Η Manhart βελτίωσε σημαντικά αυτή τη BMW M3 Touring έτσι ώστε να αποδίδει πλέον 855 ίππους και 1.090 Nm ροπής.
Τα τελευταία δύο περίπου χρόνια, έχουμε παρουσιάσει πολλές προτάσεις βελτιώσεις για την BMW M3 Touring, αλλά αν δεν κάνουμε λάθος, καμία από αυτές δεν ήταν τόσο ριζοσπαστική όσο η νέα MH3 800 της Manhart, του γνωστού βελτιωτικού οίκου από τη Βόρεια Ρηνανία-Βεστφαλία, που υπόσχεται 855 ίππους και 1.090 Nm ροπής.
Μέχρι στιγμής, η Manhart μας έχει προσφέρει διάφορες παραλλαγές της M3 Touring με 650 ίππους. Για να σας θυμίσουμε, η τυπική ισχύς του εξακύλινδρου biturbo S58 είναι σήμερα 530 ίπποι και 650 Nm μέγιστης ροπής. Ο βελτιωτής εξηγεί λεπτομερώς πώς επιτυγχάνεται το νέο άλμα στην απόδοση. Εκτός από τον επαναπρογραμματισμό των ηλεκτρονικών του κινητήρα, είναι πάνω απ’ όλα οι εκτεταμένες βελτιστοποιήσεις υλικού που μετατρέπουν την M3 Touring σε ένα τέρας απόδοσης.
Στους κυλίνδρους δουλεύουν νέα, σφυρήλατα έμβολα και μπιέλες. Υπάρχει επίσης ένα intercooler από τη Wagner Tuning, μια εισαγωγή από ανθρακονήματα και ένα σύστημα εξάτμισης της Remus από ανοξείδωτο ατσάλι. Το τελευταίο συνδυάζεται με downpipes και τους καταλυτικούς μετατροπείς 200 κυψελών της εταιρείας.
Για να διασφαλιστεί ότι το στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 8 σχέσεων δεν θα χαλάσει από όλη τη νέα ισχύ, έχει επίσης ενισχυθεί. Σύμφωνα με την Manhart, μπορεί πλέον να διαχειριστεί έως και 1.300 Nm ροπής. Αυτό είναι ενδιαφέρον, επειδή ο βελτιωτής έχει στην πραγματικότητα δύο ακόμη υψηλότερα επίπεδα ισχύος στο μανίκι του.
Στα φρένα δεν έχει γίνει κάποια αναβάθμιση , αλλά οι εργοστασιακοί κεραμικοί δίσκοι θα πρέπει να είναι περισσότερο από επαρκείς. Η ανάρτηση βασίζεται σε ρυθμιζόμενα σε ύψος ελατήρια της H&R και σε μια μπάρα θόλων από ανθρακονήματα. Μπορείτε επίσης να δείτε τις χρυσές ζάντες στις φωτογραφίες. Πρόκειται για ζάντες της Raffa, σε διάσταση 10,5×20 ίντσες μπροστά και 11,5×21 πίσω με ελαστικά σε διάσταση 285/30/20 εμπρός και 305/25/20 πίσω.
Για το όμορφο αμάξωμα της πιο πρακτικής M3, η Manhart τοποθετεί ένα κιτ με πρόσθετα εξαρτήματα από ανθρακονήματα, όπως τη μάσκα, την εμπρός αεροτομή, τα προσάρτημα της ποδιάς και του καπό. Το πλευρικό τμήμα αποκτά προσαρτημένες πλευρικές περσίδες στα εμπρός φτερά και τα μαρσπιέ. Στο πίσω μέρος, οι προεκτάσεις των πλευρικών ποδιών και μια ανθρακονημάτινη αεροτομή στο πορτμπαγκάζ ολοκληρώνουν το πακέτο.
Όλες οι ειδήσεις
Δοκιμή Tesla Model 3 Performance: Το ηλεκτρικό «BMW M3 Killer»;
Βανδαλισμοί στο Μετρό Θεσσαλονίκης, προειδοποίηση για «επεισοδιακά» εγκαίνια!