To plug-in μοντέλο, αποκτά το νέο υβριδικό σύστημα με κινητήρα 1.5, που «φοριέται» ήδη σε μοντέλα του VAG Group
Ανανέωση για το A3 Sportback TFSI e, την plug-in υβριδική έκδοση στη μεσαία κατηγορία της Audi, η οποία εξοπλίζεται πλέον με το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης που έχουμε ήδη δει σε άλλα μοντέλα του ομίλου Volkswagen, από το Golf έως το Cupra Formentor.
Το νέο A3 Sportback, αναμένεται στην αγορά στις αρχές του επόμενου έτους, ενώ αργότερα, θα λανσαριστούν επίσης και οι «ψηλές», allstreet / crossover εκδόσεις.
Έως 143 km αυτονομίας
Το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης, αποτελείται από τον τετρακύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα Miller κύκλου, με χωρητικότητα 1,5 λίτρων, ο οποίος και αντικαθιστά τον «παλιό» των 1,4 λίτρων. Το μοτέρ αυτό, πλαισιώνεται από ηλεκτροκινητήρα ισχύος 85 kW (116 HP) και 330 Nm ροπής, ο οποίο βρίσκεται στο εξατάχυτο DSG κιβώτιο ταχυτήτων.
Η χωρητικότητα της μπαταρίας διπλασιάζεται, στα 25,7 kWh μεικτά (19,7 καθαρά), όπως και η αυτονομία σε πλήρη ηλεκτρική λειτουργία, η οποία φτάνει από τα 66 στα 143 km. Η φόρτιση μπορεί να γίνει και με συνεχές ρεύμα, σε μέγιστη ισχύ 50 kW, προσδίδοντας χρόνους φόρτισης από το 10% στο 80% της μπαταρίας, σε λιγότερο από μισή ώρα.
Δύο εκδόσεις με διαφορετική ισχύ
Το νέο plug-in Audi A3 είναι διαθέσιμο σε δύο παραλλαγές: την 40 TFSI e, με τον θερμικό κινητήρα να παράγει 150 ίππους και 250 Nm ροπής, ενώ η συνδυαστική ισχύς με τη συνδρομή του ηλεκτροκινητήρα, φθάνει τους 204 ίππους και και 350 Nm ροπής. Τα 0-100 km/h έρχονται σε 7,4 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 225 km/h.
Στην 45 TFSI e έκδοση, ο κινητήρας εσωτερικής καύσης αποδίδει 177 ίππους και συνδυαστικά, 272 ίππους και 400 Nm ροπής. Στην προκειμένη περίπτωση, για την επιτάχυνση από τα 0-100 χλμ./ώρα, ο χρόνος που απαιτείται είναι 6,3 δευτερόλεπτα και η μέγιστη ταχύτητα, φτάνει τα 237 χλμ./ώρα.
Αυτό που ισχύει και για τις δύο εκδόσεις, είναι ότι στην αποκλειστικά ηλεκτρική λειτουργία, η τελική ταχύτητα περιορίζεται στα 140 km/h. Κοινό είναι επίσης και το «μοίρασμα» του βάρους στους άξονες, με την κατανομή να ορίζεται στο 55/45 εμπρός και πίσω αντιστοίχως. Σημαντικό… χωροταξικό στοιχείο για την επίτευξη αυτού του χαρακτηριστικού, αποτελεί η θέση της μπαταρίας, που βρίσκεται κάτω από τα πίσω καθίσματα. Αξίζει επίσης να σημειωθεί, το ότι η Audi έχει δώσει μεγάλη σημασία στη δυναμική συμπεριφορά του μοντέλου και αυτά αντανακλάται στις εργοστασιακές ρυθμίσεις της ανάρτησης, που χαρακτηρίζονται ως «sport».
Σε ότι αφορά στο αισθητικό κομμάτι, στο A3 Sportback 45 TFSI e η σπορ εσωτερική επένδυση σειράς S και οι σκοτεινοί τόνοι στα στυλιστικά στοιχεία είναι standard. Οι τέσσερις δακτύλιοι του εμβλήματος της Audi είναι σε γκρι ανθρακί, ενώ η μάσκα, τα καπάκια των καθρεπτών, και οι «σχάρες» των αεραγωγών στον προφυλακτήρα σε μαύρο. Τέλος, ένα ακόμα δυναμικό στοιχείο στην εμφάνιση, είναι οι κόκκινες δαγκάνες φρένων που ξεχωρίζουν πίσω από τις ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών.
Πηγή: Quattroruote
Όλες οι ειδήσεις
Επίσημο: Στις αρχές του 2025 η Geely στην Ελλάδα
Ήρθε το νέο Piaggio MP3 310 και μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα αυτοκινήτου!*
Τι λείπει από το νέο Mini Cooper (και το τοποθετεί η AC Schnitzer);