ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Fiat Panda: Η μεγάλη επιστροφή

fiat-panda-i-megali-epistrofi-703300

Περισσότερο από απλώς ένα αυτοκίνητο, το Fiat Panda ήταν πάντα μια ιδέα, μια συμπύκνωση λύσεων σε πρακτικές ανάγκες και ευφυέστατο ως προς την απλότητά του.

Η τέταρτη γενιά ξεκινά εκ νέου πάνω σε αυτές τις αξίες. Θα βασίζεται στην πλατφόρμα e-CMP (παρόμοια με αυτή του νέου Citroën ë-C3), προτείνοντάς το ως ένα προσιτό και πολυλειτουργικό ηλεκτρικό μοντέλο. Έτσι ώστε να μπορεί να καλύψει, κατά περίπτωση, τις ατομικές ανάγκες και προτιμήσεις. Αναμένεται στην αγορά τον προσεχή Ιούλιο.

1. ΔΙΠΛΟΣ ΣΤΟΧΟΣ

Οι προθέσεις του Panda νέας γενιάς είναι τόσο να ανακτήσει την αρχετυπική του απλότητα όσο και να προσφέρει ταυτόχρονα όλες τις σύγχρονες λειτουργίες. Το μυστικό για το πάντρεμα των δύο αυτών στοιχείων βρίσκεται στην υιοθέτηση μιας αρχιτεκτονικής που δημιουργήθηκε πρωτίστως για τη χρήση της σε αναδυόμενες αγορές, χάρη στην αρθρωτή της φιλοσοφία. Ίσως να είναι φθηνότερη σε κόστος από την αντίστοιχη του Fiat 500e.

2. ΚΟΙΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ

Το Citroën ë-C3 είναι το αυτοκίνητο στο οποίο έκανε το ντεμπούτο της στην ευρωπαϊκή αγορά η πλατφόρμα «Smart Car Platform» της Stellantis. Ουσιαστικά πρόκειται για μία απλοποιημένη εκδοχή της CMP (e-CMP για την ηλεκτρική έκδοση), με σκοπό να κρατήσει το κόστος σε χαμηλά επίπεδα. Το νέας γενιάς Fiat Panda αναμένεται να υιοθετήσει την ίδια μπαταρία λιθίου-φωσφορικού σιδήρου (LFP) με το γαλλικό μοντέλο, ενεργειακής χωρητικότητας 44 kWh.

3. ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μεταξύ των αποτελεσμάτων της υιοθέτησης της νέας πλατφόρμας είναι η αύξηση των διαστάσεων του Panda, του οποίου για πρώτη φορά το μήκος του αμαξώματος θα πλησιάσει τα 4,0 μέτρα. Το νέο μοντέλο θα κάνει την παγκόσμια εμφάνισή του στις 11 Ιουλίου. Ο σχεδιασμός, σύμφωνα με τις πληροφορίες που συγκέντρωσε το «Quattroruote», θα έχει κάποια κοινά στοιχεία με το πρωτότυπο Centoventi του 2019, αλλά την αίσθηση ενός B-SUV.

Fiat Panda

ΜΙΑ ΙΤΑΛΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ

Το πρώτο Fiat Panda παρουσιάστηκε το 1980. Χρωστάει την παρουσία του στην επιμονή του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της ιταλικής εταιρείας, Carlo De Benedetti, και στην εκπληκτική σχεδιαστική μαεστρία του Giorgetto Giugiaro. Ένα απλό αυτοκίνητο με σπαρτιάτικη και μινιμαλιστική αίσθηση. Λεπτές γυάλινες επιφάνειες, γυμνή λαμαρίνα στο εσωτερικό, επενδυμένα με ύφασμα εμπρός και πίσω καθίσματα. Και όμως, το Panda με τον πολυδιάστατο χαρακτήρα του δημιούργησε ένα φανατικό κοινό, επιβεβαιώνοντας για ακόμη μία φορά την ιταλική μαεστρία στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων. Η επιτυχία του ήταν τέτοια που παρέμεινε στην αγορά για πάνω από 23 χρόνια. Το 2003 η πρώτη γενιά βγήκε από την παραγωγή για να δώσει τη θέση της σε ένα νέο μοντέλο. Ανάμεσα στους σχεδιαστές που διαγωνίζονταν για το ποιος θα αναλάβει τη δημιουργία του μοντέλου παραγωγής επικράτησε ο Giuliano Biasio, που εργαζόταν στο στούντιο του Bertone. Το δεύτερης γενιάς Panda (2) ήταν μεγαλύτερο σε διαστάσεις, ήταν διαθέσιμο σε πεντάθυρη έκδοση, ενώ διατήρησε τις τετράγωνες γραμμές – ένα από τα στιλιστικά στοιχεία που το έκαναν να ξεχωρίζει. Το 2012 παρουσιάστηκε η τρίτη γενιά (3), η οποία αποτελεί δημιούργημα του Roberto Giolito και ήταν κάτι περισσότερο από μια απλή αναδιαμόρφωση της δεύτερης γενιάς. Οι γραμμές έγιναν πιο απαλές και πιο στρογγυλεμένες και οι εσωτερικοί χώροι ήταν πιο εκλεπτυσμένοι. Ωστόσο, δεν έλειπαν στοιχεία από την πρώτη γενιά, όπως ο μεγάλος ανοιχτός αποθηκευτικός χώρος στην πλευρά του συνοδηγού.

FIAT PANDA

 

Όλες οι ειδήσεις

Φόρμουλα 1: Δε «μασάει» ο Horner της Red Bull

Τέλη κυκλοφορίας 2024: Λήγει η προθεσμία για την πληρωμή τους – Ποιοι κινδυνεύουν με πρόστιμο

Βίντεο-Δοκιμή BYD ATTO 3: Ότι πρέπει για γκατζετάκηδες!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο