TOP NEWS

Porsche Autoart 993R: Η δεύτερη νιότη του θρύλου!

porsche-autoart-993r-i-defteri-nioti-tou-thrylou-640311

Είκοσι οχτώ χρόνια μετά τη παρουσίαση της σειράς 993 Carrera 2 (1994 – 1998), της τελευταίας αερόψυκτης εκδοχής της θρυλικής  911, ο Αγγλικός οίκος Paul Stephens παρουσιάζει την Autoart 993R, προσφέροντας στους λάτρεις των καθαρόαιμων σπορ, υλικό για όνειρα θερινής νυκτός και όχι μόνον.

 

 

Η κεντρική ιδέα ήταν πρωτίστως να αναβαθμιστεί και δευτερευόντως να εκσυγχρονιστεί – βελτιωθεί στα σημεία η 993R, χωρίς ωστόσο να απολέσει τον καθαρόαιμο σπορ χαρακτήρα της. Και όπως φαίνεται το εγχείρημα, πέτυχε δικαιολογώντας τη πολύ καλή φήμη που συνοδεύει το συγκεκριμένο βελτιωτικό οίκο, σε σχέση με τα μοντέλα του Τσουφενχάουζεν.

 

Κύριο μέλημα των τεχνικών, να τηρηθεί στο έπακρο η παράδοση - χρυσός κανόνας της σπορ κατηγορίας που εστιάζει σε δύο σημεία: τη μείωση του βάρους και την αύξηση της ιπποδύναμης. Τόσο «απλά»! Όσον αφορά στο πρώτο σκέλος, τη μείωση του βάρους δηλαδή η χρήση, αλουμινίου στο καπό, συνθετικών υλικών στους προφυλαχτήρες εμπρός-πίσω και στο κάλυμμα του κινητήρα, λεπτότερων κρυστάλλων στις πόρτες και το πίσω παρμπρίζ, αλλά και η αφαίρεση στοιχείων του βασικού εξοπλισμού όπως π.χ. της ηλεκτρικής ηλιοροφής, των ηλεκτρικά ρυθμιζόμενων εξωτερικών καθρεπτών, του αίρ κοντίσιον κ.α., όλες αυτές οι κινήσεις απέφεραν μείωση του συνολικού βάρους του αμαξώματος κατά 150 κιλά (1.220 αντί των 1.370 κιλών της αρχικής έκδοσης).
Σχετικά με το δεύτερο σκέλος, την ιπποδύναμη με άλλα λόγια, εδώ όλα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του Γερμανικού μοντέλου μπήκαν στο μικροσκόπιο και αναβαθμίστηκαν. Κατ’αρχήν, ο αερόψυκτος κινητήρας με τη τοποθέτηση, στροφαλοφόρου άξονα, εδράνων και αντλίας λαδιού από την 997 GT3, μεγαλύτερων εμβόλων από την 993 RSR, εκκεντροφόρων από το αγωνιστικό τμήμα της Porsche και επανασχεδιασμένη πολλαπλή εισαγωγής, όλες αυτές οι τροποποιήσεις, απέφεραν αύξηση της χωρητικότητας του από τα 3,6 στα 3,8 λίτρα και το κυριότερο, αύξηση της μέγιστης ιπποδύναμης από τους 272 στους 330 (και προαιρετικά 360) ίππους στις 7.400 σ.α.λ. Η ισχύς μεταδίδεται φυσικά στους πίσω τροχούς μέσω, ενός χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων το οποίο συνδυάζεται με μηχανικά ελεγχόμενο διαφορικό της Wavetrac.

 

 

Επιπλέον τοποθετήθηκαν, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενες αναρτήσεις πέντε προεπιλεγμένων προγραμμάτων, καθώς και κεραμικοί δίσκοι με μεγαλύτερες δαγκάνες (που προέρχονται από την 993RS). Επίσης το αμάξωμα έχει δεχθεί ενισχύσεις για μεγαλύτερη ακαμψία, ενώ η παρουσία του κλωβού ασφαλείας και των καθισμάτων μπάκετ της Recaro, συμπληρώνουν ιδανικά το σκληροπυρηνικό προφίλ της 993R!

 

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο