Υπάρχει μία Ferrari «περισσότερο Ferrari» από τις άλλες; Ναι! Ονομάζεται Ferrari 12 Cilindri και μπορεί να κουβαλά το όνομα με υπερηφάνεια.
Η νέα Ferrari 12 Cilindri παρουσιάζεται στις εκδόσεις Berlinetta και Spider και δημιουργήθηκε για να ειδωλοποιηθεί: 830 ίπποι, ενεργή αεροδυναμική και σχέδιο που παίζει ανάμεσα σε σαφείς γεωμετρίες και μερικά αποσπάσματα από το παρελθόν.
Το πλαίσιο
Το πλαίσιο της νέας Ferrari 12 Cilindri είναι ολοκαίνουργιο και διαθέτει μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία από το προηγούμενο μοντέλο: 4,73 μέτρα μήκος, 2,18 πλάτος και 1,29 ύψος, η 12 Cilindri βρίσκει σίγουρα το πιο ενδιαφέρον μέγεθός του στο μεταξόνιο: 2,70 μέτρα, δηλαδή δύο εκατοστά λιγότερο από την 812 Superfast, σε αναζήτηση ακόμη πιο δυναμικής συμπεριφοράς. Αυτό επιβεβαιώνεται από τα στοιχεία για το καθαρό βάρος (1.560 κιλά) και κυρίως την κατανομή του, περαιτέρω βελτιωμένη: 48,3% μπροστά, 51,7% πίσω.
Ο κινητήρας
Ο V12 κινητήρας 6,5 λίτρων είναι ίδιος με τον αντίστοιχο της 812 Competition, με 830 ίππους στις 9.500 σ.α.λ. και 678 Nm στις 7.250. Υπάρχουν πολλές λύσεις για τη μείωση του βάρους, από μπιέλες τιτανίου έως έμβολα αλουμινίου μέχρι τον στροφαλοφόρο άξονα, ελαφρότερο κατά 3%. Ο κινητήρας της Ferrari 12 Cilindri συνδυάζεται για πρώτη φορά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 8 σχέσεων, που αυξάνει τη ροπή κατά 12% και μειώνει τους χρόνους αλλαγής ταχυτήτων κατά 30%. Αποτέλεσμα; 2,9 δευτερόλεπτα για το 0-100 χλμ./ώρα, λιγότερο από 7,9 για το 0-200 και πάνω από 340 χλμ./ώρα μέγιστη ταχύτητα.
Ο εξωτερικός σχεδιασμός
Το μπροστινό μέρος της Ferrari 12 Cilindri αποτίει φόρο τιμής στις 365 GTB / 4 Daytona του 1968, ενώ στο πίσω συναντάμε μια φουτουριστική ουρά, που χαρακτηρίζεται από το πίσω παράθυρο, εμπνευσμένο από την αεροδιαστημική. Αυτό διαθέτει δύο ενεργά εξαρτήματα φτερών, ικανά να λειτουργούν σε διαμορφώσεις χαμηλής οπισθέλκουσας και υψηλής κάθετης δύναμης, όπως απαιτείται.
Το εσωτερικό
Η καμπίνα επιβατών της Ferrari 12 Cilinidri διαθέτει μια συμμετρική σύνθεση «διπλού πιλοτηρίου» μεταξύ της πλευράς του οδηγού και του συνοδηγού. Σε αυτό συναντάμε επίσης το τιμόνι της SF90, ενώ σε επίπεδο διεπαφής εμφανίζεται διάταξη τριών οθονών: πιλοτήριο 15,6”, κεντρικό σύστημα ενημέρωσης/ψυχαγωγίας από 10,25” και επιβάτη από 8,8”. Απόλυτη καινοτομία, στην έκδοση Berlinetta, η πανοραμική οροφή με σκούρο γυαλί.
Όλες οι ειδήσεις
Ηλεκτρικά αυτοκίνητα στα πλοία: Πώς θα μεταφέρονται – Ποιες εταιρείες εφαρμόζουν την εγκύκλιο