ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ferrari 296 Speciale: Πόσο σπέσιαλ αντέχεις;

ferrari-296-speciale-poso-spesial-antecheis-757744

Η πιο σκληροπυρηνική έκδοση της Ferrari 296 είναι εδώ, ονομάζεται Speciale και υπόσχεται μεγάλες συγκινήσεις

Η Ferrari παρουσιάζει τις 296 Speciale και 296 Speciale A: βασισμένες στην GTB και την GTS, με τις δύο να είναι οι πνευματικές κληρονόμοι των 488 Pista και Pista Spider, ακολουθώντας μια φιλοσοφία που έχει πλέον καθιερωθεί στο Μαρανέλο: κάνοντας το διθέσιο ακόμα πιο κομψό και εξειδικευμένο, εστιάζοντας στη μεγαλύτερη ισχύ, την αεροδυναμική απόδοση και σε τεχνικές λύσεις κατάλληλες και για χρήση σε πίστα. Τα αυτοκίνητα παρουσιάζονται σε δύο νέα χρώματα, Verde Nürburgring για το κουπέ και Rosso Dino για την έκδοση Spider.

Ferrari 296 Speciale

 

880 ίπποι με τον V6 που προέρχεται από την F80 και την 499P

Ο V6 biturbo plug-in υβριδικός κινητήρας αποδίδει από 830 έως 880 ίππους, καθιστώντας τη 296 Speciale την πιο ισχυρή berlinetta με κίνηση στους πίσω τροχούς στην ιστορία της Ferrari. Ο θερμικός κινητήρας, που πλέον αποδίδει 700 ίππους και 755 Nm ροπής, βασίζεται σε αυτόν της F80 (και κατά συνέπεια της 499P) και υιοθετεί μπιέλες από τιτάνιο, ελαφρύτερο στροφαλοφόρο άξονα, ενισχυμένα έμβολα, μπουλόνια από τιτάνιο, τροποποιημένες τουρμπίνες με νέα μονωμένα ηχεία και προηγμένη ηλεκτρονική διαχείριση με σύστημα anti-detonation που προέρχεται από τον κόσμο της F1.

Ferrari 296 Speciale

180 ίπποι από τον ηλεκτροκινητήρα με λειτουργία extraboost

Ο ηλεκτροκινητήρας φτάνει τους 180 ίππους και τα 315 Nm ροπής, συμβάλλοντας επίσης στην επιτάχυνση των αλλαγών ταχυτήτων του κιβωτίου Dct χάρη στη μεγαλύτερη ροπή που αποδίδεται. Στη λειτουργία οδήγησης Qualify, είναι διαθέσιμη η νέα λειτουργία extraboost που προέρχεται από την SF90 XX Stradale: ενσωματωμένη στο λογισμικό, μεταβάλλει τη λειτουργία ανάλογα με την πίστα. Για παράδειγμα, η Ferrari έχει υπολογίσει ότι στο Mugello, το extraboost μπορεί να λειτουργήσει 15 φορές σε έναν γύρο. Η Ferrari 296 Speciale επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 2,8 δευτερόλεπτα και από στάση στα 200 χλμ./ώρα σε 7 δευτερόλεπτα (7,3 δευτερόλεπτα για την Special A), ενώ η τελική ταχύτητα ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα. Στο Fiorano, η 296 Speciale σημείωσε χρόνο 1 λεπτού και 19 δευτερολέπτων, ή 2 δευτερόλεπτα λιγότερο από την 296 GTB.

435 κιλά κάθετης δύναμης στα 250 χλμ./ώρα

Για να αυξηθεί η κάθετη δύναμη κατά 20% στα 435 κιλά στα 250 χλμ./ώρα, η Ferrari 296 Speciale έχει εξοπλιστεί με μια σειρά αεροδυναμικών στοιχείων που προέρχονται από τη 296 Challenge. Στην πραγματικότητα, βρίσκουμε το Aero Damper στο μπροστινό καπό, τις γρίλιες τύπου 296 GT3 στους θόλους των τροχών, τα αεροδυναμικά πτερύγια στο πίσω μέρος (εμπνευσμένα από την FXX K) και την ενεργή αεροτομή που έχει τροποποιηθεί με δύο κύριες καινοτομίες: τη μείωση κατά 50% του χρόνου μετάβασης από τη θέση Low Drag στην High Downforce και την τρίτη ρύθμιση Medium Downforce για βελτιστοποίηση της σταθερότητας. Όλες οι αλλαγές στην αεροδυναμική και τις ροές ψύξης έχουν ενσωματωθεί με τον καλύτερο τρόπο στη νέα Ferrari 296 Speciale, χάρη στο συντονισμένο έργο του Κέντρου Σχεδιασμού με επικεφαλής τον Flavio Manzoni.

60 κιλά ελαφρύτερη και με νέα ελαστικά κατά παραγγελία

Οι άλλοι τομείς στους οποίους παρεμβαίνουν οι τεχνικοί της Ferrari είναι αυτοί που σχετίζονται με το βάρος και το στήσιμο. Το συνολικό βάρος μειώθηκε κατά 60 κιλά, επιτυγχάνοντας την αναλογία βάρους/ισχύος ρεκόρ των 1,6 κιλών ανά ίππο (καθαρό βάρος 1.410 κιλά για την Speciale και 1.490 κιλά για την Speciale A) χάρη στα νέα τμήματα του αμαξώματος από ανθρακονήματα, τα νέα πάνελ των θυρών και το κεντρικό τούνελ από ένα ενιαίο κομμάτι ανθρακονήματος και τα εξαρτήματα τιτανίου του θερμικού κινητήρα (τα οποία από μόνα τους «σώζουν» εννέα κιλά). Το στήσιμο είναι αφιερωμένο στην σπορ οδήγηση: οι κλίσεις του αμαξώματος έχουν μειωθεί κατά 13%, τα αμορτισέρ Multimatic συνδυάζονται με νέα ελατήρια τιτανίου έκδοσης 296 GT3 και η απόσταση από το έδαφος έχει μειωθεί κατά 5 χλστ. Τέλος, η Michelin ανέπτυξε μια συγκεκριμένη παραλλαγή του semi-slick ελαστικού Pilot Sport Cup2, η οποία προέρχεται από την εμπειρία που αποκτήθηκε με την F80, ενώ έχει διατηρηθεί και ο σχεδιασμός των σφυρήλατων ζαντών αλουμινίου 20″.

Όσον αφορά την τιμή, φημολογείται πως η νέα Ferrari 296 Speciale θα κοστίζει κοντά στα $450.000.

Πηγή: Quattroruote.it

Όλες οι ειδήσεις

Νέο Citroen C5 Aircross: Ένα φινετσάτο SUV για όλα τα γούστα!

Τα τροχαία του Πάσχα, οι εντατικοί έλεγχοι και οι κλήσεις που πήγαν… σύννεφο

To Citroen που πούλησε το Μάρτιο 659 κομμάτια στην Ελλάδα – Κοστίζει 17.900 ευρώ

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο