Στις 16 Αυγούστου κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Μοντερέι, η Lamborghini θα παρουσιάσει το διάδοχο της Huracan.
Η Lamborghini επισημοποίησε την ημερομηνία παρουσίασης του διαδόχου της Huracan: το νέο σπορ αυτοκίνητο της αυτοκινητοβιομηχανίας που φέρει το λογότυπο του ταύρου θα παρουσιαστεί στις 16 Αυγούστου κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Μοντερέι, της εκδήλωσης αυτοκινήτου που έχει γίνει ένα από τα αγαπημένα στάδια για ορισμένους κατασκευαστές υψηλών προδιαγραφών για την παρουσίαση σημαντικών νέων προϊόντων (πέρυσι, η ίδια η Lamborghini παρουσίασε το ηλεκτρικό concept Lanzador στο Pebble Beach).
Μεταξύ άλλων, όπως μας επιβεβαίωσε ο Διευθύνων σύμβουλος της Lamborghini, Στεφάν Βίνκελμαν, στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Πεκίνου τον περασμένο Απρίλιο, ο κινητήρας θα είναι ένας πρωτοφανής V8 biturbo σε συνδυασμό με ένα υβριδικό σύστημα τελευταίας γενιάς. Δεν είναι τυχαίο ότι η Lamborghini αναφέρεται στον διάδοχο της Huracán ως νέο HPEV, ένα ακρωνύμιο για το High Performance Electrified Vehicle που χρησιμοποιήθηκε για πρώτη φορά για τη Revuelto. Η καινοτομία της Εβδομάδας Αυτοκινήτου του Monterey θα σηματοδοτήσει, μεταξύ άλλων, την ολοκλήρωση της διαδικασίας υβριδοποίησης της γκάμας και συνεπώς την έναρξη μιας περαιτέρω φάσης του βιομηχανικού σχεδίου της Direzione Cor Tauri που θα οδηγήσει στο λανσάρισμα της πρώτης ηλεκτρικής Lamborghini.
Η ημερομηνία παρουσίασης του κληρονόμου της Huracan επισημοποιήθηκε στο δελτίο τύπου για τα οικονομικά στοιχεία του πρώτου εξαμήνου. Η Lamborghini επικαιροποίησε για άλλη μια φορά τα οικονομικά της στοιχεία στον απόηχο της συνεχούς αύξησης των παραδόσεων, οι οποίες αυξήθηκαν κατά περίπου 4% σε 5.558 αυτοκίνητα (2.498 στην περιοχή Ευρώπη, 1.849 στην Αμερική και 1.211 στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού). Η αύξηση του κύκλου εργασιών ήταν περισσότερο από ανάλογη: στην πραγματικότητα, τα έσοδα, ίσα με 1,621 δισ. ευρώ, βελτιώθηκαν κατά 14,1%, ενώ τα λειτουργικά κέρδη παρέμειναν ουσιαστικά σταθερά, πηγαίνοντας από τα 456 στα 458 εκατ. ευρώ. Ως αποτέλεσμα, το λειτουργικό περιθώριο συρρικνώθηκε από 32,1% πριν από ένα χρόνο σε 28,2%. Ο κύριος αντίκτυπος στην κερδοφορία αφορά το κόστος που προέκυψε για τη συνέχιση της διαχείρισης του προγράμματος Cor Tauri. «Διανύουμε μια κρίσιμη φάση, η οποία υποστηρίζεται από τη μεγαλύτερη επένδυση στην ιστορία της εταιρείας, με κύριο στόχο την επέκταση της προσφοράς των προϊόντων μας», εξηγεί ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος Στεφάν Βίνκελμαν. «Αυτή η διαδικασία απαιτεί σημαντικούς πόρους, αλλά αυτές οι προσπάθειες είναι απαραίτητες για να υποστηρίξουμε την ανάπτυξή μας και να διασφαλίσουμε ότι η Automobili Lamborghini θα συνεχίσει να καινοτομεί και να ηγείται του τομέα των πολυτελών σούπερ σπορ αυτοκινήτων».
Ο οικονομικός διευθυντής Paolo Poma τόνισε αντίθετα τη «σταθερή βάση παραγγελιών»: για παράδειγμα, για να αποκτήσουν ένα Revuelto, οι πελάτες πρέπει να περιμένουν περισσότερα από δύο χρόνια, ενώ οι κρατήσεις για τη Huracán καλύπτουν ολόκληρη την παραγωγή μέχρι το προγραμματισμένο κλείσιμο της γραμμής συναρμολόγησης τον Δεκέμβριο. Τέλος, για την Urus SE, που παρουσιάστηκε στα τέλη Απριλίου στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Πεκίνου, οι παραγγελίες αντιστοιχούν ήδη σε περίπου ένα χρόνο παραγωγής.
Όλες οι ειδήσεις
Αποκλείστηκε (DQ) ο Ράσελ από το σημερινό γκραν πρι
Με την Porsche Taycan 4S στην ορεινή Φωκίδα: Προσανατολισμένη στην τελειότητα