ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Aston Martin Vantage: Η ομορφιά της ταχύτητας

aston-martin-vantage-i-omorfia-tis-tachytitas-713827

Η Aston Martin ανεβάζει κι άλλο τον πήχη με τη δυναμική Vantage, παρουσιάζοντας μια νέα πρόκληση στην Porsche.

του Andrea Rapelli, απόδοση: Autotypos Team

Οι προσδοκίες των ανθρώπων της Aston Martin είναι πολύ υψηλές και η νέα Vantage δείχνει να έχει όλα τα διαπιστευτήρια για να μην τους απογοητεύσει. Στην καρδιά της νέας Vantage χτυπά ο «συνηθισμένος» V8 4.0 biturbo κινητήρας προέλευσης Mercedes-AMG, αλλά αναδιαμορφωμένος σε μεγάλο βαθμό για τις ανάγκες της Aston Martin. Οι τεχνικοί τροποποίησαν τον κινητήρα με αποτέλεσμα αυτός να αποδίδει πια 665 ίππους (155 περισσότερους από την προηγούμενη έκδοση) και 800 Nm ροπής (+115). Αυτό επιτρέπει στη νέα Vantage να κάνει το 0-100 σε 3,5 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική ταχύτητα φτάνει τα 325 χλμ./ώρα.

Φυσικά, δεν είναι μόνο θέμα ισχύος: η κατανομή του βάρους είναι στο 50:50 και στο πλαίσιο έχουν γίνει οι κατάλληλες αλλαγές. Τα νέα αμορτισέρ της Bilstein (με τεχνολογία Skyhook) και το E-Diff στο πίσω μέρος λειτουργούν παράλληλα με τη μονάδα μέτρησης αδράνειας (IMU) έξι αξόνων, η οποία υπολογίζει επίσης άλλες παραμέτρους (π.χ. από τον κινητήρα) και σας επιτρέπει να έχετε μια πιο ακριβή εικόνα. Με αυτόν τον τρόπο, όλα τα ηλεκτρονικά λειτουργούν αρμονικά και, επιπλέον, μπορούν να διαμορφωθούν σύμφωνα με τις ορέξεις του οδηγού, αλλά και μέσω των προγραμμάτων οδήγησης (Track, Sport +, Sport, Individual και Wet).

Aston Martin Vantage

Όπως είχα ήδη παρατηρήσει στην DB12, επίσης και στην Aston Martin Vantage η γεύση της «ιταλικότητας» είναι άμεσα αντιληπτή. Η ομάδα του Roberto Fedeli, Chief Technical Officer, εργάστηκε προς αυτή την κατεύθυνση. Το αποτέλεσμα φαίνονται ανάμεσα στα κράσπεδα της πίστας Monteblanco, στους αλγόριθμους διαχείρισης αναρτήσεων, στους χρόνους αλλαγής του οκτατάχυτου κιβωτίου ταχυτήτων ZF και στον τρόπο που η νέα Aston Martin Vantage «χορεύει» στις στροφές.

Aston Martin Vantage

Σε κάθε περίπτωση, η οδήγησή της είναι ευχάριστη, γιατί το τιμόνι δίνει μια λεπτομερή εικόνα του τι κάνουν οι μπροστινοί τροχοί και ο V8 κινητήρας πιέζει με τη γνωστή δύναμη που πάντα τον ξεχώριζε. Χωρίς να χρειάζεται να φτάσετε σε ταχύτητες που θα σας βάλουν σε μπελάδες με τις αρχές, στο δρόμο υπάρχει μια γραμμική σύνδεση μεταξύ των εντολών που δίνετε και της εκτέλεσής τους.

Όλες οι ειδήσεις

Νέα Porsche 911: Υβριδική και ακόμα πιο δυναμική!

Η αύξηση της εκπομπής ρύπων ως “παρενέργεια” της μετα-covid εποχής

Ασφαλτόστρωση χωρίς διακοπή κυκλοφορίας; Κι όμως, γίνεται!

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο