Η αποστολή είναι πάντα η ίδια: Να θυμίζει τη γοητεία του De Tomaso Pantera από τη δεκαετία του ’70, αλλά σε μια πιο σύγχρονη σπορ έκδοση.
Ούτε ο «δωρητής οργάνων» δεν αλλάζει, που είναι ακόμα η Lamborghini Huracán. Κι όμως, τρία χρόνια μετά την αποκάλυψη του, ο «Πάνθηρας» -ένα χειροποίητο αυτοκίνητο από την Ares Modena- κάνει ένα ακόμη βήμα μπροστά με την έκδοση Evo. Αυτό που βλέπετε είναι η τελευταία κυκλοφορία του έργου, κινούμενη από ένα ρετρό πνεύμα που αντικατοπτρίζεται επίσης σε ορισμένες τεχνικές επιλογές. Για παράδειγμα, το κιβώτιο ταχυτήτων σε σχήμα Η (κατοχυρωμένο με δίπλωμα ευρεσιτεχνίας), το οποίο, όπως λέει η Ares, μπορεί να αλλάξει από ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων σε πλήρως αυτόματο σε τρία διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Strada, Sport και Corsa.
Οι εξατμίσεις και οι εισαγωγές αέρα είναι βασικά στοιχεία, ειδικά τα ανοίγματα στον πίσω χώρο του κινητήρα που. Το πρώτο είναι ένα προσαρμοσμένο στοιχείο κατασκευασμένο από την Ares, η οποία στο Panther Evo έχει επιλέξει τροχούς με διαστάσεις 20 ιντσών μπροστά και 21 πίσω. Το αμάξωμα είναι από ανθρακονήματα, όπως και το υβριδικό πλαίσιο, επίσης κατασκευασμένο από αλουμίνιο. Εκτός από το στυλ, το ατελιέ δούλεψε και στην αεροδυναμική, προσπαθώντας ωστόσο να διατηρήσει μια αρμονία με το αρχικό De Tomaso.
Οι εσωτερικοί χώροι, που κλείνουν το μάτι σε εκείνους του Pantera της δεκαετίας του 1970, επίσης στη χρήση υλικών, αναδεικνύουν επιφάνειες καλυμμένες με δέρμα Napa, Alcantara και ένθετα από ανθρακονήματα. Το σχήμα είναι αυτό ενός παραδοσιακού κιβωτίου ταχυτήτων το οποίο φιλοξενεί μια σύγχρονη μονάδα DCT, ενώ το τιμόνι έχει paddles. Ο κινητήρας, από την άλλη πλευρά, είναι ένας V10 5,2 λίτρων της Lamborghini, ο οποίος σε αυτή του τη μορφή αποδίδει 650 ίππους στις 8.250 σ.α.λ., επιτρέποντας στο Pather Evo να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε 3,1 δευτερόλεπτα μέχρι την τελική ταχύτητα των 325 χλμ./ώρα.