ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η BMW Skytop στην παραγωγή: Ούτε καν «δικαίωμα στο όνειρο» για εμάς

i-bmw-skytop-stin-paragogi-oute-kan-dikaioma-sto-oneiro-gia-emas-734618

Yπάρχουν σημαντικοί,  πέραν της τιμής λόγοι, που κάνουν αδύνατη την απόκτηση της BMW Skytop από τους… κοινούς θνητούς

H BMW, είχε αρχικά παρουσιάσει στα τέλη του Μάη το concept Skytop, στην ετήσια εκδήλωση «καλλιστείων» ιστορικών αυτοκινήτων Concorso d’Eleganza, που πραγματοποιείται στο ξενοδοχείο Villa d’Este στην λίμνη Κόμο της Βόρειας.

Το –αντικειμενικά- πανέμορφο αυτοκίνητο προκάλεσε αίσθηση, με την BMW να εστιάζει στις προθέσεις απόκτησης από συγκεκριμένο target group, στο οποίο δεν ανήκουμε εγώ και εσείς αγαπητοί αναγνώστες.

Η απόφαση για την παραγωγή του από πλευράς BMW, κοινοποιήθηκε αρχικά σε αυτό το κοινό και ήταν κατά πως φαίνεται αρκετή, ώστε η Skytop να «ξεπουλήσει». Το μοντέλο θα κατασκευαστεί σε 50 μόλις κομμάτια, με την τιμή να μην έχει ανακοινωθεί επισήμως, σε εμάς τους υπόλοιπους εννοούμε, ωστόσο οι φήμες κάνουν λόγο για $ 500.000… χωρίς φόρους.

Τα χρήματα είναι πολλά, πόσο μάλλον αν σκεφτεί κανείς ότι η Skytop, θα βασίζεται εν πολλοίς στην BMW M8 Competition Cabrio, που κοστίζει κάτω από τα $ 200.000 (δεν αναφερόμαστε σε τιμές Ελλάδας). Η μοναδικότητα βέβαια και η περιορισμένη παραγωγή, είναι στοιχεία που μπορούν να εκτοξεύσουν την τιμή ενός αυτοκινήτου, πόσο μάλλον όταν πρόκειται για δημιουργία ενός κατασκευαστή όπως η BMW.

H τετρακίνητη και με 8άρι, αυτόματο κιβώτιο Skytop, θα φέρει τον V8 κινητήρα 4,4 λίτρων με διπλά turbo της M8 λοιπόν, οπότε η απόδοση αναμένεται στους 600+ ίππους με μια επιτάχυνση 0-100 στα 3 και κάτι δεύτερα. Και όμορφη, και γρήγορη. Βέβαια οι διαφορές σε ότι αφορά στη σχεδίαση είναι αρκετές, με το ποσοστό αποκλειστικότητας να είναι μεγάλο στην περίπτωση της Skytop.

H M8 για παράδειγμα, έχει μια ηλεκτρικά ανακλινόμενη μαλακή οροφή, ενώ η Skytop έχει δυο σκληρά τμήματα που συνιστούν το «σκέπαστρο», τα οποία προσθαφαιρούνται όμως… χειροκίνητα από τον εκάστοτε ιδιοκτήτη.

Στο εσωτερικό, η δερμάτινη επένδυση είναι σε μεγάλο ποσοστό χειροποίητη υπόθεση,  ενώ και η βαφή στα σημεία, όπως στο διαβαθμισμένο «σβήσιμο» της απόχρωσης του σαλονιού, στο πίσω μέρος του αμαξώματος, γίνεται στο χέρι, στο εργοστάσιο του BMW Group στο Dingolfing. Αυτά τα «πληρώνει» κανείς!

Θα κατασκευαστούν μόλις 50, κοστίζουν περί τα $ 500.000 χωρίς φόρους και έχουν ήδη προπωληθεί. Καταλαβαίνετε λοιπόν γιατί ούτε καν δικαίωμα στο όνειρο δεν έχουμε…

Όλες οι ειδήσεις

Δοκιμή-ταξίδι με τη νέα BMW Σειρά 1 από την Αυστρία στο Μόναχο

Οι άγνωστες λεπτομέρειες για τα καθίσματα των BMW Μ3 και Μ4

BMW: Τέλος στα laser φώτα

 

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο