ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ανανεωμένο Renault Clio: Ο τελευταίος των supermini;

ananeomeno-renault-clio-o-teleftaios-ton-supermini-665302

Με το νέο Clio facelift, η Renault επιχειρεί να σώσει την κατηγορία των supermini, τα οποία κινδυνεύουν να γίνουν είδος προς εξαφάνιση.

Τα supermini κάποτε ήταν πολύ διαδεδομένα, με σχεδόν όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες να προσφέρουν τη δικιά τους εκδοχή ενός μικρού, πρακτικού και οικονομικού αυτοκινήτου πόλης. Ωστόσο, η σημερινή μανία με τα SUV τα έχει «παροπλίσει», με εταιρείες όπως η Ford να ανακοινώνει το τέλος του Fiesta, ενώ η Volkswagen φαίνεται έτοιμη να αφήσει πίσω της το Polo. Ωστόσο, η Renault δε τα βάζει κάτω, κινούμενη κόντρα στη ροή με την παρουσίαση του νέου ανανεωμένου της Clio.

Μπορεί να μην υπάρχουν μεγάλες αλλαγές στον τομέα του κινητήρα, αλλά η διαφορές στο μπροστινό μέρος του νέου Clio είναι πασιφανείς. Η νέα μπροστινή όψη είναι σαφώς πιο επιθετική, ακολουθώντας την ίδια σχεδιαστική γλώσσα με αυτή του νέου Espace.

Παράλληλα, η πίσω όψη του νέου Clio έχει επίσης ανανεωθεί με νέα φώτα αλλά και το καινούριο λογότυπο της εταιρείας.

Στο εσωτερικό, τα υλικά είναι υψηλότερης ποιότητας αλλά η γενική διάταξη (οθόνη 7 ιντσών σε φθηνές εκδόσεις και 9,3 σε ακριβότερες) είναι σε μεγάλο βαθμό η ίδια με πριν. Το νέο είναι μια έκδοση Esprit Alpine που διαθέτει σπορ καθίσματα και επένδυση.

 

Η έκδοση Alpine

Αφού έκανε το ντεμπούτο της στο Austral, το Clio εισάγει επίσης τη σπορ επένδυση Esprit Alpine στη γκάμα. Εκτός από τα εξωτερικά φινιρίσματα σε Matte Shale Grey, αυτή η έκδοση χαρακτηρίζεται από τη μάσκα με σκιασμένο γυαλιστερό φινίρισμα χρωμίου, το λογότυπο Ice Black , τα αποκλειστικά αεροδυναμικά στοιχεία και για τις ζάντες 17″. Η καμπίνα επιβατών διαθέτει μπροστινά σπορ καθίσματα, μαύρες και γκρι ταπετσαρίες, μπλε ραφές, ανταλλακτικά Alpine, σπορ τιμόνι με κόκκινες, λευκές και μπλε ραφές, πεντάλ αλουμινίου και κάθισμα ζώνες προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας.

 

Βενζίνη, ντίζελ, υγραέριο και full hybrid

Η γκάμα των κινητήρων προσφέρει μεγάλη ποικιλία με σκοπό να ικανοποιήσει όλες τις ορέξεις. Στην κορυφή συναντάμε το E-Tech Full Hybrid 145, το οποίο συνδυάζει τον ατμοσφαιρικό κινητήρα εσωτερικής καύσης 1.6 λίτρων και 94 ίππων, με δύο ηλεκτροκινητήρες, το αυτόματο κιβώτιο πολλαπλών λειτουργιών και την μπαταρία 1.2 kWh. Εναλλακτικά, η Renault προσφέρει την έκδοση TCe 100 LPG, με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα 1.0 λίτρων 100 ίππων και 170 Nm ροπής με πάνω από 1.000 χλμ. συνδυασμένης αυτονομίας. Προσφέρονται οι θερμικές εκδόσεις 90 ίππων και 160 Nm ροπής TCe 90 1.0 turbo, με μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων, και το ατμοσφαιρικό SCe 65 1.0 65 ίππων, με χειροκίνητο 5 σχέσεων. Τέλος, ένα μοντέλο diesel παραμένει διαθέσιμο: είναι το Blue dCi 100, με 100 ίππους και 260 Nm ροπής, με χειροκίνητο 6 σχέσεων. Τα δεδομένα σχετικά με τις επιδόσεις και την κατανάλωση δεν έχουν ακόμη αποκαλυφθεί.

 

Όλες οι ειδήσεις

car-prices
google-news

Περισσότερα Βίντεο