ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Lotus παρουσίασε την Emeya, το πρώτο ηλεκτρικό της σεντάν

i-lotus-parousiase-tin-emeya-to-proto-ilektriko-tis-sentan-684528

Η Lotus πραγματοποίησε σήμερα την παγκόσμια πρεμιέρα του ηλεκτρικού σεντάν της, Lotus Emeya.

Το κινεζικής κατασκευής EV θα μπορούσε να ανταγωνιστεί μεταξύ άλλων το Tesla Model S και την Porsche Taycan Turbo, όταν θα κάνει το ντεμπούτο του στα τέλη του 2024. Ωστόσο, το Emeya είναι κάτι περισσότερο από ένα όχημα επιδόσεων.

Η εκτεταμένη χρήση αειφόρων υλικών, για την κατασκευή της νέας Emeya είναι με διαφορά από τα πιο αξιοσημείωτα χαρακτηριστικά του οχήματος. Η αυτοκινητοβιομηχανία με έδρα το Hethel ισχυρίζεται ότι είναι η πρώτη που χρησιμοποίησε ένα είδος ανακυκλωμένου υφάσματος στο εσωτερικό της, μαζί με άλλα φιλικά προς το περιβάλλον υλικά.

Ωστόσο όσοι ιδιοκτήτες επιθυμούν μπορούν να επιλέξουν να επενδύσουν το σαλόνι της Emeya με δέρμα Nappa, πράγμα που έρχεται σε αντίθεση με τους  στόχους βιωσιμότητας της μάρκας.

Η Lotus κατάφερε να ενσωματώσει τις δικές της μεθόδους κατασκευής, όπως ανέφερε η Marie-Camille Lecoq, υπεύθυνη για την βιώσιμη ανάπτυξη της μάρκας: «Χρησιμοποιούμε ανακυκλωμένα ρούχα της βιομηχανίας μόδας και επιλέξαμε να συνδυάσουμε αυτά τα υλικά και να δημιουργήσουμε ένα νέο νήμα για το εσωτερικό, και είμαστε ευχαριστημένοι με την κορυφαία εμφάνισή του», είπε.

«Έχουμε επίσης μια καμπίνα χωρίς PVC, η οποία είναι αρκετά σπάνια σήμερα», ισχυρίζεται η Lecoq. Η Greenpeace έχει χαρακτηρίσει τα υλικά χλωριούχου πολυβινυλίου ως «δηλητηριώδη πλαστικά», καθώς μπορούν να απελευθερώσουν επικίνδυνες χημικές ουσίες και ενδεχομένως να μολύνουν τον αέρα, το νερό και τα τρόφιμα, εάν δεν απορριφθούν με περιβαλλοντικά συνειδητοποιημένο τρόπο.

Η Lecoq δεν μοιράστηκε παραπάνω πληροφορίες για τα υλικά στην καμπίνα της Emeya, όμως απ όσα είπε άφησε να εννοηθεί πως η αναλογία βιώσιμων υλικών είναι αρκετά σημαντική.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες χρησιμοποιούν συνήθως PU εδώ και δεκαετίες σε καθίσματα, προσκέφαλα, υποβραχιόνια, ακόμη και στο ταμπλό οργάνων για άνεση, ανθεκτικότητα και εξοικονόμηση βάρους. Παρόλο που η τοξικότητα και η ανακυκλωσιμότητα δεν αποτελούν πρόβλημα με το PU, ορισμένες αναφορές υποδηλώνουν ότι ενδέχεται να μην είναι εντελώς απαλλαγμένο από εκπομπές κατά τον κύκλο παραγωγής του.

Με περισσότερες από 17.000 παραγγελίες παγκοσμίως για τις Emira και Eletre, το 2023 είναι μία από τις μεγαλύτερα χρόνιες  για τη μάρκα. Ωστόσο, θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι το επόμενο έτος για να έχουμε μια σαφέστερη εικόνα για την εμπορική πορεία της Emeya σε έναν ολοένα και πιο ανταγωνιστικό χώρο.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο