H Alfa Romeo 33 Stradale συνάντησε το μονοθέσιο της Alfa Romeo στην Φόρμουλα 1, το C43, αφού η ιταλική αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να την παρουσιάσει στο ίδιο ακριβώς μέρος που έκανε ντεμπούτο το αρχικό μοντέλο 56 χρόνια πριν, στην πίστα της Monza.
Το εμβληματικό μοντέλο έκανε ντεμπούτο στις 31 Αυγούστου του 1967 στην περίφημη ιταλική πίστα. Ο λόγος που επιλέχθηκε η πίστα της Monza είναι ότι ο Nino Farina κέρδισε την εναρκτήρια σεζόν της Φόρμουλα 1 το 1950 οδηγώντας το Tipo 158 “Alfeta”.
Η παρουσίαση αυτή δεν έχει σκοπό να προσελκύσει αγοραστές για το νέο μοντέλο καθώς και οι 33 μονάδες έχουν ήδη πωληθεί από πέρυσι. To αυτοκίνητο που παρουσιάζεται είναι πρωτότυπο αφού η παραγωγή δεν πρόκειται να ξεκινήσει πριν από τις 24 Ιουνίου του 2024. Παρότι η 33 Stradale που παρουσιάζεται έχει twin-turbo κινητήρα 3 λίτρων, όσοι έχουν αγοράσει ένα από τα 33 διαθέσιμα, μπορούν να έχουν μια ηλεκτρική έκδοση με διάταξη τριών μοτέρ απόδοσης 750 ίππων.
Η Alfa Romeo 33 Stradale θα μείνει στην ιστορία ως το τελευταίο supercar της ιταλικής αυτοκινητοβιομηχανίας με κινητήρα εσωτερικής καύσης, με τους περισσότερους αγοραστές να έχουν επιλέξει τον V6 κινητήρα. Η ισχύς διοχετεύεται στους πίσω τροχούς του οχήματος μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων που αναπτύχθηκε από την ZF, δίνοντας την δυνατότητα στην 33 Stradale να φτάνει τα 100 χλμ. από θέση εκκίνησης σε λιγότερο από 3 δευτερόλεπτα. Η εκπληκτική μηχανή του μοντέλου δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Carrozeria Touring Superleggera μετά από παρόμοια συνεργασία με έναν άλλον κατασκευαστή αυτοκινήτων την Zagato για την δημιουργία της διθέσιας coupe Giulia SWB.