ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Audi A6 Avant: Η μεγάλη επιστροφή

audi-a6-avant-i-megali-epistrofi-756824

Στο Ίνγκολσταντ δεν ακολουθούν την πεπατημένη. Αντίθετα, με το A4, όπου η νέα του γενιά φέρει μονό αριθμό (Α5), η θερμική έκδοση του A6 διατηρεί τον ίδιο κωδικό. Το Audi A6 Avant κάνει την επίσημή του εμφάνιση μέσα στο επόμενο χρονικό διάστημα, τόσο με κινητήρες βενζίνης όσο και diesel, πλαισιώνοντας παράλληλα την ηλεκτρική έκδοση e-tron.

Του Luca Cereda

Λογικά θα έπρεπε να λειτουργεί με τον ακόλουθο τρόπο. Τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα της Audi θα έφεραν ζυγό αριθμό, ενώ αυτά με θερμικούς κινητήρες τους μονούς αριθμούς. Από τα μέσα της δεκαετίας του ’90, οι γνωστές αλφαριθμητικές ονομασίες χαρακτηρίζουν τα μοντέλα της εταιρίας από το Ίνγκολσταντ, τα οποία είναι χωρισμένα σε δύο παράλληλες κατηγορίες. Όμως το τελευταίο χρονικό διάστημα, κάτι δεν πήγε βάσει του προγραμματισμού και μπροστά στον γρίφο του Α6 η Audi έκανε πίσω. Τελικά, το μοντέλο θα συνεχίσει να ονομάζεται έτσι, ακόμα και στις εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μια καθ’ όλα εντυπωσιακή απόφαση, η οποία πάρθηκε μάλιστα την τελευταία στιγμή. Πιο συγκεκριμένα, όταν η ονοματοδοσία του αντικαταστάτη ήταν ήδη έτοιμη και ο νέος κωδικός του (A7) είχε εγκριθεί από τα υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας. Προφανώς, οι ίδιοι δεν τόλμησαν να ακολουθήσουν στα τυφλά μια στρατηγική που έχει ήδη εφαρμοστεί, αλλάζοντας την ταυτότητα του A4, που πλέον ονομάζεται A5. Με αποτέλεσμα, απ’ ό,τι φαίνεται, να δημιουργηθεί σύγχυση σε αρκετούς πελάτες, αλλά κυρίως στο επίσημο δίκτυο της Audi. Έτσι, τώρα έχουμε δύο διαφορετικών τεχνολογιών μοντέλα με την κωδική ονομασία A6. Το πρώτο, που διαθέτει θερμικούς κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, με ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σύστημα, και το δεύτερο, με ηλεκτρικό σύστημα κίνησης. Αν και επισήμως τα δύο μοντέλα διαφοροποιούνται από τα αντίστοιχα λογότυπα (e-tron για το ηλεκτρικό, TFSI ή TDI για τις θερμικές εκδόσεις), οπτικά δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να τα μπερδέψει. Το A6, ειδικά στην έκδοση Avant που παρουσιάστηκε χρονολογικά πρώτο, είναι πιο μακρύ (φτάνει σχεδόν τα 5,0 μέτρα) και έχει τη δική του σχεδιαστική ταυτότητα. Ιδίως εξωτερικά, με το αμάξωμα να διαθέτει μια σαφέστατα πιο σπορ σχεδίαση – αποτέλεσμα της ομάδας που ηγείται ο Ιταλός Francesco D’Amore. Το εσωτερικό, αντίθετα, μοιάζει περισσότερο με το αντίστοιχο του A6 e-tron και ευθυγραμμίζεται με τις πιο πρόσφατες σχεδιαστικές γραμμές της εταιρίας.

Audi A6 Avant

ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚ ΤΩΝ ΕΣΩ

Με το νέο A6 Avant, το οποίο βασίζεται πάνω στην πλατφόρμα PPC (Premium Platform Combustion), η Audi λανσάρει το καινούργιο ήπια υβριδικό σύστημα MHEV Plus. Το τελευταίο θα αποτελεί υποβοήθηση για τον πετρελαιοκινητήρα 2.0 TDI με τους 204 ίππους και τα 400 Nm ροπής (διαθέσιμο σε δικίνητο και τετρακίνητο quattro), αλλά και τον εξακύλινδρο βενζίνης 3.0 TFSI με τους 367 ίππους. Η εισαγωγική έκδοση ωστόσο αφορά στον 2.0 TFSI των 204 ίππων. Μελλοντικά, θα προστεθούν οι plug-in εκδόσεις που θα προσφέρουν σημαντική ηλεκτρική αυτονομία. Ένας μεγαλύτερου κυβισμού κινητήρας πετρελαίου, το εμβληματικό allroad που θα κάνει την εμφάνισή του το 2026, καθώς και οι πιο σπορ εκδόσεις. Την γκάμα θα ολοκληρώσει η νέα γενιά του RS 6, αλλά όχι πριν από το 2027.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΕΣ

Στο εσωτερικό, την παράσταση κλέβει η τεχνολογική λύση «Digital Stage». Πρόκειται για τον συνδυασμό έγχρωμης οθόνης 10,9 ιντσών στον πίνακα οργάνων, 14,5 ιντσών στην κεντρική οθόνη αφής και –προαιρετικά– έγχρωμη οθόνη εμπρός από τον συνοδηγό (επίσης 10,9 ιντσών). Ανοίγοντας την πίσω πόρτα, αποκαλύπτεται ένας μεγάλος και βαθύς χώρος αποσκευών, κάτω από τον οποίο βρίσκεται η μπαταρία του ήπιου υβριδικού συστήματος.

4,99 ΜΕΤΡΑ ΜΗΚΟΣ

Το A6 στην έκδοση Avant έχει μεγαλώσει ακόμα περισσότερο. Το μεταξόνιο φτάνει τα 2,93 μέτρα.

0,25 Cd

To A6 Avant διαθέτει κορυφαία αεροδυναμική, την καλύτερη ανάμεσα στην γκάμα των station wagon της Audi. Αντίστοιχα, το A6 Avant e-tron είναι το πιο αεροδυναμικό αυτοκίνητο που έχει θέσει στην παραγωγή η Audi με συντελεστή οπισθέλκουσας 0,21 Cd.

69.350 ΕΥΡΩ

Η τιμή της βασικής έκδοσης του Α6 Avant, στην ιταλική αγορά, με τον 2.0 TDI mild hybrid κινητήρα των 204 ίππων.

Όλες οι ειδήσεις

Ξεχάστε τον όρο «μικροτρακάρισμα»: Κάθε ζημιά πλέον κοστίζει πολλά!

Αυτή είναι η πιο σημαντική εξέλιξη στα αυτοκίνητα που αλλάζει ριζικά τον τρόπο λειτουργίας τους – Ξέρεις ποια είναι;

Δυστύχημα Εγνατίας: Πότε ανάβουμε το πίσω φως ομίχλης;

car-prices
google-news
ad-banner

Περισσότερα Βίντεο