Η εμπνευσμένη από τη Φόρμουλα 1 Mercedes-AMG PureSpeed είναι βασισμένη στην SL63, με τη μάρκα να σχεδιάζει να κατασκευάσει 250 παραδείγματα.
Έξι μήνες μετά την παρουσίασή της ως concept, η Mercedes-AMG μόλις αποκάλυψε την PureSpeed, μια έκδοση της SL63 χωρίς οροφή και ανεμοθώρακα. Μοιάζει ουσιαστικά πανομοιότυπη με το πρωτότυπο αυτοκίνητο, με το εμπνευσμένο από τη Φόρμουλα 1 halo που χωρίζει το κόκπιτ στα δύο και σημεία που παραπέμπουν στην 300SLR πίσω από τα καθίσματα. Η Mercedes σχεδιάζει να κατασκευάσει 250 παραδείγματα ως μέρος της νέας σειράς «Mythos» των εξαιρετικά περιορισμένων, πιθανώς πολύ ακριβών μοντέλων της.
Η κόκκινη και μαύρη βαφή και τα #10 στα φτερά παραπέμπουν στην 192 Mercedes-Benz Targa Florio, η οποία κέρδισε τον ομώνυμο αγώνα εκείνη τη χρονιά. Προφανώς, η Mercedes αποφάσισε να βάψει τα αγωνιστικά της αυτοκίνητα στην παραδοσιακή απόχρωση των Ιταλών κατασκευαστών, ώστε οι τοπικοί οπαδοί να μην εμποδίσουν την πρόοδό της. Μπορείτε όμως να αποκτήσετε την PureSpeed σε ματ ασημί χρώμα, που αντικατοπτρίζει περισσότερο τα παραδοσιακά γερμανικά αγωνιστικά χρώματα.
Το μοναδικό μπροστινό τμήμα αποτίει φόρο τιμής σε μια σύγχρονη Mercedes, την AMG One Hypercar, ενώ υπάρχουν ειδικά αεροδυναμικά στοιχεία σε όλο το μήκος του αυτοκινήτου για να προσαρμόζεται στην έλλειψη οροφής και παρμπρίζ της PureSpeed. Το halo είναι ένα πλήρως δομικό κομμάτι κατασκευασμένο από ατσάλι και ενισχύεται από αναπτυσσόμενες μπάρες (roll bars) πίσω από τα πίσω καθίσματα.
Μηχανικά, η PureSpeed είναι ουσιαστικά πανομοιότυπη με την SL63, με μια έκδοση 577 ίππων του 4,0-λίτρων V8 twin-turbo της AMG, ένα κιβώτιο ταχυτήτων εννέα σχέσεων, τετρακίνηση και προσεγμένα συστήματα πλαισίου, όπως υδραυλικό σύστημα ελέγχου κύλισης και σύστημα διεύθυνσης στους πίσω τροχούς.
Η Mercedes περιλαμβάνει δύο αεροδυναμικά σχεδιασμένα κράνη για την PureSpeed, τα οποία διαθέτουν σύστημα ενδοεπικοινωνίας ώστε οδηγός και συνοδηγός να μπορούν να μιλούν μεταξύ τους. Το σύστημα ενδοεπικοινωνίας συνδέεται επίσης με το σύστημα infotainment του αυτοκινήτου, ώστε να μπορείτε να ακούτε μουσική ή να πραγματοποιείτε τηλεφωνικές κλήσεις. Για το «εσωτερικό», υπάρχει επίσης ένα μοναδικό ρολόι της IWC Schaffhausen στην κορυφή του ταμπλό.
Και ναι, η PureSpeed διαθέτει ένα είδος οροφής. Πρόκειται για ένα υφασμάτινο κάλυμμα που απλώνεται πάνω από το halo και είναι στερεωμένο στους θόλους των τροχών, όπως ακριβώς θα είχατε σε ένα παλιό αγωνιστικό αυτοκίνητο. Προφανώς, χρησιμοποιείται μόνο όταν είναι σταθμευμένο.
Η Mercedes δεν έχει ανακοινώσει ακόμη την τιμή ή αν το PureSpeed θα είναι νόμιμο στην Ευρώπη. Πολύ συχνά με αυτοκίνητα περιορισμένης παραγωγής όπως αυτό, η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοινώνει ότι έχουν ήδη εξαντληθεί μέχρι να αποκαλυφθούν στο ευρύ κοινό, αν και αυτό δεν φαίνεται να συμβαίνει εδώ. Με άλλα λόγια, επικοινωνήστε με τον αντιπρόσωπο της Mercedes αν θέλετε να έρθετε σε επαφή με τον Stirling Moss που κρύβετε μέσα σας.
Πηγή: motor1.com, φωτογραφίες: Θέμης Θεοδωρόπουλος
Όλες οι ειδήσεις
Αυτή η σήραγγα κοστίζει 15+ τρις, συνδέει δύο ηπείρους και… είναι αδύνατο να κατασκευαστεί
Φόρμουλα 1: Οι τρεις «τελευταίοι χοροί» που θα δούμε στο Γκραν Πρι της Κυριακής