Το «μαγικό» άγγιγμα της Novitec κάνει τη Ferrari 296 GTB ακόμα πιο όμορφη, ακόμα πιο ισχυρή, αλλά και πιο… φασαριόζα!
Το πακέτο αναβάθμισης της Novitec για τη Ferrari 296 GTB είναι ουσιώδες αλλά όχι υπερβολικό, διατηρώντας απαράλλακτο το στυλ του υβριδικού supercar. Τα πρόσθετα εξαρτήματα ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα της 296, ενώ μοιάζουν σα να έχουν σχεδιαστεί από την ίδια τη Ferrari.
Το νέο bodykit προσθέτει έναν νέο μπροστινό διαχωριστή, πλαϊνά μαρσπιέ, καλύμματα καθρεπτών, διαχύτη, αλλά και μια διακριτική πίσω αεροτομή τύπου ducktail, όλα τους ταιριαστά με τις υπέροχες γραμμές της Ferrari 296 GTB. Οι εν λόγω προσθήκες δεν ομορφαίνουν απλά το υβριδικό supercar της Ferrari, αλλά βελτιώνουν και την αεροδυναμική της σε μεγάλες ταχύτητες, σύμφωνα με τη Novitec.
Εκτός αυτών, η Novitec προσφέρει και την επιλογή «ντυσίματος» του μηχανοστάσιου με ανθρακόνημα, ενώ υπάρχουν και πολλές επιλογές για το σύστημα εξάτμισης. Αυτό μπορεί να παραμείνει εργοστασιακό ή να φινιριστεί με ανοξείδωτο ατσάλι, ματ ανθρακόνημα ή ακόμα και να επιχρυσωθεί.
Μιλώντας για το σύστημα εξάτμισης, η Ferrari 296 GTB της Novitec μπορεί να γίνει αρκετά πιο… «φασαριόζα», χάρη στον συνδυασμό των νέων ελεγχόμενων βαλβίδων, τους σπορ καταλύτες και τις νέες εισαγωγές των turbo. Οι εν λόγω αλλαγές κάνουν τον twin-turbo V6 κινητήρα 2,9 λίτρων της 296 GTB να «ουρλιάζει» πιο βίαια από ποτέ, ανεβάζοντας παράλληλα και την συνδυαστική ιπποδύναμή του υβριδικού συστήματος κατά 38 ίππους, φτάνοντας τους 867.
Η Ferrari 296 GTB της Novitec «κάθεται» περήφανα πάνω στους πανέμορφους τροχούς NF11 που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με τη Vossen. Οι διαστάσεις τους είναι 21 ίντσες μπροστά και 22 πίσω, ενώ προσφέρονται σε 72 διαφορετικές αποχρώσεις για να εξυπηρετούν όλα τα γούστα.
Όσον αφορά την ανάρτηση, οι επίδοξοι ιδιοκτήτες μπορούν να επιλέξουν τα ρυθμιζόμενα ανοξείδωτα coilovers ή πιο παραδοσιακά σπορ ελατήρια. Και οι δύο επιλογές φέρνουν τη Ferrari 296 GTB μέχρι και 35 χλστ. πιο κοντά στο έδαφος, με τη Novitec να λέει πως αυτό βελτιώνει και την οδηγική συμπεριφορά. Παράλληλα, το -κατά παραγγελία- υδραυλικό σύστημα ανύψωσης μπορεί να σηκώσει το μπροστινό μέρος της 296 κατά 40 χλστ.
Στο βίντεο της Novitec έχουμε την ευκαιρία να δούμε την υπέροχη Ferrari 296 GTB στον δρόμο, αλλά κυρίως να την ακούσουμε να στροφάρει!
Όλες οι ειδήσεις
Βασίλης Μπούδρος: Ο Έλληνας του Dakar
Alpine A290: το νέο ηλεκτρικό hot hatch που δοκιμάζεται στον αρκτικό κύκλο