Η Aston Martin παρουσιάζει τη Valiant, ένα χειροκίνητο μοντέλο περιορισμένης παραγωγής σχεδιασμένο με βάση τα «θέλω» του Αλόνσο.
Η Aston Martin θα κατασκευάσει συνολικά 38 παραδείγματα της νέας Valiant, με το νέο μοντέλο να αναμένεται να κάνει το επίσημο ντεμπούτο του στο Goodwood Festival of Speed. Η Valiant είναι αποτέλεσμα της συνεργασίας του τμήματος Q by Aston Martin και του θρύλου της Φόρμουλα 1, Φερνάντο Αλόνσο. Ο τελευταίος έπαιξε σημαντικό ρόλο στην εξέλιξή της, συμβάλλοντας στις τεχνικές επιλογές και κατευθύνοντας την ομάδα ανάπτυξης της βρετανικής μάρκας.
Η νέα Valiant είναι ένα οδηγοκεντρικό, ακραίο μοντέλο που «βγάζει» τον πραγματικό του χαρακτήρα στην πίστα, αλλά είναι εγκεκριμένο και για χρήση στον δρόμο. Οι μόλις 38 Valiant που θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής της βρετανικής μάρκας είναι ήδη κρατημένες από πελάτες, ενώ η πρώτη θα οδηγηθεί στο Goodwood από τον ίδιο τον Αλόνσο.
Η Aston Martin Valiant τροφοδοτείται από έναν twin-turbo V12 κινητήρα 5,2 λίτρων που συνδυάζεται με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων. Ο εν λόγω κινητήρας αποδίδει 745 ίππους και το αυτοκίνητο «κάθεται» πάνω σε ρυθμιζόμενα αμορτισέρ Multimatic ASV. Τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν βαθμονομηθεί εκ νέου, με τη Valiant να διαθέτει 3 προγράμματα οδήγησης.
Παράλληλα, σημαντική αύξηση έχει γίνει και στον τομέα της αεροδυναμικής, με το στυλ της Aston Martin Valiant να είναι εμπνευσμένο από το αγωνιστικό RHMA / 1 “Muncher” που έγραψε ιστορία και συμμετείχε στις 24 Ώρες του Λε Μαν το 1980.
Όπως την… παρήγγειλε ο Αλόσνο
«Ελαφριά και απλοποιημένη»: αυτά ζήτησε ο Αλόνσο, με τους τεχνικούς της Aston Martin να κάνουν τα πάντα για να «κόψουν» έξτρα κιλά από τη Valiant. Το νέο μοντέλο διαθέτει ένα νέο σύστημα πέδησης με κεραμικούς δίσκους 410 χλστ., εξάτμιση τιτανίου, ένα νέο πίσω υποπλαίσιο τυπωμένο σε 3D Printer, άξονα μετάδοσης από μαγνήσιο, αεροδυναμικά εξαρτήματα από ανθρακονήματα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου. Όλα αυτά συμβάλλουν σε μια μείωση του βάρους της τάξης των περίπου 40 κιλών.
Όσον αφορά το εσωτερικό της Valiant, αυτό κινείται στην ίδια ελαφριά και απλοποιημένη κατεύθυνση. Σε αυτό συναντάμε φινιρίσματα από ανθρακονήματα, νέα καθίσματα μονοκόκ της Recaro, ένα επανασχεδιασμένο -μικρότερης διαμέτρου- τιμόνι, απλοποιημένα πάνελ θυρών και έναν «παραδοσιακό» λεβιέ ταχυτήτων. Τέλος, οι παρουσία του κλωβού ασφαλείας στο πίσω μέρος και οι αγωνιστικές ζώνες σου υπενθυμίζουν αμέσως πως η Aston Martin Valiant είναι στην πραγματικότητα ένα αγωνιστικό αυτοκίνητο για τον δρόμο.
Φωτογραφίες: Quattroruote
Όλες οι ειδήσεις
Η νέα BMW M5 – Υβριδική, δυναμική, «Μ» μέχρι το κόκκαλο!