ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

BMWδάκιδες μαζευτείτε: 850CSi με τον θρυλικό V8 της E39 M5

bmwdakides-mazefteite-850csi-me-ton-thryliko-v8-tis-e39-m5-714371

Την μετατροπή της παρακάτω BMW 850CSi υπογράφει η γερμανική MANHART, με 420 ίππους να αποδίδονται από τον 5.0 λίτρων κινητήρα της E39 M5.

Όταν η BMW παρουσίασε την πρώτη γενιά της Σειρά 8 στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου στη Φρανκφούρτη τον Σεπτέμβριο του 1989, το πολυτελές κουπέ με την ασυνήθιστα επίπεδη και κομψή σιλουέτα του για τα μοντέλα BMW εκείνη την εποχή προκάλεσε μεγάλη αναταραχή και όχι μόνο οπτικά. Το E31 ήταν επίσης ένας απόλυτος πρωτοπόρος τεχνολογίας: εκτός από τον αλουμινένιο V12 των 5,0 λίτρων, διέθετε επίσης ένα συνδιευθυντικό πίσω άξονα με πέντε βραχίονες χωρικού ελέγχου, ένα ηλεκτρονικό πλαίσιο, ένα ηλεκτρονικό γκάζι και συστήματα ευστάθειας και ελέγχου πρόσφυσης. Όταν άνοιξαν οι μεγάλες πόρτες, το κουπέ, που δεν είχε κολόνα Β, κατέβασε ελαφρά τα πλαϊνά παράθυρά του και οι επιβάτες κάθισαν σε σπορ καθίσματα με ενσωματωμένες ζώνες ασφαλείας.

BMW

Ωστόσο, παρά τη δυναμική εμφάνισή της και το οπλοστάσιό της υψηλής τεχνολογίας, η αρχική Σειρά 8 ήταν πάντα περισσότερο ένα υπέροχο Gran Turismo παρά ένα «πραγματικό» σπορ αυτοκίνητο καθ’ όλη τη διάρκεια της ζωής της: μια M8 βασισμένη στην E31 βρισκόταν σε εξέλιξη εκείνη την εποχή, αλλά τελικά δεν βγήκε ποτέ στην αγορά. Ως εκ τούτου, η αιχμή του δόρατος της σειράς E31 παρέμεινε η 850 CSi που τροφοδοτείται από έναν V12 5,6 λίτρων απόδοσης 380 ίππων. Οι τεχνικοί από το τμήμα Classic Cars της MANHART, έχουν βάλει τώρα ένα coupé E31 σε ένα σχεδόν τριετές έργο που θα είχε καλύψει επαρκώς τον ρόλο ενός «Μ8» εκείνη την εποχή.

BMW

Από τις πρώτες μέρες της εταιρείας, ήταν πίστη της εταιρείας να εξοπλίζει και να αναβαθμίζει μοντέλα BMW με πιο σύγχρονους και ισχυρούς κινητήρες από το χαρτοφυλάκιο του Βαυαρού κατασκευαστή. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα μοναδικά σπορ αυτοκίνητα που συνδυάζουν ισχυρή κίνηση, επαρκή δυναμική στις στροφές και σύγχρονη-κλασική εμφάνιση – και των οποίων ο ιστορικός χαρακτήρας τονίζεται ακόμη και από την ιστορική πινακίδα κυκλοφορίας.

BMW

Αυτό συνέβη και εδώ: Αντικαταστάθηκε ο μεταξένιος V12 των 5,0 λίτρων της πρώην 850i από το 1990 με τον εξίσου μεγάλου όγκου κινητήρα S62B50 της BMW E39 M5. Μετά τη βελτιστοποίηση των επιδόσεων, ο κινητήρας στέλνει τώρα 420 ίππους στους πίσω τροχούς μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Ακόμη περισσότερο από την αναβάθμιση των 120 περίπου ίππων σε σύγκριση με τον V12, η ​​πολύ πιο επιθετική σχεδίαση του κινητήρα S62 επηρεάζει τα χαρακτηριστικά του οχήματος, το οποίο είναι πλέον γνωστό ως MANHART MH8 5.0 V8 Limited 01/05. Η αλλαγή από το πολυτελές Gran Turismo σε ισχυρό καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο τονίζεται ακουστικά από το βουητό του σπορ συστήματος εξάτμισης MANHART από ανοξείδωτο χάλυβα.

BMW

Οι θόλοι των τροχών γεμίζουν με ζάντες αλουμινίου MANHART Concave One διαστάσεων 9×20 και 10,5×20 ιντσών, οι οποίες διαθέτουν ελαστικά Continental Sport Contact 7 σε 255/30R20 και 295/25R20. Η αναβάθμιση των φρένων της MANHART με ισχυρές σταθερές δαγκάνες 4 εμβόλων και διάτρητους δίσκους φρένων 340 χιλιοστών στον μπροστινό άξονα είναι ξεκάθαρα ορατή μέσα από τους τροχούς διπλών ακτίνων. Τα ελατήρια χαμηλώματος H&R σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ Bilstein B6 δίνουν στη Σειρά 8 μια ακόμα πιο σπορτίφ εμφάνιση, ενώ οι συνδυασμοί τροχού/ελαστικού ευθυγραμμίζονται επίσης με τα φτερά χρησιμοποιώντας αποστάτες της ίδιας της εταιρείας.

BMW

Δόθηκε επίσης έμφαση στη δυναμική εμφάνιση του MH8 5.0 V8, το οποίο είναι εντελώς φρεσκοβαμμένο, και φέρει τα αεροδυναμικά στοιχεία τόσο εμπρός όσο και πίσω από την 850 CSi, τους εξωτερικούς καθρέπτες M και ένα αεροδυναμικό τμήμα αεροτομής στην πόρτα του πορτμπαγκάζ.

BMW

Το εσωτερικό και το ταμπλό είναι επίσης κομψά σπορ: τα καθίσματα, οι πίσω θέσεις, οι πόρτες και τα πλαϊνά πάνελ, καθώς και το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα έχουν αποκτήσει νέο δέρμα και πλέον διαθέτουν χρωματιστές ραφές. Το ίδιο ισχύει και για τα νέα καλύμματα του σπορ τιμονιού BMW, του λεβιέ ταχυτήτων και του χειρόφρενου, τα οποία έχουν φινιριστεί σε απαλό Alcantara. Το ίδιο υλικό ενισχύει επίσης την οροφή, συμπεριλαμβανομένης της επένδυσης της κολόνας, και του πίσω μέρους των καθισμάτων και της πίσω εταζέρας.

BMW

Η Manhart θα κατασκευάσει μόνο πέντε παραδείγματα του MH8 5.0 V8 Limited με τη τιμή να ανέρχεται στις 150.000 ευρώ για κάθε μοντέλο.

Όλες οι ειδήσεις

Αφιέρωμα: Τα 5 αυτοκίνητα που ξεχωρίσαμε στο Breaking Bad

Πιάσαμε το νέο Suzuki Swift «στα πράσα» στην Αττική Οδό!

Οι Γάλλοι μας συμβουλεύουν να οδηγούμε σα… γυναίκες!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο