ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτή είναι η νέα Lamborghini Revuelto!

afti-einai-i-nea-lamborghini-revuelto-663143

Ώρα να θαυμάσουμε την Lamborghini Revuelto, την πολυαναμενόμενη plug-in υβριδική διάδοχο της Aventador χωρίς κανένα φίλτρο.

Λεπτομέρειες για τον κινητήρα της διαδόχου της Aventador έχουν κυκλοφορήσει εδώ και καιρό, ωστόσο, αυτό που δεν γνωρίζαμε μέχρι τώρα ήταν το όνομα, αλλά κυρίως η εμφάνισή της. Οι παραδόσεις της εκπληκτικής Revuelto θα ξεκινήσουν το φθινόπωρο της ερχόμενης χρονιάς, αλλά μέχρι τότε ας ρίξουμε μια ματιά στο νέο, πανέμορφο υπεραυτοκίνητο της Lamborghini.

 

Ένας ιδιαίτερα οξύθυμος ταύρος

Όσο για την ονομασία, κάθε φορά που μια νέα γενιά μοντέλου Lamborghini κάνει το ντεμπούτο της, υπάρχουν πολλές προσδοκίες, γιατί η παράδοση δεν προβλέπει συνέχεια της ονοματολογίας, αλλά κάθε φορά μια νέα βάπτιση.

Revuelto είναι, όπως πάντα, (με μερικές σπάνιες εξαιρέσεις) το όνομα ενός ταύρου που φαίνεται ότι ήταν ο πιο οξύθυμος σε όλη την Ισπανία: το 1880, οκτώ φορές κατάφερε να σκαρφαλώσει πάνω από τον φράχτη και να αναμιχθεί με το κοινό, του οποίου η μοίρα δεν είναι γνωστή. Revuelto θα ήταν επίσης τέλεια ονομασία για το μελλοντικό αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της ιταλικής μάρκας (“ev”, “vuelto”, που θυμίζει volt…), αλλά σε γενικές γραμμές ταιριάζει επίσης καλά στην διάδοχο της Aventador. Γιατί είναι, ως γνωστόν, η πρώτη plug-in Lamborghini παραγωγής και αρκούν δύο νούμερα για να την καταλάβουμε καλύτερα: 1.015 ίπποι, η υψηλότερη ισχύς όλων των εποχών για Lamborghini παραγωγής και 30% λιγότερες εκπομπές ρύπων. Αυτή είναι η μαγεία του Phev, ή μάλλον του HPEV (ηλεκτρικό όχημα υψηλών επιδόσεων).

Ένας V12… διαμάντι

Με μια πρώτη ματιά, η Revuelto φαίνεται σαν μια πιο συμπαγής Aventador. Διατηρώντας παρόμοιες διαστάσεις, η Revuelto έχει πιο ισορροπημένες αναλογίες. Και αυτή η αίσθηση πηγάζει από μερικές πρωτοφανείς στιλιστικές λύσεις: το μπροστινό καπό με υψηλά προφίλ, σε σχήμα μύτης καρχαρία, και η κωνική ουρά που δείχνει προς τα πάνω, με τους προφυλακτήρες που επιτρέπουν στο πίσω μέρος να φαίνεται σαν αγωνιστικού GT. Αλλά το «ζουμί» είναι πίσω, όχι τόσο στις σαγηνευτικές απολήξεις της εξάτμισης που είναι τοποθετημένες ψηλά, αλλά στον V12 που δεσπόζει σαν διαμάντι, εντελώς ορατός χωρίς καν διαφανή προστασία. Ένας φόρος τιμής σε αυτό το μηχανικό αριστούργημα των 9.500 σ.α.λ., που δεν αμφισβητήθηκε ποτέ, αλλά και στον κόσμο των δύο τροχών, με τον Mitja Borkert (σκηνοθέτη του Centro Stile), έναν μεγάλο λάτρη του υλικού, που ήθελε να αναδημιουργήσει ένα εφέ παρόμοιο με αυτό μίας μοτοσυκλέτας.

 

Και θα τραγουδήσει καλύτερα από ποτέ…

Όσοι φοβούνταν ότι το συναισθηματικό στοιχείο ενός υπεραυτοκίνητου αυτού του βεληνεκούς θα μπορούσε να πληγωθεί από την ηλεκτροδότηση μπορούν να κοιμηθούν ήσυχοι. Ο ολοκαίνουργιος V12 των 6,5 λίτρων δεν ήταν ποτέ σε τόσο καλή κατάσταση: 825 ίπποι, 9.500 σ.α.λ. (800 περισσότερες από πριν!) και φωνή, σύμφωνα με τους τεχνικούς, ασυνήθιστη. Η διάταξη του κινητήρα έχει κυριολεκτικά αντιστραφεί, με τον V12 να περιστρέφεται κατά 180° και το κιβώτιο ταχυτήτων (διπλός συμπλέκτης 8 σχέσεων) τοποθετημένο εγκάρσια πίσω. Αυτό γίνεται για να δημιουργηθεί χώρος για την μπαταρία, η οποία βρίσκεται κάτω από την κεντρική σήραγγα, και για τρεις ηλεκτροκινητήρες: έναν πίσω, ενσωματωμένο στο κιβώτιο ταχυτήτων και δύο μπροστά. Οι τελευταίοι στηρίζονται σε ένα πλαίσιο από σύνθετο υλικό, την κύρια καινοτομία του carbon monocoque, και θα είναι οι αρχιτέκτονες της δυναμικής οδήγησης που δεν έχουμε ξαναδεί σε Lamborghini. Στην πραγματικότητα, δημιουργούν ηλεκτρική τετρακίνηση, λειτουργούν το torque vectoring στις στροφές, για να βελτιώσουν την ευελιξία μαζί με το τιμόνι στον πίσω τροχό και επιτρέπουν στο Revuelto να ταξιδεύει με μηδενικές εκπομπές ρύπων για περίπου δέκα χιλιόμετρα.

Δυόμιση δευτερόλεπτα.

Η Lamborghini δεν έκρυψε ποτέ το γεγονός ότι η ηλεκτροκίνηση ήταν –επίσης– στην υπηρεσία των επιδόσεων και ότι θα είχαν κάνει τα πάντα για να κρατήσει το βάρος χαμηλά. Λοιπόν, τελική ταχύτητα που ξεπερνά τα 350 χλμ./ωρα και 2,5 δευτερόλεπτα για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα… Η Revuelto ανεβάζει την πήχη στον τομέα αναλογίας βάρους/ισχύς: 1,75 κιλά ανά ίππο, αλλά και από μια σχετικά περιορισμένη αύξηση της μάζας, υπό το πρίσμα της τεράστιας τεχνικής πολυπλοκότητας. Σε σύγκριση με την Aventador Ultimae, η Revuelto ζυγίζει περίπου 200 κιλά περισσότερο, για ένα σύνολο λίγο κάτω από τα 1.800 κιλά.

Επιτέλους, ένα μέρος για το smartphone σας

Και μόνο το άνοιγμα της πόρτας της Revuelto κάνει την Aventador να φαίνεται γερασμένη. Υπάρχει περισσότερος χώρος στο εσωτερικό, τόσο πάνω από το κεφάλι όσο και σε μήκος για τα πόδια. Στη Sant’Agata μάλιστα ορκίζονται ότι μπορείτε να βάλετε δύο carry-on αποσκευές κάτω από το καπό, ενώ υπάρχει χώρος για να αποθηκεύσετε κάποια αντικείμενα, για να μη χρειάζεται πια να έχετε το smartphone σας στην τσέπη σας. Κυρίαρχο στοιχείο είναι η αναρτημένη κεντρική κονσόλα, στην οποία στηρίζεται η οθόνη 8,4″ και κάτω από την οποία υπάρχει ένα τούνελ που χρησιμεύει ως δίσκος αποθήκευσης, που περιλαμβάνει δύο υποδοχές USB-C. Το ψηφιακό πακέτο συμπληρώνεται από τα αναδιαμορφώσιμα όργανα 12,3″ και ένα τρίτη οθόνη 9,1″, πρωτοφανής για μια Lambo. Το τιμόνι είναι επίσης εντελώς νέο και ενσωματώνει τέσσερα μικρά πόμολα για τη διαχείριση των διαφόρων τρόπων οδήγησης: στροφή για να ξεκινήσει η επιλογή, ενώ το κλειδί στο εσωτερικό σάς επιτρέπει να ενεργοποιήσετε συγκεκριμένες λειτουργίες, όπως το launch control ή την οδήγηση EV. Τέλος, αν δείτε μια Revuelto από κοντά, οι δύο φυσαλίδες στην μπροστινή μάσκα είναι τα ραντάρ, τα οποία εξασφαλίζουν οδήγηση με υποβοήθηση επιπέδου 2 για πρώτη φορά μοντέλο V12.

 

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο