ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Αυτό είναι το νέο CUPRA Terramar

episimo-afto-einai-to-neo-cupra-terramar-729081

Το νέο CUPRA Terramar λανσάρεται σε διαστάσεις παρόμοιες με αυτές του Formentor, αλλά με έναν πιο φιλικό προς την οικογένεια χαρακτήρα.

Με το νέο Terramar, η Cupra ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στη νεαρή ιστορία της. Το νέο C-SUV πρόκειται για ένα μοντέλο μεγαλύτερο του Ateca, αλλά σε αντίθεση με το μοντέλο που γέννησε τη μάρκα, το Formentor, αναπτύχθηκε από (σχεδόν) λευκό χαρτί.  Παρόμοιο με το Audi Q3 (και τα δύο κατασκευάζονται στην Ουγγαρία, στο Győr), εξελίσσει την πλατφόρμα Mqb Evo, παρουσιάζοντας τον εαυτό της με κινητήρες βενζίνης, ήπια υβριδικά και plug-in με αυτονομία 100 χλμ.

Terramar

Διαστάσεις

Με μήκος 4.519 mm, το Cupra Terramar τοποθετείται στην καρδιά της κατηγορίας C. Οι διαστάσεις του είναι ελαφρώς μεγαλύτερες από αυτές των αδελφών του Formentor και Ateca: το πλάτος είναι 1.869 mm και το ύψος φτάνει τα 1.586 mm, ενώ το μεταξόνιο είναι 2.680 mm, όπως ακριβώς και το Q3. Το πορτμπαγκάζ, από την άλλη πλευρά, έχει ελάχιστη χωρητικότητα 540 λίτρων, αλλά αν σύρετε το πίσω κάθισμα προς τα εμπρός μπορείτε να φτάσετε μέχρι και τα 630 λίτρα (400-490 στα plug-in υβριδικά).

Terramar

Εσωτερικό

Οι σχεδιαστές της Cupra εξέλιξαν το στυλ μοντέλων όπως το Tavascan και το ανασχεδιασμένο Formentor, προτείνοντας ένα εκλεπτυσμένο εσωτερικό, με δύο μεγάλες οθόνες. Η πρώτη, 10,25 ιντσών, είναι τοποθετημένη μπροστά από τον οδηγό και χρησιμοποιείται ως πίνακας οργάνων. Η δεύτερη, αντίθετα, δεσπόζει στο ταμπλό με τη διαγώνιο 12,9″: πρόκειται για μια οθόνη αφής από την οποία γίνεται η διαχείριση του συνδεδεμένου infotainment, συμβατού με Android Auto και Apple CarPlay ασύρματα. Υπάρχει επίσης μια ψυχόμενη πλατφόρμα για επαγωγική φόρτιση 15W, ενώ μια φωτιζόμενη μπάρα αφής στο κάτω μέρος του συστήματος πολυμέσων παρέχεται για τον έλεγχο του κλιματισμού.

Terramar

Κινητήρας

Στη βάση της γκάμας, που αποτελείται από μονάδες ήδη γνωστές στο γαλαξία της Volkswagen σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, συναντάμε ένα ήπιο υβριδικό σύστημα βενζίνης 1.5 turbo με 150 ίππους και κίνηση στους εμπρός τροχούς. Ανεβαίνοντας, φτάνουμε στους 204 ίππους του Terramar e-Hybrid, το οποίο χρησιμοποιεί τον ίδιο τετρακύλινδρο σύνολο μαζί με ένα plug-in σύστημα με μπαταρία 19,7 kWh που υπόσχεται περισσότερα από 100 χιλιόμετρα ηλεκτρικής αυτονομίας. Τον ίδιο 1.5 χρησιμοποιεί και το e-Hybrid VZ με 272 ίππους, το οποίο παρότι είναι η ισχυρότερη έκδοση της γκάμας, δεν είναι και η πιο δυνατή. Στην πραγματικότητα, η Cupra αποφάσισε να προσφέρει δύο μη ηλεκτροκίνητους κινητήρες βενζίνης 2.0 turbo: ελαφρύτερους και με προοπτική επιδόσεων. Διαθέτουν 204 ή 265 ίππους και συνδυάζονται στάνταρ με την τετρακίνηση 4Motion.

Terramar

Πλαίσιο

Το Terramar βασίζεται στην πλατφόρμα Mqb Evo, όπως και πολλά άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen, συμπεριλαμβανομένου του Audi Q3 με το οποίο παράγεται από κοινού στο εργοστάσιο του Győr. Σε σχέση με τα μοντέλα της ίδιας πλατφόρμας, ωστόσο, έχουν γίνει κάποιες αλλαγές, ειδικά στον εμπρός άξονα, όπου υπάρχουν νέα μέρη στο σύστημα διεύθυνσης με αναθεωρημένη ελαστοκινηματική για να εξασφαλιστεί καλύτερη απόκριση του τιμονιού. Οι αναρτήσεις είναι γόνατα McPherson εμπρός και πολλαπλών συνδέσμων πίσω: συνδυάζονται με ένα ηλεκτρονικά ελεγχόμενο set-up χαμηλωμένο κατά 10 mm με αμορτισέρ διπλής βαλβίδας. Για όσους αναζήτον μάλιστα τα μέγιστα από τις δυνατότητες του αυτοκινήτου, διατίθενται επίσης φρένα Akebono με εξαπίστονες δαγκάνες. Όλη η γκάμα διαθέτει ζάντες αλουμινίου που, ανάλογα με τον κινητήρα και τον εξοπλισμό, κυμαίνονται από 18 έως 20 ίντσες.

Όλες οι ειδήσεις

Φόρμουλα 1: Χάμιλτον εναντίον Φερστάπεν μετά από 200 «γύρους» – Ποιος είναι ο κορυφαίος;

Νέα Aston Martin Vanquish: Εκλεπτυσμένη άνεση με επιδόσεις supercar!

Δοκιμή Honda ADV350: Εμπνευσμένο από την Ελλάδα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο