ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

AUDI: Στροφή προς την Κίνα

audi-strofi-pros-tin-kina-746512

Η Audi, η γερμανική εταιρία του Ίνγκολσταντ προχωρά στη συνεργασία με την κινεζική SAIC, δημιουργώντας μία νέα εταιρία. Βασικά της γνωρίσματα η απουσία των χαρακτηριστικών τεσσάρων δαχτυλιδιών από το λογότυπο και η αλλαγή της γραμματοσειράς με κεφαλαία.

Μαζί με την SAIC, η Audi θα αναπτύξει μια κοινή ψηφιακή πλατφόρμα για τα μοντέλα επόμενης γενιάς, που θα κυκλοφορήσουν αποκλειστικά στην κινεζική αγορά. Η αρχή θα γίνει με τρία αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα που θα τοποθετηθούν στις κατηγορίες D και E.

Μπορεί να λένε διάφορα, αλλά η υφήλιος δεν είναι όλη μία χώρα. Πράγματι, για ορισμένους κατασκευαστές αυτοκινήτων, ακόμη και για τους premium, η Κίνα παραμένει μια σπαζοκεφαλιά. Είναι εκείνη η αγορά στην οποία είναι δύσκολο να εισχωρήσει κανείς. Ο ισχυρός ανταγωνισμός από τους τοπικούς κατασκευαστές και οι ιδιαίτερες ανάγκες των πελατών –των οποίων ο μέσος όρος είναι νεαρής ηλικίας και συνηθισμένος στις νέες τεχνολογίες– επιβάλλουν στοχευμένες στρατηγικές. Για να μην αναφέρουμε ότι συχνά, στη συγκεκριμένη χώρα, η ικανότητα να παρουσιάζεται μια εταιρία ως καινοτόμος φέρνει και μεγαλύτερη ανταμοιβή σε σχέση με το παρελθόν.

Υπό αυτήν την έννοια, η επιλογή της Audi είναι σημαντική, μιας και μέσω της κοινοπραξίας της με τη SAIC δημιούργησε μια νέα μάρκα, την AUDI. Δεν θα διαθέτει τους τέσσερις δακτυλίους, ενώ και το λογότυπο θα είναι γραμμένο με κεφαλαίους χαρακτήρες. Στην αγορά της Κίνας, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία θα συνεχίσει να πουλάει τα παραδοσιακά της μοντέλα, αλλά ταυτόχρονα θα «ανανεώσει» την εικόνα της. Θα λανσάρει μια νέα γενιά αυτοκινήτων που θα βασίζεται στην ψηφιακή πλατφόρμα (λογισμικό και σύστημα διαχείρισης) που αναπτύχθηκε από κοινού με τη SAIC και προορίζεται μόνο για την τοπική αγορά. Η τεχνογνωσία του Κινέζου κατασκευαστή με έδρα τη Σανγκάη θα του επιτρέψει επίσης να συντομεύσει το χρόνο διάθεσης στην αγορά περισσότερο από 30%. Το πρώτο Audi υπό την νέα επωνυμία θα κάνει το ντεμπούτο του ήδη από το 2025.

ΠΡΩΤΗ ΓΕΥΣΗ

Το μέλλον ενσαρκώνεται από ένα πρωτότυπο, το AUDI E – ένα shooting brake μοντέλο με μήκος 4,87 μέτρα και φουτουριστική σχεδίαση. Παράλληλα, στο ευρύχωρο εσωτερικό υπάρχει διάχυτη η ψηφιακή τεχνολογία, όπως και η εξαιρετική πρακτικότητα. Το λειτουργικό σύστημα βασίζεται στην Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), ενώ η πλατφόρμα Advanced Digitized Platform έχει αρχιτεκτονική 800V. Η μπαταρία που χρησιμοποιεί είναι ενεργειακής χωρητικότητας 100 kWh, ενώ τα συστήματα ασφαλείας (ADAS) είναι βαθμονομημένα πάνω στα πρότυπα της κινεζικής αγοράς.

Όλες οι ειδήσεις

Πωλήσεις ηλεκτρικών: Αυτή είναι η εταιρεία που έχει πλησιάσει την Tesla σε απόσταση αναπνοής

Όλες οι «επέτειοι» της αυτοκινητοβιομηχανίας για το 2025

Ο κίνδυνος για να πάρει φωτιά ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι μικρότερος σε σχέση με ένα βενζινοκίνητο όχημα

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο