ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

How to hypercar: V12 κινητήρας, χειροκίνητο κιβώτιο και πόρτες Gullwing για το ακραίο NILU

how-to-hypercar-v12-kinitiras-cheirokinito-kivotio-kai-portes-gullwing-gia-to-akraio-nilu-726178

Ο νέος «παίχτης» στην αγορά των hypercars ονομάζεται Nilu27 και το υπεραυτοκίνητο NILU έρχεται να ταράξει τα νερά.

Μπορεί το όνομα Nilu27 να είναι (ακόμα) άγνωστο, ωστόσο, ο ιδρυτής της εταιρείας έχει τα απαραίτητα credentials, αφού πρόκειται για τον Sasha Selipanov, πρώην σχεδιαστή των, Koenigsegg και Bugatti. Το όραμα και η τεχνογνωσία του οδήγησε στη δημιουργία ενός hypercar που εστιάζει ακριβώς σε αυτό που ζητά το αγοραστικό κοινό: ένα θερμικό «εργαλείο» που συνδυάζει όλες τις παραδοσιακές αρετές χωρίς να είναι πολύπλοκο και γλυκανάλατο.

NILU

Αυτό επιτυγχάνεται με την απουσία ηλεκτρικής υποβοήθησης, με το NILU να τροφοδοτείται από έναν ατμοσφαιρικό V12 κινητήρα 6,5 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων. Όπως περιέγραψε τέλεια στις πρόσφατες δηλώσεις του ο Mate Rimac, το “wow-factor” που συνόδευε την ηλεκτροκίνηση γίνεται ολοένα και πιο cringe στα μάτια των αγοραστών, όσο περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κυκλοφορούν στους δρόμους.

NILU

Οι επίδοξοι αγοραστές hypercars τείνουν να κοιτούν τα ηλεκτρικά με μισό μάτι, ενώ απ’ ότι φαίνεται δε θα τους πείραζε καθόλου να αλλάζουν ταχύτητες μόνοι τους. Εκεί ακριβώς «πατά» και η Nilu27 με το NILU, προσφέροντας μια πιο παραδοσιακή εμπειρία οδήγησης που θα ικανοποιήσει και τους πιο «ρομαντικούς».

nilu27

Μπορεί το NILU να είναι αρκετά παλιομοδίτικο, ωστόσο, αυτό δεν ισχύει σε όλους τους τομείς. Κάτω από τις εντυπωσιακές γραμμές του αμαξώματος κρύβεται ένα πλαίσιο μονοκόκ από ανθρακόνηματα, ενώ ο V12 κινητήρας 6,5 λίτρων -έργο τέχνης από μόνος του- είναι δουλειά της Hartley Engines από τη Νέα Ζηλανδία και στροφάρει «σαν ηλεκτροκινητήρας», σύμφωνα με τους ανθρώπους της Nilu27.

Ο εν λόγω κινητήρας θα έχει απόδοση που «θα ξεπερνά τους 1.000 ίππους», αλλά, όπως είπε και το αφεντικό της Rimac, Mate Rimac, η ταχύτητα στην ευθεία δεν είναι το παν για ένα hypercar. Στην πραγματικότητα, η συμπεριφορά του αυτοκινήτου στον δρόμο αλλά και η αίσθηση που σου προσφέρει όταν το οδηγάς είναι ανάλογης σημασίας. Πρόκειται για ένα αυτοκίνητο πραγματικά εστιασμένο στην οδήγηση, κι αυτό γίνεται άμεσα κατανοητό κοιτώντας το «φτωχό» (για την εποχή) εσωτερικό.

NILU

Από αυτό λείπουν τα… κουμπάκια, οι τεράστιες οθόνες και γενικά ότι μπορεί να σου αποσπάσει την προσοχή από τον δρόμο. Στο τιμόνι του NILU υπάρχουν ολόκληρα… μηδέν κουμπιά, δεν υπάρχουν προγράμματα οδήγησης, ενώ η μοναδική οθόνη εκτελεί χρέη κεντρικού καθρέφτη. Τα καθίσματα δεν κουνιούνται και δεν έχουν… μασάζ, ενώ ο οδηγός μπορεί να αλλάξει τη θέση των πεντάλ, των πλαϊνών καθρεπτών και των προσκέφαλων των καθισμάτων… με το χέρι.

NILU

Το επιβλητικό NILU «κάθεται» πάνω σε τροχούς 20” μπροστά και 21” πίσω με κεντρικό κλείδωμα, ενώ τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2R, τα κεραμικά φρένα της Brembo και η ανάρτηση με διπλά ψαλίδια εγγυώνται για κορυφαίες επιδόσεις.

NILU

Η Nilu27 σχεδιάζει να κατασκευάσει αρχικά 15 παραδείγματα του NILU, χωρίς ωστόσο να έχει αποφασίσει αν αυτά θα προορίζονται για οδήγηση στον δρόμο. Παράλληλα, η εταιρεία έκανε γνωστό πως θα κατασκευάσει και 54 “street-legal”, κάτι που πιθανότατα σημαίνει πως τα πρώτα 15 θα είναι μόνο για πίστα.

Το νέο NILU θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο του την επόμενη εβδομάδα (15 Αυγούστου) στο Monterey Car Week.

Πηγή: Motor1

Όλες οι ειδήσεις

Ένα δισ. σε αυτοκίνητα: Αυτή είναι η ανεπανάληπτη συλλογή του Ralph Lauren

Έληξε το δίπλωμά σου; Αυτή είναι η διαδικασία ανανέωσης

Στις ΗΠΑ η Harley-Davidson τρώει «κράξιμο» γιατί είναι… woke

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο