Έχουμε δει πολλές φορές Range Rover Classic να πωλούνται έναντι ενός υψηλού αντιτίμου, αλλά αυτό το παράδειγμα έχει κάτι το μοναδικό.
Η Inverted EV είναι μια νεοσυσταθείσα βρετανική εταιρεία που αναγεννά κλασικά αυτοκίνητα για να προσφέρει πολυτελή ηλεκτρικά οχήματα. Τα όμορφα, αξιόπιστα και βιώσιμα κλασικά αυτοκίνητα της μάρκας είναι έτοιμα για να προσφέρουν υψηλές επιδόσεις και μια βελτιωμένη οδηγική εμπειρία.
Στη θέση του κινητήρα βρίσκεται μια μονάδα μπαταριών της Tesla που συνδυάζεται με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρα, που επίσης προέρχεται από την Tesla. Παράγοντας 450 ίππους και 600 Nm ροπής, αυτός ο κινητήρας ωθεί το βαρύ Range Rover στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε σχεδόν 5 δευτερόλεπτα.
Εκτός από την αναβάθμιση του κινητήρα, η Inverted έχει τοποθετήσει ένα νέο κιβώτιο ταχυτήτων και ένα διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, διατηρώντας παράλληλα τη ρύθμιση της τετρακίνησης.
Δεν υπάρχει καμία πληροφορία σχετικά με τη χωρητικότητα της μπαταρίας, όμως η Inverted λέει ότι το Range Rover μπορεί να ταξιδέψει περίπου 320 χιλιόμετρα με μια φόρτιση. Διαθέτει θύρα CCS που υποστηρίζει φόρτιση έως και 75 kW, επιτρέποντας τη φόρτιση της μπαταρίας από 20% έως 80% σε 38 λεπτά. Άλλες σημαντικές αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν ρυθμιζόμενα αμορτισέρ της Fox και αναβαθμισμένα φρένα της Alcon.
Σχετικά με τη διαδικασία της μετατροπής, η Inverted απογύμνωσε το όχημα και στη συνέχεια αναβάθμισε σχολαστικά το εσωτερικό. Διαθέτει νέα δερμάτινα και θερμαινόμενα μπροστινά καθίσματα, αναθεωρημένο ταμπλό και επένδυση οροφής σε Alcantara. Το δημοφιλές 4×4 είναι φινιρισμένο σε πράσινο στο εξωτερικό, και καφέ στο εσωτερικό.
Το Range Rover συνεργάζεται πλέον με Apple CarPlay και Android Auto μέσω μιας ανανεωμένης οθόνης ψυχαγωγίας, μαζί με αναβαθμισμένο ηχοσύστημα. Επιπλέον, διαθέτει σύστημα κλιματισμού και θέρμανσης, θερμαινόμενα πίσω καθίσματα, cruise control και πολλές άλλες σύγχρονες τεχνολογίες.
Η μετατροπή εκτελέστηκε χωρίς δομικές αλλαγές, επιτρέποντας μια πιθανή επαναφορά σε κινητήρα εσωτερικής καύσης, εάν το επιθυμεί ο ιδιοκτήτης, αν και εκτιμούμε πως αν κάποιος ιδιοκτήτης πληρώσει 289.000 ευρώ για να αποκτήσει αυτό το ηλεκτρικό Range Rover, ίσως να μην επιθυμεί να το μετατρέψει εκ νέου σε θερμικό.
Φωτογραφίες: Carscoops.com
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Volkswagen ID.7: Με κορυφαία κατανάλωση και αυτονομία!
“Πετάει” στα 2 ευρώ το λίτρο η βενζίνη
Πιάσαμε «στα πράσα» τα πρώτα Lynk & Co στην Ελλάδα – Ποιο μοντέλο είναι;