ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Τίτλοι τέλους για το ηλεκτρικό Honda e

titloi-telous-gia-to-ilektriko-honda-e-678801

Πέφτει η αυλαία για το ηλεκτρικό σουπερμίνι Honda e. Η εταιρία δεν αποσκοπεί στην αντικατάσταση του μοντέλου, μιας και ακολουθεί μια προσέγγιση εστιασμένη στα SUV για την Ευρώπη.

Η Honda δεν επιθυμεί να κατασκευάσει νέα αστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία επικεντρώνεται στα ηλεκτρικά SUV –τουλάχιστον για τις ευρωπαϊκές αγορές-. Αυτό μας οδηγεί στο συμπέρασμα πως πιθανότατα δεν θα υπάρξει διάδοχος στην κατηγορία των σουπερμίνι όταν ολοκληρωθεί η παραγωγή της τρέχουσας γενιάς.

Σύμφωνα μάλιστα με τις δηλώσεις της Επικεφαλής Αυτοκινήτου της Honda UK, Rebecca Adamson κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης παρουσίασης του νέου Honda e:NY1 που πραγματοποιήθηκε στη Νορβηγία: «Δεν θα υπάρξουν περισσότερα αυτοκίνητα στο μέγεθος του Honda e, αυτό μπορώ να το πω με σιγουριά. Η ζήτηση της αγοράς στο Ηνωμένο Βασίλειο είναι ο τομέας των SUV, γι’ αυτό η εστίαση είναι εκεί. Είναι μια σειρά προϊόντων που ηγείται της αγοράς. Όσο εκεί είναι η αγορά, θα συνεχίσουμε να οδηγούμαστε στα SUV».

Δεν είναι ακόμη σίγουρο εάν αυτές οι δηλώσεις δύναται να επηρεάσουν και άλλες αγορές πέραν του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ευρώπης, μολονότι η Honda έχει προηγουμένως επιβεβαιώσει πως εργάζεται σε εμπορικά και επιβατικά μίνι EV για την Ιαπωνία ως μέρος της επίθεσης 30-EV, που έχει δρομολογήσει  έως το 2030.

 

Όσον αφορά το  Honda e, το ηλεκτρικό σουπερμίνι λανσαρίστηκε για πρώτη φορά το 2019 σε μορφή μαζικής παραγωγής και η φουτουριστική σχεδίαση του αμέσως μαγνήτισε τα βλέμματα. Στο εξωτερικό τα στρογγυλά φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος συνιστούν αδιαμφισβήτητα πόλο έλξης για το κοινό, ενώ περνώντας στο εσωτερικό οι πέντε διαδοχικές οθόνες τοποθετημένες από άκρη σε άκρη κατά μήκος ολόκληρου του ταμπλώ εντυπωσιάζουν και τον πιο απαιτητικό αμφιβληστροειδή.

Να θυμίσουμε ότι η τρέχουσα γκάμα της Ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές  αποτελείται από επτά οχήματα, τέσσερα εκ των οποίων συγκαταλέγονται στην κατηγορία των SUV. Από τον Ιανουάριο του 2024 αναμένεται να προστεθεί και το νέο μοντέλο της εταιρίας  το e:Ny1, ένα προσθιοκίνητο B-SUV που θα τροφοδοτείται από μια μπαταρία 68,8 kWh προσφέροντας αυτονομία 412 χιλιομέτρων.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο