμένος ηλεκτροκινητήρας. Ο εν λόγω ηλεκτροκινητήρας παράγει έως και 15 ίππους ηλεκτρικής ισχύος και λειτουργεί και ως γεννήτρια. Χάρη στην ηλεκτρική υποβοήθηση, η χρήση ενός turbo (αντί για το twin-turbo σύστημα της προκατόχου) εξασφαλίζει μια πιο δυναμική και άμεση παροχή ισχύος. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης περιλαμβάνει επίσης έναν σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη ενσωματωμένο στο νέο, πιο ισχυρό κιβώτιο 8 σχέσεων διπλού συμπλέκτη (PDK), ο οποίος συνδυάζεται με 2 ηλεκτρικούς κινητήρες και μια μπαταρία υψηλής τάσης. Αντιστοιχεί σε μέγεθος και βάρος σε μια συμβατική μπαταρία 12 volt, αλλά αποθηκεύει έως και 1,9 kWh ενέργειας (μικτή) και λειτουργεί με τάση 400 V. Για βελτιστοποιημένο συνολικό βάρος, η νέα Porsche 911 διαθέτει μια ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου για το ενσωματωμένο ηλεκτρικό σύστημα 12 V.

Porsche 911

Στην «καρδιά» του συστήματος T-Hybrid χτυπάει ένας νέος κινητήρας boxer 3,6 λίτρων, ο οποίος ακόμα και χωρίς ηλεκτρική υποβοήθηση αποδίδει 485 ίππους και 570 Nm ροπής, με τη συνδυαστική ισχύς του συστήματος να ανεβαίνει στους 541 ίππους και 610 Nm ροπής. Η αύξηση ισχύος σε σχέση με την προκάτοχο είναι 61 ίπποι, ενώ παράλληλα η αύξηση βάρους είναι μόλις 50 κιλά.

Porsche 911

Στη νέα 911 Carrera διατηρείται ο twin-turbo κινητήρας boxer 3,0 λίτρων, αλλά σε πλήρως ανανεωμένη μορφή. Μεταξύ άλλων, έχει υιοθετήσει το intercooler των μοντέλων Turbo, αλλά και τους υπερσυμπιεστές που προορίζονταν για τα μοντέλα GTS της προκατόχου της. Με αυτές τις τροποποιήσεις, η Porsche επιτυγχάνει ταυτόχρονα μείωση των εκπομπών και αύξηση ισχύος στους 394 ίππους, με μέγιστη ροπή 450 Nm. Η νέα 911 Carrera Coupé μπορεί να κάνει το 0-100 σε 4,1 δευτερόλεπτα (3,9 δευτερόλεπτα με το πακέτο Sport Chrono) και έχει τελική ταχύτητα 294 χλμ./ώρα.

Porsche 911

Αναρτήσεις και αεροδυναμική

Το σύστημα ανάρτησης της νέας 911 Carrera GTS έχει επίσης αναθεωρηθεί εκτενώς. Για πρώτη φορά, το σύστημα παράλληλης διεύθυνσης του πίσω άξονα, αποτελεί στοιχείο του στάνταρ εξοπλισμού. Πρόκειται ουσιαστικά για μια ενεργητική τετραδιεύθυνση, με κατ αναλογία  περιστροφή του πίσω άξονα στην αντίθετη από αυτή των μπροστινών τροχών φορά, με αποτέλεσμα σύμφωνα με την Porsche, μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες και μειωμένο κύκλο στροφής.

Σε ότι αφορά στους τροχούς, η  911 Carrera GTS εξοπλίζεται με ζάντες διαμέτρου 21 ιντσών και πλάτος 11,5 ίντσών που φέρουν ελαστικά διαστάσεων 315/30 ZR 21 στο πίσω μέρος, ενώ μπροστά, τοποθετούνται ελαστικά 245/35 ZR 20 σε ζάντες 20 ιντσών με πλάτος 8,5 ίντσες.

Porsche 911

Ενεργητικές είναι και οι αναρτήσεις, με την τεχνολογία σταθεροποίησης PDCC (Porsche Dynamic Chassis Control), να τροφοδοτείται ενεργειακά από το κύκλωμα υψηλής τάσης του υβριδικού συστήματος, κάτι που επιτρέπει την χρήση ηλεκτροϋδραυλικών μηχανισμών ελέγχου που λειτουργούν πιο γρήγορα και με μεγαλύτερη ακρίβεια. Το σύστημα αυτό ελέγχει τις αναρτήσεις της νέας 911 και μεταβάλλοντας την έκταση τους, προσδίδει antirolling χαρακτηριστικά, μειώνοντας τις κλίσεις στις στροφές και στις απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ συμβάλει επίσης και στην σταθερότητα στην ευθεία.

Οι ρυθμισμένες εργοστασιακά για sport οδήγηση αναρτήσεις, μπορούν να μεταβάλλουν τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεων τους σε πραγματικό χρόνο (PASM), κατόπιν επεξεργασίας δεδομένων που αφορούν την κινητική κατάσταση του αυτοκινήτου. Πέραν αυτού, προσφέρουν επίσης  αυξομείωση του ύψους τους κατά 10 χλστ., συμβάλλοντας στην βέλτιστη αεροδυναμική αναλόγως των οδηγικών σεναρίων αλλά και αυξάνοντας την απόσταση από το έδαφος, όταν το αυτοκίνητο οδηγείται συμβατικά σε δρόμους με κακοτεχνίες.

Porsche 911

Η Porsche προχώρησε σε βελτίωση της αεροδυναμικής στην νέα 911, χωρίς φυσικά να αλλοιωθεί η σχεδιαστική ταυτότητα του αυτοκινήτου. Πιο έκδηλες είναι οι αλλαγές στο μπροστινό μέρος του μοντέλου, με νέους προφυλακτήρες αλλά και ενσωμάτωση όλων των λειτουργιών φωτισμού στα matrix LED φώτα της 911, κάτι που επέτρεψε την αφαίρεση των εμπρόσθιων φώτων πορείας, δημιουργώντας χώρο για μεγαλύτερους αεραγωγούς ψύξης.

Ειδικά σε ότι αφορά στους αεραγωγούς ψύξης, η νέα 911 Carrera GTS, φέρει πέντε κατακόρυφα διατεταγμένα ενεργά πτερύγια εκατέρωθεν των πλευρών τους μπροστινού μέρους, που συνδυάζονται με ένα εσωτερικό πτερύγιο. Σε συνδυασμό με τους διαχύτες στο κάτω μέρος του αμαξώματος, οι οποίοι ελέγχονται μαζί με τα πτερύγια ψύξης, καθίσταται δυνατός ο έλεγχος της ροής του αέρα ανάλογα με τις ανάγκες.  Όταν το σύστημα ψύξης έχει χαμηλή θερμοκρασία, τα ενεργά αυτά πτερύγια κλείνουν, βελτιστοποιώντας την αεροδυναμική. Αντιθέτως όταν οι απαιτήσεις ψύξης αυξηθούν, τα πτερύγια ανοίγουν και κατευθύνουν μεγάλες ποσότητες αέρα στο σύστημα ψύξης του αυτοκινήτου.

Porsche 911

8,7 δευτερόλεπτα γρηγορότερη στο Nürburgring

Μετά το εκτεταμένο πρόγραμμα ανάπτυξης και δοκιμής, κάτι που συνηθίζει η Porsche, η νέα υβριδική 911 δεν μπορούσε να μη περάσει και από τις απαιτητικές στροφές του “Green Hell”, με τη νέα 911 να γυρίζει τη θρυλική πίστα του Nürburgring 8,7 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από το μοντέλο που αντικαθιστά. «Για πρώτη φορά στην 61χρονη ιστορία μας, εγκαθιστούμε ένα υβριδικό σύστημα μετάδοσης κίνησης σε μια Porsche 911. Το νέο υβριδικό σύστημα κάνει την 911 ακόμα πιο δυναμική», λέει ο Frank Moser, Αντιπρόεδρος της σειράς μοντέλων 911 και 718.

Όπως πάντα, η θρυλική πίστα του Nürburgring είχε ιδιαίτερη σημασία στην ανάπτυξη της νέας Porsche 911. Κατά τη διάρκεια των δοκιμών, ο πρεσβευτής της μάρκας, Jörg Bergmeister, ολοκλήρωσε έναν γύρο στο Nordschleife σε 7:16,934 δευτερόλεπτα, δηλαδή σε 8,7 λιγότερα απ’ ότι η προκάτοχός της. Η Porsche 911 δοκιμής ήταν εξοπλισμένη με στάνταρ ελαστικά δρόμου και ένα προαιρετικό αεροδυναμικό πακέτο που την κρατά «βιδωμένη» στον δρόμο σε υψηλές ταχύτητες. «Η νέα 911 έχει γίνει σημαντικά πιο γρήγορη στην πίστα», λέει ο Bergmeister. «Έχει καλύτερα κρατήματα, σημαντικά περισσότερη ισχύ και η άμεση απόκριση του υβριδικού συστήματος είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα».

Porsche 911

«Δεν αφήσαμε τίποτα στην τύχη κατά την ανάπτυξη και δοκιμάσαμε τη νέα 911 σε κάθε είδους συνθήκες σε όλο τον κόσμο. Από το κρύο μέχρι τον καύσωνα, όπως συνέβη στα τελευταία στάδια των δοκιμών στο Ντουμπάι. Είτε σε υψηλό φορτίο στις απαιτητικές συνθήκες των ορεινών διαδρομών, είτε στην κίνηση σε ένα αστικό περιβάλλον, η νέα 911 έχει καταφέρει να αντιμετωπίσει με επιμονή ακόμη και τις πιο δύσκολες προκλήσεις. Συνολικά, οι μηχανικοί και οι οδηγοί δοκιμών μας διάνυσαν περισσότερα από 5 εκατομμύρια χιλιόμετρα».

Porsche 911

Εσωτερικό

Η σχεδίαση στο εσωτερικό ακολουθελι τα κλασικά Porsche πρότυπα, με λιτή διαμμόρφωση στην οποία κυριαρχεί το δέρμα και υπερτονίζονται τα sport χαρακτηριστικά. Για πρώτη φορά σε 911, τοποθετείται ένα πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων, προφέροντας την δυνατότητα διαμόρφωσης των προβολών και των στοιχείων που εμφανίζονται σε αυτόν. Αν και παρέχονται όλες οι σύγχρονες τεχνολογικές εφαρμογές σε ότι αφορά στην διασυνδεσιμότητα και στην λειτουργία, η Porsche επέλεξε να μην «φορτώσει» το ταμπλό με πληθώρα κουμπιών, διακοπτών και βοηθητικών οθονών ελέγχου.

Η διάταξη των χειριστηρίων είναι οδηγοκεντρική, με την έννοια του ότι αυτά βρίσκονται συγκεντρωμένα στο τιμόνι και πέριξ αυτού, ώστε ο οδηγός να αποσπάται όσο το δυνατόν λιγότερο από τον δρόμο. Το  σύστημα Porsche Communication Management (PCM) λειτουργεί μέσω μιας κεντρικής οθόνης υψηλής ανάλυσης διαμέτρου 10,9 ιντσών, ενώ διαθέτει επίσης νέες δυνατότητες συνδεσιμότητας μέσω περιβάλλοντος Apple CarPlay®.

Porsche 911

Τώρα διαθέσιμη για παραγγελία

Η νέα Porsche 911 Carrera μπορεί να παραγγελθεί τώρα ως Coupé και Cabriolet με κίνηση στους πίσω τροχούς. Για την 911 Carrera GTS, η τετρακίνηση και η παραλλαγή αμαξώματος Targa (προσφέρεται αποκλειστικά με τετρακίνηση) είναι επίσης διαθέσιμα. Και οι δύο εκδόσεις μοντέλων είναι εξοπλισμένες με κιβώτιο ταχυτήτων Porsche Doppelkupplung (PDK) στάνταρ.

Όλες οι ειδήσεις

Στο Αυτόφωρο γιατί κατέγραψε τη βεβαίωση κλήσης

Θα μπορούσε να είναι αυτή η λύση για την φόρτιση ηλεκτρικών στις πόλεις;

Επίσημο: Η Lancia επιστρέφει στο WRC με την Ypsilon Rally 4 HF

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο