Η Mercedes-Benz επέλεξε το Monterey Car Week για να παρουσιάσει τη 2η γενιά AMG GT στο κοινό.
Εκμεταλλευόμενη την τεχνογνωσία που έχει αναπτύξει κατά τη δημιουργία της AMG SL, η AMG αλλάζει τη φιλοσοφία της σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο της GT. Η AMG GT μετατρέπεται σε ένα 2+2 με μεγαλύτερη καθημερινή χρηστικότητα και στην πραγματικότητα είναι η κουπέ παραλλαγή της ίδιας της SL, από την οποία πηγάζουν στοιχεία της εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης.
Οι μονάδες φωτισμού, με εμπρός τεχνολογία Digital Light και πίσω οριζόντια LED, δίνουν στην GT μια κομψή εμφάνιση, ενώ οι αναλογίες με το μακρύ καπό και το μαζεμένο, μυώδες πίσω μέρος είναι ένα νεύμα στην προηγούμενη σειρά, ακόμα κι αν το μεταξόνιο έχει επιμηκυνθεί για να δημιουργηθεί χώρος για τα καθίσματα της δεύτερης σειράς.
Στον εσωτερικό, η οθόνη 12,3″ των οργάνων και η κάθετη οθόνη 12,8″ (έναντι των 11,9″ της SL) κυριαρχούν στο ταμπλό, μειώνοντας στο ελάχιστο την παρουσία φυσικών κουμπιών.
Κατά την κυκλοφορία της, η έκδοση GT 63 4Matic+ θα είναι διαθέσιμη με τον biturbo V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων που αποδίδει 585 ίππους και 800 Nm ροπής, σε συνδυασμό με τετρακίνηση AMG Performance 4Matic+ και το αυτόματο κιβώτιο AMG Speedshift MCT 9G. Η AMG GT 55 4Matic+ με τον V8 που αποδίδει 476 ίππους και 700 Nm θα ακολουθήσει σε μεταγενέστερο στάδιο.
Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει από τις λειτουργίες οδήγησης Smooth, Comfort, Sport, Sport+, Race και Individual χρησιμοποιώντας το AMG Dynamic Select με βάση τον τύπο διαδρομής. Προς το παρόν, δεν έχουν δημοσιευτεί τα εγκεκριμένα δεδομένα απόδοσης, ούτε γνωρίζουμε εάν η GT θα μπορεί επίσης να βασιστεί στον τετρακύλινδρο υβριδικό turbo κινητήρα 381 ίππων που μόλις παρουσιάστηκε στην SL 43.
Βασικά στοιχεία όπως το πλαίσιο αλουμινίου, μαγνησίου και άνθρακα, η ανάρτηση AMG Active Ride Control με ενεργές αντιστρεπτικές μπάρες, ο πίσω άξονας διεύθυνσης έως 2,5 μοίρες, το ηλεκτρονικό πίσω διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης και η ενεργή αεροδυναμική εμπρός και πίσω είναι στάνταρ και καθιστούν δυνατή την προσφορά ακόμη πιο εκλεπτυσμένης δυναμικής οδήγησης από ό,τι στο παρελθόν.
Το σύστημα πέδησης από χάλυβα διαθέτει μπροστινούς δίσκους με διάτρηση 390 χλστ., ενώ η έκδοση με κεραμικούς δίσκους 420 χλστ. θα προσφέρεται προαιρετικά το 2024. Μεταξύ των επιλογών, θα διατίθεται επίσης ένα πρόσθετο αεροδυναμικό πακέτο με εκτροπείς στον μπροστινό προφυλακτήρα, διαχύτη και ένα σταθερό πίσω φτερό, καθώς και η ανύψωση του μπροστινού άξονα (+30 χλστ.) για να ξεπεραστούν τα εμπόδια ή οι ράμπες.
Στο εσωτερικό όμως θα υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης καθισμάτων AMG Performance αντί των στάνταρ σπορ και σίγουρα δεν θα λείπουν τα πακέτα προσαρμογής που υπογράφει η Manufaktur.